Biz ne ara bu kadar yorulmuştuk ?
Ne ara gözlerimiz bu kadar yabancılaşmıştık ?
Ben o gözlere tekrar severek bakmak isterken olmuyordu , o sesler beni geri itiyordu. Onu affetmeyi herşeyden çok isterken herşey beni ondan uzaklaştırıyordu. Aramızda mesafeler vardı , aramızda duvarlar vardı ve o duvarları yıkacak kadar gücüm yoktu. Ben Kaan Soysal değildim onun kadar güçlü değildim o bu duvaları önüme koyduğu gibi gücümün son damlasını da alıp gitmişti.Masaya oturup dosyaları açmaya başladım.
" Bu ihale şirketlerin maddi durumu için çok önemli biliyorsunuz "
Mert ' in yanındaki adam konuşunca herkes onu dikkatle dinlemeye başladı.
" İki şirkette sunumlarını yapsın üyeler hangi şirketi beğenirse o ihaleyi alacak ilk olarak Kozan şirketinden sunumu yapmak için yeni stajeri dinleyelim " dedi.
Adımı duyduğumda heyecanla sunum tahtasının yanına geçtim.
Kaanı unutmaya çalışarak sunuma başladım.
" Biz tüm odaların siyah olmasını istiyoruz , her yer sıyah bir tek aralara renk damlarırı olsun. Mucizenin anlatımı olur. Siyahın içinde renk yoktur , ama duvarlarda olması eve harika bir görüntü taşır. Siyah ; Mutsuz , ihanet , aldatılmış , yanlız tüm bu kelimelerin anlamı. Işıkları beyaz istiyoruz insan ışığı açınca aydınlansın ama karanlıkta olmayı da bilsin."Son cümlemi de söyledikten sonra aynı yerime oturdum.
"Bence güzel bir sunumdu şimdi Soysal şirketinin müdürünü sunuma alalım '' Kaan yavaş adımlarla sunum tahtasına geçti , fazla yorgundu.
"Biz renk olarak iki cephede de beyazı düşündük. Karanlığa açılan tek rengi , saflığın rengini. Bazı insanların ihtiıyacı vardır beyaza hayatındaki karanlıktan sıkılanlar eve girince aydınlansın en azından ufacık bir umut edinsin. Karanlığa saplansın kalmasın belki de beyaz onların çıkış kapısı. ''Şaşırmıştım , başarılıydı.
'' İki sunumda birbirinden etkileyici toplantı burada bitmiştir ihale sonuclarını yarın açıklayacağız iyi günler ''
Herkes teker teker odadan çıkarken yerimden bile kalkmadım odada bir tek ben ve Kaan kalınca ayağa kalktım.
'' Harika sunumdu Kaan Soysal ama ters seçim senin hayatında beyaz yok , siyah senin rengin. Neden beyazı seçtin ? ''
'' Her insan beyaz doğar beni siyaha ittiler orada kaldım. Benim beyazım vardı ışığımda ama gitti o ışık söndü. Hemde bir yanlış anlaşılma için siyahın dibine itti beni. ''
Gözlerim dolu halde arkasından bakakaldım. Onun hayatında beyaz olamazdı. Onun ışığı olamazdım.
Dosyaları alıp topalantı odasından çıktım , yine Kaan Soysal dağıtmıştı.
" Su ''
Aslanın sesiyle arkamı döndüm.
" Gelmişin çantamı alıp geliyorum ''
hızla odama girip çantamı topladım Berke çıkmıştır diye düşünerek Aslanın yanına gittim , şirketten çıktığımda derin bir nefes aldım.
Arabaya bindiğimde ne kadar yorgun olduğumu hissettim.
"Su bir ihale için işe girdin bir Kaan için yoruluyorsun '' arabayı çalıştığında Aslana baktım.
" Beni uyarmaktan artık vazgeç ailem bile beni önemsemiyorken bana nasiyat verme hem işe girmedim sadece bir ihale için yardım ettim bitti , evet Kaan için yoruluyorum ona kalırsa ben sevgimi hak etmeyecek bir adamı seviyorum. Aldatılan bir kızım ben unuttun mu Aslan ? ''
Hiçbir şey söylemeden önüne baktı. Kaana karşı nefretim bitsin istiyordum , olmuyordu.
