-Andreii!!! spune-mi incercand sa ia volanul ca sa nu faca un accident.
-Parinti mei au avut un accident....sunt morti...spunand Andrei printre lacrimi.
Imediat Iulia a oprit masina pe dreapta si incerca sa-l calmeze.
-Iubire...dar cum s-a intamplat asta?
-Pai....cica au fost loviti de alta masina...
-Iubire....luandu-l in brate si sarutandu-l pe frunte.
-Acum esti tot ce m-ai am Iulia spune-mi ca nu ma vei lasa si tu?! zise Andrei printre lacrimi si suspinand .
-Cum sa te las Andrei?! Sunt logodnica ta te iubesc enorm mai mult decat viata mea si cum ai zis si tu o sa trecem peste toate impreuna mereu.
Au trecut 4 saptamani de la accidentul parintilor lui Andrei si acum totul era mai bine. Acum si bunicii Iuliei aveau incredere in el si il indrageau.Dar fericire nu a durat foarte mult .....intr-o zi Iulia a primit un mesaj necunoscut de la cineva in care spunea:'' Vei fii a mea , mereu ai fost si mereu vei fii...Andrei nu e cine crezi tu ca e....vei afla in curand cine e el cu adevarat.'' Acest mesaj a pus-o pe ganduri pe Iulia ....oare chiar e adevarat?ne e Andrei asa cum e acum? totul se invartea in capul ei dar s-a gandit bine ca nu poate fi adevarat deoarece il cunoastea pe Andrei de 4 ani si e la fel dar cea mai mare intrebare era de ce aceea persoana zicea ca Iulia era a lui ? Dupa o ora de la primirea mesajului se duce si il arata lui Andrei .
-Iulia? dar cand l-ai primt?
-Acum o ora si nu stiu ce sa cred...cine zice ca sunt a lui si ca mereu am fost ? si care e faza ca tu nu esti asa?intreaba Iulia suspicioasa.
-Nu stiu Iulia dar voi afla in curand.
-Cum Andrei?
-Am niste prieteni politisti si vom afla imediat, iubito, nu te speria.
-Prieteni politisti? intreaba suspicioasa Iulia.
-Da....vreo problema mami?
-Nu....
Imediat Andrei a sunat la ''prietenii lui'' ca sa afle ce e cu mesajul primit de iubita lui . Dar ''prietenii lui'' erau defapt mafiotii care se ocupau cu droguri. Dupa ce a plecat Andrei sa se vada cu ''prietenii lui'' Iulia a sunat-o pe Maria ca sa se intalneasca si sa-i zica ce s-a intamplat.
-Maria? ai putea sa ne vedem in 10 minute in parcul central?
- Da Iulia ,dar ce s-a intamplat?
-Iti voi spune cand ne vedem .
-OK, ajung imediat Iulia.
Imediat Iulia a plecat inspre parcul central intalnindu-se pe drum cu Maria intamplator.
-Spune-mi Iulia ce se intampla,imi pari foarte speriata si ingrijorata.
-Cu ce sa incep....mai intai uita-te la acest mesaj anonim si dupa iti explic.
Dupa ce citeste Maria mesajul de vreo 3 ori ii zice Iuliei:
-Credeam ca nu se va intampla asta...
-Stai putin....cum adica credeai? ce stii Maria de acest mesaj?
- De mesajul asta nimic,dar stiu la ce se refere faza ca Andrei nu e asa cum crezi tu...
-Explica-mi imediat Maria...ca nu mai inteleg nimic.
-Ok ....deci inainte sa-l cunosti pe Andrei el se ocupa de droguri..si am descoperit asta cand intr-o zi l-am auzit cand vorbea la telefon ca marfa trebuie transportata imediat si era diferit decat il cunosteam noi la glas si infatisare asa ca l-am urmarit si am vazut cu ochii mei....iar dupa un timp m-am intalnit cu el ca s-ai zic sa termine cu asta ca sa nu-ti faca vreun rau , ca daca nu o face iti voi spune adevarul si o sa te desparti de el ....dar el a inceput sa planga si mi-a jurat ca se lasa de facut marfa cu drogurile fiindca te iubeste si nu vrea sa te piarda.
-Stai....deci Andrei estein mafia cu drogurile?si eu deabea acum aflu?
-Linisteste-te , nu mai este in asta de vreun an ....dar sigur cel care ti-a dat mesajul e cineva care stie despre asta Iulia...dar unde e Andrei acum?
-E la niste prieteni politisti sa afle ce e cu mesajul.
-Ba nu e Iulia acolo, e la mafiotii aia ca sa afle.
-De unde stii Maria de asta?
-Ca el nu are cum sa fie prieten cu politia dupa faza cu drogurile....logic ca s-a dus acolo.
-Bine...deci acum ce sa mai inteleg? ca toata relatia mea cu Andrei a fost doar o minciuna? ca m-a mintit tot timpul asta?
-Nu e adevarat Iulia , relatia voastra a fost adevarata la fel si dragostea lui fata de tine...voi sunteti facuti unul pentru altul, el doar nu ti-a zis despre droguri ca sa nu patesti ceva.
-Acum ma duc sa clarific cu el totul....nu poate ramane lucrurile asa .... pleca Iulia nervoasa spre casa unde se afla Andrei.
DUPA 3 ORE
-Andrei , vreau sa-mi clarifici acum totul! zi-mi totul despre tine si droguri imediat !
-De unde ai aflat.....?
CITEȘTI
Oare va fi el ?!
RomansaIulia este o fata de 16 ani care ii place foarte mult sa citeasca si sa fie diferita de ceilalti...Dar intr-o zi apare in viata ei Andrei .Un baiat de 19 ani care il cunoaste de mult si este exact cum vroia ea sa fie iubitul ei. Daca vreti sa aflati...