Iulia a inceput sa planga de fericire ca Andrei a venit sa o salveze dar si de frica stiind ca se va confrunta cu Alex ca s-o salveze din acest IAD.
-Da-te jos imediat de pe iubita mea animalule ....spuse Andrei impingandu-l pe Alex de pe Iulia dandu-l pe jos.
-A venit cavalerul s-o salveze pe printesa mea? Vaii ce emotionant dar stai calm ea ramane aici cu mine ! spune-a Alex cu un ranjet malefic stiind ca il va enerva la culme pe Andrei.
Imediat cum spuse Alex aceste cuvinte sare pe Andrei incercand sa scape de el .Nici Andrei nu se lasa mai prejos dandui pumni in burta si zona sensibila . Din 5 pumni de a lui Andrei , Alex a ramas pe jos scuipand sange si gemand de durere. Alex stia ca Andrei a castigat aceasta lupta dar nu si razboiul asa ca l-a lasat s-o ia pe Iulia inapoi nemaiputand de durere.
-Andrei....spuse Iulia printre lacrimi fugind in bratele lui Andrei .
-Sunt aici iubire , totul e bine . Ti-a facut ceva nemernicul asta? spuse Andrei in timp ce o mangaia pe spate ca sa se linisteasca.
-Sunt bine ...doar ca ma dor foarte tare incheieturile de la mana si capul simt ca explodeazaaa...acestea fiind ultimele cuvinte spuse de Iulia inainte sa lesine in bratele lui Andrei.
-Iuliaaaaa......
Dupa 5 ore
Camera era diferita, era alba si multe tehnolohie in jurul Iuliei . Ea isi da seama ca este intr-un spital . Fiind speriata se uita buimaca dupa Andrei . El era pe un fotoliu la cativa centrimetri de patul ei . El era cu ochii inchisi nestiind daca doarme sau doar sta asa de oboseala. Vrand sa vada ce s-a intamplat il striga aproape in soapta pe Andrei .
-Iubire....uitandu-se atent la el sa vada daca se trezeste.
-Da Iulia ai patit ceva ? Tie rau? Chem doctorul? spuse Andrei aproape sarind in sus cand i-a auzit vocea sugrumata fiind speriat crezand ca a patit ceva.
-Nu Andrei, sunt bine ,doar vroiam sa vad daca dormi ,stai linistit. De ce sunt la spital?
-Nu-ti mai amintesti?
-Nu ...stiu doar ca te bateai cu Alex si dupa era el pe jos ...dupa nu imi mai amintesc nimic , s-a mai intamplat ceva?
-Nimic important nu s-a intamplat, doar ca ai lesinat si te-am adus imediat aici ...imi era frica sa nu te pierd , nu stiam ce ti-a facut nebunul ala .
-Acum sunt bine iubire, nu am nimic doar ma doare capul , spune Iulia in timp cei mangaia fata , imediat atunci intra peste ei.
-Buna ziua, vad ca va-ti trezit, cum va simtiti? spuse doctorul care avea in jur de vreo 30 si ceva de ani fiind inalt cu parul brunet si foarte musculos. De cand a intrat Andrei statea numai cu ochii pe el, fiind putin gelos .
-Sunt bine domnule doctor , doar ma doare capul .
-Da e logic sa te doara capul dupa ce ti s-a intamplat , o sa-ti prescriu niste calmante printesa si te vei face bine , spuse doctorul facandu-i din ochi.
-Da domnule doctor, o sa-i iau eu logodnicii mele aceste calmante , spuse Andrei aproape smalgand foaia din mana doctorului si maraind.
-OK atunci , ma anuntati daca logodnica dumneavoastra se simte mai rau, spuse doctorul aproape razand.
Pana a iesit doctorul ,Andrei il urmarea cu privirea asteptand sa ramana singur cu iubita lui. Cand a inchis usa doctorul, Andrei se uita la Iulia care inca un pic si izbucnea in hohote de ras.
-Pe bune Andrei?! spuse razand cu lacrimi.