'' Aslan beni o kızın evine götür ''
Aslan şaşırmış gözlerle bana baktı bence bunu yapmaya geç bile kalmıştım. Uzun süre o kıza ne söyleyeceğimi düşündüm dümdüz yola bakarak. Araba durduğunda Aslana sen dur bakışı atıp indim. Evin kapısını çaldığımda karşımda o iğrenç seslerin kahramını olan Sevdayı gördüm. Hiçbişey söylemesine izin vermeden içeri girdim oda kapıyı kapatıp içeri girdiğinde şaşırmış gözleriyle bana baktı.
'' Sevdacım görmeyeli nasılsın ? ''
'' Ne istiyorsan söyle sonra git evimden '' dedi. İyice yaklaşıp iğrenerek gözlerine baktım.
'' Sen kendini Kaanla yatınca birşey sanmışın. Bak gözlerime sana iğrenerek bakıyorum çünkü sen sevgilisi olan biriyle yatıcak kadar orusbusun. Kaanda sevgilisi olduğu halde senle yatacak kadar piç. O gece o seslerle hayatımı değiştirdin sen benim ağlamamın , mutsuzluğumun , sevgimin katilisin. Sen varya bu orusbulukla beni bitiren tek insansın. Mutlu musun ? Bir kişinin canını bu kadar acıttın. Ha bu arada orusbu olduğun kadar çirkinsinde. ''İçimdeki nefreti döktükten sonra yavaş adımlarla kapıya gittim.
'' Orusbu sensin ! çok üzüldüm seni üzdüğüme desene seni koruyan bir adamı suçladın Kaan seni korumak için benimle yattı , sana zarar vereceğimi söyleyince bir gece benimle ol sonra git dedi kabul ettim. Ha bu arada sende aldatılmış bir kız olduğun kadar zavallısında ! ''
Duyduğum cümleler üzerine kalbimde ki ağrıyla adım atamadım , Kaan benim için yapmıştı. Midem deki o iğrenç ağrıyla kızın yanına gidip baktım. Elimi kaldırıp bütün acılarla kıza bir tokat attım.
'' Orusbusun ! '' kapıyı çarpıp çıktım. Arabaya bindiğimde bütün içimdeki fırtınaları dışarı verdim sesli hıçkırıklarla ağladım , bağırmak istiyordum zavallıydım.
'' Su noldu bir sakin ol Su bana bak noldu ! ''
Aslana bakıp derin bir nefes aldım.
'' Aldatılma - mışım o piç beni korumak için yapmış , beni sevdiği için benim kadar acı çekerek. Aslan onunla yatarken beni korumayı düşünmüş ben onu affettim. O da beni affeder mi ? N - Nolur etsin bir yılımızı sildiğim için affetsin beni tekrar ışığı yapsın ben onun karanlığında beyaz olmayı kabul ediyorum ''Hıçkırıklarım tekrar sesli bir hal aldığında Aslan gaza basarak hızlı bir şekilde arabayı kullandı. Çok hızlıydı.
'' Yavaaaaaaaş git ! ''
'' Su ben seni bu kadar severken hep yanındayken o piçe gidemezsin ! Anladın mı gidemezsin ! Beraber ölelim ama gitme ona benim yanımdan ona gitmeeeee ! ''Karşımda bir kamyonun geldiğini görünce karanlığa gittiğimi anladım. Ona affettiğimi söylemeden ölemezdim.
'' Freneeeeeee basss ! '' Arabanın savrulmasıyla bağırarak gözlerimi kapattım , ölümü ilk defa içimde hissediyordum. Karanlığı ilk defa içeriden tadıyordum. Seslerin tükendiğini hissettiğimde kalp atış seslerimi duymaya başladım. Kaan için atan kalbimin sesinin azaldığını hissettim. Şimdi gidemezdim ona affettim demeden gidemezdim. Onun ışığını sonsuza kadar söndüremezdim.'' Ka- Kaan beni af- fet '' son kelimemden sonra tamamen kulaklarım kapandı seslere. Beni çağıran karanlıktan tuttundum, geri dönüşü olabilirmiydi ?
***
Sınav haftası bitti yeni bölümler gelecek artık :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA
Teen FictionGökyüzünden bir yıldız kayar kapatırsın gözlerini bir çocuğun oyuncak istemesi misali istersin o dileği. Ellerini açarsın kapatırsın gözlerini bir çocuğun annesine sarılması misali huzurla istersin dileğini. Masmavi gökyüzüne bırakırsın balonunu bi...