Iulia statea in aceea camera incercand sa se gandeasca la tot ce s-a intamplat de cand l-a cunoscut pe Andrei.Stia ca el o iubeste enorm si ca o va salva din acest iad . Dupa 10 minute Alex vine impreuna cu o servitoare care avea in mana micul dejun.
-Pleaca imediat de aici! Am treaba cu viitoarea mea sotie, spuse Alex cu un ranjet malefic pe fata.
-Desigur stapane....inchizand usa dupa ea.
-Printesa adormita s-a trezit?
-Eu cred ca esti nebun! cum sa fiu sotia ta? SUNT LOGODNICA LUI ANDREI!!tipa Iulia cat o tinea plamani.
-Te rog sa nu mai tipi , altfel te pedepsesc....deja am facut-o odata si nu mai vreau fiindca te iubesc.
-Asta nu e iubire Alex , e dementa , nu ma poti tine ostatica aici doar ca ma iubesti...EU IL IUBESC DOAR PE ANDREI SI ASA VA FII MEREU DESFUNDA-TI URECHILE SI ASCULTA BINE CE-TI ZIC; tipan Iulia a primit 2 palme de la Alex.
-Asta e ca mintii ...stiu ca ma iubesti si tu nebuneste si ca Andrei doar te-a vrajit si ca pedeapsa vei vedea cine sunt eu defapt si ca sunt mai bun decat Andrei de o mie de ori fie ca vrei sau nu; spuse trantind usa.
''Ce am facut...'' spuse Iulia in gand . '' Acum chiar am mare nevoie de ajutor dar nebunul asta nu lasa pe nimeni sa intre aici...decat el si SERVITOAREA. Bingoo ....cand intra servitoarea imediat o oblig sa-mi spuna unde sunt si sa vad daca pot scapa din acest iad.'' Atunci usa se deschise incet intrand servitoarea in camera. '' Perfect ....acum pot s-o intreb.''
-Hei....poti sa-mi zici te rog unde sunt?
-Nu pot sa va dau aceste detalii domnisoara , astfel ma va omori domnul...
-Dar spune-mi te rog ceva...ce se intampla aici?zise Iulia aproape plangand stergandu-si lacrimile de pe obraz.
-Ok ...am sa va spun ceva....domnul va iubeste foarte mult si nu v-ar rani ....dar a venit un barbat inalt cu ochii caprui si parul saten care l-a amenintat ca daca nu va da drumul il omoara.
-Andreii!!! a venit.... dar de ce nu m-a scapat de aici?
-Atat va pot spune domnisoara deja v-am spus prea multe...spuse iesind pe usa servitoarea.
''Insfarsit Andrei a venit sa ma salveze dar de ce nu a reusit??sper ca nu a i-a facut nimic nebunul asta ca daca a patit ceva acum ma omor...''fiind intrerupta din ganduri de usa trantita de Alex.
-Ce curioasa mai e iubita mea....de ce te interesezi de gunoiul ala? oricum esti a mea si nu te va lua de langa mine.
-Gunoi esti tu netrebnicule!
- Pisicuta ,pentu ca acum iti arati gherutele vei vedea ce vei pati!spuse asta apropiindu-se de patul Iuliei.
Acesta se apropia tot mai mult de Iulia mangaindu-i coapsele si uracand tot mai sus. Deodata ii rupe bluza de pe ea si la fel si cu pantaloni scurti ramanand doar in lenjeria ei intima din dantela neagra.Alex a inceput s-o sarute fortat peste tot facand-o pe Iulia sa tipe dupa ajutoare cand deodata usa se izbeste.
-Daca te mai atingi de un milimetru din pielea ei te omor in secunda asta! se auzi tipatul lui Andrei fiind furios ce vede ca ii face Iuliei.
-Andrei!! tipa Iulia....
P.S. IN IMAGINE E ANDREI .
CITEȘTI
Oare va fi el ?!
RomanceIulia este o fata de 16 ani care ii place foarte mult sa citeasca si sa fie diferita de ceilalti...Dar intr-o zi apare in viata ei Andrei .Un baiat de 19 ani care il cunoaste de mult si este exact cum vroia ea sa fie iubitul ei. Daca vreti sa aflati...