-CEE?? Esti logodnica mea , deci nimeni nu are voie sa se atinga de tine sau sa se dea la tine mai ales de fata cu mine , jur ca daca nu era medic ii dadeam una de nu mai stia cei cu el... Andrei fiind oprit de razul haotic al Iuliei care ii facea inima sa salte bucurie stiind ca printesa lui e bine si zambeste.
Dupa ce au mai ras , Iulia a adormit instantaneu lasandu-l pe Andrei sa se gandeasca la tot ce a patit micuta lui raza de soare in preajma acelui prost. Telefonul a inceput sa sune dar iesise din camera ca sa nu o trezeasca pe Iulia . Era un numar necunoscut ezitand la inceput sa raspunda , a raspuns sa vada cine e in ultimul moment.
-Da ? spuse Andrei cu o voce calma.
-Ce face iubita mea? e bine in spital ?
-ALEX....spuse Andrei strangand pumnii.
-Da prostule, eu sunt , ai luat-o tu acum pe Iulia dar sa stii ca o voi avea inapoi incurand .
-Tu esti nebun , jur ca daca te mai atingi de Iulia te omor chiar daca acum te-am lasat in viata data viitoare nu voi ezita sa fac asta.
-Eu cred ca ar trebui sa nu mai faci promisiuni asa degeaba ....si de ce nu esti langa Iulia acum? Nu cred ca siringa care acum ii baga acea substanta in sange o va lasa in viata ....deci Andrei , nu vei scapa de mine usor , si IULIA VA FI A MEA VIE SAU MOARTA!
Acestea fiind ultimele cuvinte ale lui Alex inchizandu-i in nas lui Andrei. Imediat Andrei se duce la Iulia sa vada daca e adevarat ce spuse acel nebun si chiar era. In momentul ala o asinstenta ii baga in vena o substanta neagra care dupa 5 minute a facut-o pe Iulia sa se zbata iar aparatele sa o ia razna.
-Asistenta nebuna!! Ce faci aici?! zi-mi cine te-a pus sa faci asta!! tipand Andrei la ea apasa imediat butonul de urgenta veniind in fuga doctorul ca alte 3 asistente.
-Ce e ?intreaba doctorul gafaind.
-Aceasta asistenta ia bagat Iuliei o substanta neagra care a facut-o sa se simta rau .
-Iesiti afara acum! tipand doctorul .
Andrei a iesit afara uitandu-se cu teama prin geam ce i se poate intampla Iuliei. Dupa 30 minute de stres doctorul iese din camera ei.
-Domnule , am reusit sa o stabilizam dar cu greu .Acea asistenta ia bagat o substanta forte periculoasa si daca nu ajungeam la timp acum era moarta...acum doarme puteti intra dar sa nu stati mult la ea .
-Va multumesc , domnule doctor , spuse printre lacrimi Andrei.
Intra incet in salonul ei , vazand ce frumos doarme trage un scaun langa patul ei si o ia de mana spunand in soapta:
-Printesa mea, totul va fi bine , vom trece peste acest impas , vom scapa si de Alex si iti jur ca va muri si vom fii fericiti ...foarte fericiti, spusese printre lacrimi Andrei.
A mai stat langa ea 15 minute apoi a sunat-o pe Maria povestindu-i tot ce s-a intamplat . Imediat Maria a ajuns la spital ca sa ramana cu Iulia , Andrei plecand sa rezolve ceva foarte important. Dupa o ora de condus a ajuns la o fabrica veche unde era multi ''prieteni'' de-a lui. A intrat intr-un birou unde mai erau 5 barbati la fel de puternici ca el. Se aseaza pe scaunul din fundul mesei si spuse raspicat:
-Il vreau mort pe Alex ....nu conteaza cum dar vreau sa sufere!
PS. in imagine este Alex si astept comentariile voastre!
CITEȘTI
Oare va fi el ?!
RomanceIulia este o fata de 16 ani care ii place foarte mult sa citeasca si sa fie diferita de ceilalti...Dar intr-o zi apare in viata ei Andrei .Un baiat de 19 ani care il cunoaste de mult si este exact cum vroia ea sa fie iubitul ei. Daca vreti sa aflati...