Capitolul 16

3 0 0
                                    

Totul era inca in ceata , nimic nu era clar pentru Iulia. Simti lenjeria de matase rece pe care statea dar inca nu stia ce s-a intamplat. Incet ea deschise ochii si observa o camera intunecata  dar foarte moderna. Incerca sa isi aduca aminte ce s-a intamplat pana cand la usa s-a auzit un mic ciocanit.

-Hei, te-ai trezit, spuse Lucas cu un zambet larg .

Imediat prin fata Iuliei a aparut imagini ce s-au intamplat si si-a dat seama ca a fost rapita si ca tatal ei o vrea moarta.

-Nu te apropia de mine! tipa Iulia incercand sa scape de el.

-Hei linisteste-te micuto ti-am jurat ca nu o sa-ti fac nimic rau, zise Lucas apropindu-se de ea si incercand sa o calmeze.

-Ce vrei de la mine, Lucas?

-Ti-am zis printeso, ca vreau sa te apar.

-De cine ma aperi?

-De tatal tau...stiu care e planul lui fiindca am fost unul din angajatii lui dar am renuntat fiindca nu puteam suporta sa vad cum isi omoara propria fiica doar din cauza ca nu a iubit.o si ca este cu dusmanul ei.

-Deci vrei sa zici ca ma vei ajuta sa scap de tatal meu?

-Da Iulia, doar ca este o mica problema...

-Care e ?

-M-am indragostit de tine, te urmaresc de mult timp si  s-a intamplat...

-Ow... nici nu stiu ce sa-ti zic Lucas , nu vreau sa te ranesc..

-Iubire, tu nu ma poti rani , vreau sa fii langa mine sa te apar doar atat iti cer .Stiu ca te-ai certat foarte rau cu Andrei ..Va-ti despartit Iulia?

-Nu stiu, doar ne-am certat rau dar nu vreau sa mai stau un minut langa el...mi-a ascuns faptul ca tatal meu traieste si ca ma vrea moarta...nu il voi ierta niciodata, deci DA ne-am despartit.

-Atunci hai sa mergem in bucatarie cred ca iti este foame dupa ce ai dormit atatea ore.

-Lucas..?

-Da?!

-Multumesc. 

-Pentru ce Iulia?

-Ca ma ajuti sa scap de tata si sa-l uit pe Andrei , zise Iulia sarutandu-l pe obraz.

-O sa fac orice doar ca sa fii fericita si in siguranta...si Iulia, imi pare rau pentru faza cu sarutul de ieri doar ca... m-a luat valul cand te aveam in brate,  sper ca ma ierti.

-Te-am iertat  , stai calm Lucas.

Amandoi au coborat in bucatarie  pentru a manca cand Lucas a primit un telefon si a plecat din camera . Iulia isi zicea in gand'' of...de ce mi se intampla mereu asta numai mie? de ce eu? totusi e bine ca il am pe Lucas..chiar daca nu il cunosc nu stiu de ce simt ca langa el mereu voi fii in siguranta. Iar sarutul ala...doamne nu am mai simtit niciodata asa ceva nici macar Andrei nu m-a facut sa ma simt asa doar printr-un simplu sarut...''

Gandurile iau fost intrerupte atunci cand Lucas intra in camera si ii zambea foarte strengareste.

-Hei, s-a intamplat ceva ? La ce te gandeai?

-La nimic important , deci ce facem in continuare?

-Pai ma gandeam sa mergem la cumparaturi sa iti luam ceva de imbracat. Ce zici?

-Mi-ar placea la nebunie. Hai atunci sa mergem . 

Amandoi s-au imbracat si s-au indreptat spre masina . 

-Asta e masina ta? intreba Iulia mirata .

-Da e a mea , de ce?

-E frumoasa. 

Era o masina neagra decapotabila dar Iulia nu isi dadea seama ce firma era. Drumul spre mall a fost chiar foarte scurt iar cel mai mult Iuliei i-a placut hainele alese de Lucas . Se vedea ca are gusturi bune.  Cand totul era bine atunci s-a intamplat inavitabilul...Andrei era cu alta femeie.  Imediat cum Lucas a vazut asta a tras-o pe Iulia dde acolo inainte sa fie vazuti de Andrei .

-Cum poate sa imi faca asa ceva...?!

Oare va fi el ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum