9. Bölüm

306 13 0
                                    

Gözlerimi açtığımda saat daha çok erkendi telefonu elime alıp baktım ve dolu mesaj vardı.

Aslandan , tanımadığım bir numaradan ve Kaandan.

Tanımadığım numara :

'' Su ben Ateş sana herşeyi anlatıcam ve yardım ediceksin. ''

Gözlerim kocaman aralandı ona nasıl yardım edicektim ki Kaan duyarsa beni yaşatmazdı.

Kaanı aradım çok çaldıktan sonra açtı beyfendi.

'' Alo Kaan günaydınnnnnn ''

'' Günaydın güzelim de saat çok erken. ''

'' Biliyorum dün güzel bir geçirdik ve Ateş konusunu anlatmadan şimdi hazırlanıyorum buluşalım anlat ''

'' Of Su sen herşeyi bilmek zorundamısın her haltı merak etme ailesel bişey ve yerin yok daha bunları bilmene. ''

'' Anladım kusura bakma ''

Ben kimdim ki ? Ailede daha yerim yok ya gerçekten onun oyuncağıysam..

Hemen kot pantolon ve kot tshortumu giyip ayakkabılarımıda ayağıma geçirip dışarı çıktım.

Kaan arıyordu ama açmıycaktım bunu Ateşten dinlemeliydim.

'' Alo Ateş ben Su yer söyle geliyorum.''

'' Yakındakı Sera Cafe de bekliyorum.''

Taksiye binmeden yürüyerek Sera Cafeye girdim ve Ateşin masasına oturdum.

'' Meraba Ateş anlatmaya başlarmısın zamanım yok. ''

'' Su sakin ol bi kahve isteyelim başlıycam'' Kafamı sallayıp garsondan kahve söyleyip montumu çıkardım.

'' Su lafımı kesmeden dinle Kaan benim üvey kardeşim. Almanyada yaşıyordum ben yani yaşamak zorundaydım. 8 yıl önce babamız Almanyaya beni görmeye geldi , gerçekten görmeye geldi sanmıştım bana sus parası verdi. Sen şimdi sorucaksın neden zorundaydın diye cevap veriyim annem Kaanın ailesinin baş düşmanı hatta tek düşmanları. Babam intikam için annemle birlikte olmuş. Ve ben olmuşum.. Babam Kaanın ve annesini duymaması için beni almanyaya bırakmış küçükken annemle beraber bildiğin atmış. ''

'' Kaan seni hiç duymamış mı ? ''

'' 1 sene önce sadece bir üvey kardeşi olduğunu duymuş , kötü bir üvey kardeş.. Neyse buraya gelme nedenim o Kaan Soysal ailesinin hayatını mahvetmek. ''

'' Burda Kaanın ve annesinin suçu yok ki Ateş. ''

'' Var Su herşey senin kadar saf değil. Kaanın annesi annemi öldürmeye çalışmış , babası beni sakladı herşeyden ben baba sevgisi yerine para sevgisini öğrendim. Kaan desen 1 yıl önce öğrendiğinde o çocuğu görmek istemiyorum onu öldürün demiş bana. Bu hikayede en kötü ve temiz olan benim Su.

'' Ateş çok karışık annen neden düşmanları ? Ve Kaan sana neden ölsün demiş bu kadar nefret edicek ne biliyor ''

'' Tek bilmediğim nokta bu Su annem neden düşmanları bende bilmiyorum öğrenip o aileden intikamı mı alıcam. ''

'' Benden istediğin yardım ne ben bu konuda hiç bişey yapamam. ''

'' Sadece bu sırrı saklamanı istiyorum sadece saklıycaksın. ''

Tam cevap vericekken telefon sesini duydum kimin aradığına baktığım da rengim mor olmuştu.

'' Alo Aslan.. ''

'' Su ben seni merak ettim de nasılsın buluşalım mı ? ''

'' Aslan kapatırmısın lütfen buluşmak istemiyorum '' diyip kapatan yine ben oldum.

UKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin