Capitolul 5

21 2 0
                                    

- Ce s-a intamplat printesa? Nu-ti place lantisorul ?

-Ba da iubire, enorm doar ca am ramas surprinsa ...Te iubesc , iubire!

-Viata mea, pentru tine as face orice doar ca sa te vad fericita si sclipirea aceea din ochi sa nu dispara niciodata.

Dupa un timp a venit desertul...un tort de vanilie , preferatul Iuliei. Dupa ce s-au jucat cu frisca ,au mancat tortul s-au gandit ca o plimbare le va face bine . Au mers pe jos pana la un lac mirific, care stralucea la apusul soarelui . S-au asezat pe o banca aproape de lac ....Iulia asezandu-se in bratele iubitului iei. Il privea exact in ochii caprui ai lui Andrei . Doar in privirile lor se citea iubire fara sa zica nimic, se vedea acea scanteie care nu multi o au si care sa o simta. Iulia zambea , stand rezemata cu capul de umarul lui Andrei , ii venea in minte doar aceiasi intrebare care mereu si-o punea''Oare va fi el ?'' . Uitandu-se la el , inima ii batea nebuneste crezand ca o va auzi Andrei. 

- Printesa, trebuie sa-ti zic ceva .

- Spune , iubire .

- Din toate fetele cu care am fost pana acum tu esti cea la care am simtit ceva ciudat , diferit ....

- Si e rau? intreaba Iulia cu o frica in suflet.

 - Nu iubire , lasa-ma sa termin . La celelalte, sincer , la inceput mi-a placut cum aratau le vroiam doar pentru a ma distra cu ele , dar la tine a fost diferit . Cu tine, e diferit , m-a atras felul tau de a vorbi asa copilareste uneori , nu corpul tau, chiar daca arati super bine nu am stiut la inceput asta. Tu esti diferita de restul, esti speciala, esti a mea , spuse Andrei sarutand-o pe gat senzual .

- Iti multumes mult iubire , ca mi-ai spus asta , acum ma simt chiar speciala fiindca am inima ta , fiindca esti doar al meu , si nimeni nu te va lua de langa mine. 

- Printesa mea, fetita mea mica.....spuse Andrei pierdut in ochii albastri- verzui ai Iuliei.

-Andrei , trebuie sa mergem se face tarziu si nu vreau sa ma cert cu ai mei.

Sarutand-o flamand acesta o conduce acasa , simtind ca ea va fi a lui mereu , ca este marea lui iubire care a astepta enorm ca s-o intalneasca. Iulia a ajuns acasa sarind in pat , plina de speranta si bucurie in suflet. Totul era diferit,se simtea speciala , alaturi de Andrei, chiar perfecta. Simtea ca alaturi de el va putea trece peste toate ....chiar daca e mai mare.  Se uita la lantisorul de la gatul ei cu un mare zambet pe buze, stia ca Andrei va fi ALESUL. Lantisorul stralucea la lumina pala din camera ei. Era simbolul dragostei lor, un mic lantisor care arata miliarde de emoti, sentimente,trairi..... 

DUPA 3 ANI 

A trecut mult timp iar relatia lor era tot mai stransa. Era o relatie perfecta pentru ei ,plina de alintaturi, iubire si grija unul fata de altul. Iulia o tot batea un gand ....din nou...stia deja ca Andrei e ALESUL doar ca ii era frica sa nu plece fiindca in tot timpul asta nu au facut dragoste ...ea credea ca e mica si nu e timpul dar acel timp deja a venit ....Venea aniversarea sa de 18 ani ! S-a gandit foarte bine si si-a propus ca in acea seara sa faca dragoste. A trecut o saptamana si ziua Iuliei a venit . 

-Andrei, vreau sa-mi sarbatoresc ziua cu tine , Maria si colegii de clasa la Plaza in club.

-Ok ingeras , asa vom face. 

- Si chiar daca e ziua mea , am o surpriza pentru tine iubire, spuse Iulia cu o frica dar si emotie .

- Ce printesa?

- O sa vezi diseara, acum ma duc cu Maria la cumparaturi sa-mi iau rochia, iubire.

- Ok , distractie placuta printesa!

Iulia s-a intalnit cu Maria si s-au plimbat in aproximativ 6 magazine pana au gasit rochia perfecta. Era mov inchis , scurta, cu pietre la corset foarte stralucitoare. 

-Esti sigura Iulia ca rochia asta vrei?

- Da Maria , e perfecta , e asa cum mi-am dorit. 

- Bun deci hai sa o cumparam si mergem repede la tine ca sa te machiez.

-Bine sefa !  spuse Iulia chicotind.

Nu a mai durat mult si Iulia era gata pentru petrecere, la fel si Maria care avea o rochie neagra din dantela si cu o sandala cu toc foarte eleganta asa cum era mereu Maria. Andrei le astepta afara pe amandoua . Era imbracat intr-o camasa albastra si pantaloni negri . Imediat cand au iesit Andrei era uitmit cat de frumoasa era Iulia , cat de repede s-a maturizat alaturi de el . 

-Wow, fetelor ce bine aratati mai ales printesa mea mica!

-Nu mai sunt mica, iubire! Am 18 ani acum, spuse Iulia cu un zambet fermecator si un mic chicotit.

-Nu conteaza pentru mine mereu vei ramane printesa mea mica, iubirica mea mititica... spuse Andrei uitandu-se fix in ochii Iulie vrand sa o sarute.

- Hai ,Andrei, mergem?

-Desigur printesa , dar unde e acel cadou ?

-Vei vedea , la sfarsitul seri....

Oare va fi el ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum