İlk bölümlerde çok başarılı olmasamda son bölümlerde daha etkileyeci yazdığımı düşünüyorum. Son bölümlere kadar okursanız çok sevinirimm.
Ailesinden nefret eden , arkadaş çevresi az olan sıradan bir kızın sıradan olmayan hikayesi.
***
Yaşamak için sebebin olmaması gerek.
Ya yoksa ?
Uyandığımda sabah olmuştu okulun illk günüydü. Hemen banyoya gidip soğuk bir duş aldım.
Okul forması beyaz mavi uyumundan ibaretti , bence gayet hoştu.Saçlarımı at kuyruğu yapıp hafif göz kalemi de sürdükten sonra hazırdım.
Tam kapıdan çıktığımda korna sesiyle irkildim Yavuz Amca '' Hadi küçük hanım servisiniz bekliyor '' diyerek şoför koltuğunu yanını gösterdi gülümseyerek arabaya bindim.
Okulun önüne geldiğimizde şımarık çocuklar , kendi halinde takılan burslular vardı.
Benim bölgem nereydi , burslu değildim ama şımarıkta değildim.
Müdürümüz Cevdat Aysıl ' ın yanına geçtim.
" Merhaba ben yeni öğrenciniz Su Güngör hangi sınıftayım acaba? '' dedim ve müdür tüm dikkatini bana vererek'' 12- A Su '' dedi hafif bir gülümsemeyle , başımı sallayıp sınıfa ilerledim.
Sınıfa girdiğimde herkes bana yiyecek gibi bakıyordu boş sıra var mı diye göz geçirirken bir erkeğin yanının boş olduğunu gördüm ve yanına oturdum.
Çocuk sarışın mavi gözlü karizmatik biriydi ve birazda ukala.
'' Başka yer yokmuydu geldin oturdun buraya ? ''
'' Bende meraklı değilim yanına yer yok gözün mü kör ? ''
Çocuk tam ağzını açıcaktı ki edebiyat hocası sınıfa girdi 1 .ders tanışmayla geçti ve tenefüs zili çaldı.
Yerimden tam kalkacakken kolumdan tutup '' Benimle adam akıllı konuş ufaklık '' dedi yanımdaki ukala çocuk.
Kolumu çekerek '' O eline dikkat et '' dedim ve sınıftan hızla çıktım.
Kantine geldiğim de yanıma kumral bir kız geldi
"' Selam , ben Ezgi '' ve elini uzattı bende gülümseyerek elini tuttum.'' Bende Su ''
Yanıma oturdu ve kendini tanıtmaya başladı.
'' Bende Furkan '' dedi bir ses konuşmamızı keserek.
'' Ben de Su '' Furkan tam esmer değildi ama yakışıklıydı.
'' Su erkekler gözünü alamıyor senden '' pis sırıtışla.
'' Ben bakan görmüyorum Furkan ''
Furkan yan masayı gösterip '' Kaan ' ın ekibi sürekli sana bakıyor güzellik ''
Kaan yanımda oturan ukala çocuktu ve karizmatikdi , hayır değildi ne saçmalıyordum ukalanın tekiydi.
'' Kaan fazla ukala '' bende pis sırıtışımla
'' Kaan bu okuldaki kızların gözdesi '' belliydi zaten kızları süzüp duruyordu.
Zil çaldığında sırama geçip oturdum Kaan da tabi ki yanımdaydı ve yeni fark etmiştim Ezgi ve Furkan önümdeydi.
Kaan bacaklarıma bakıyordu aptal bari belli etmeseydi.
'' Gözüne sahip çık ''
'' İstediğim yere bakarım ufaklık ''
Öfkeyle bakarken arka sıradan bir çocuğun sesini duydum.
'' Sarışın maşallah çok güzelsin ''
Arkamı tam dönecektim ki Kaan arkasını dönüp
'' Arda işine bak güzelliği göstermiyim sana ''
Gülümsedim ve evet , şımardım da biraz.
Derste herkes konuşuyordu Kaan ekibiyle fısıldıyor bende Ezgiyle çıkışta napsak diye birbirimize soruyorduk.
Arda bunu duymuş olucak ki '' Sessiz bara gelin takılalım '' diye araya girdi.
Ezgi gülümsedi ama gülümsemesi yarıda kaldı Kaan sert bir sesle '' Arda ufak olanlar bara gelemez '' dedi kahkaha atarak.
Ben inatçıydım ve '' Arda çıkışta ben eve gidip gelirim sen yerini mesaj at ''
Kaan sert bakışlarıyla baktı ve zil çaldı Ezgi yanıma gelip
'' Birlikte gidelim oradan geçelim '' kafamı salladım taksiye binip evime geldiğmiz de odama çıkıp kot şort ve askılı salaş bir t-short alıp çıktım Merve kapıda giyinmiş bir şekilde bekliyordu.
Arda ' nın attığı mesajı okuyarak bara ilerledik çok heyacanlıydım ilk defa bara gidicektim.
Bara girdiğimizde sigara dumanı çok fazlaydı öksürüp duruyordum.
'' Şşşştt güzelim gel bu masada otur '' diyen sesler yükseldi ama kafamı kaldırmadan ilerledim Arda yı görünce rahatladım.
Arda ' nın yanın da Kaan ve ekibinden Sedat , Caner vardı.
Masaya ilerlediğimizde içki içiyorlardı bende 1 bardak içmek için elime aldığım da Kaan sertçe bardağı elimden aldı.
Aptalın derdi neydi ki ?
'' İçme '' diyip bardağı kafasına dikti.
'' Sanane ukala '' dedim ama hiç umursamamıştı Ezgi korkmuştu kalkalım diyince kalkıp kapıya ilerledik.
'' Binin arabaya bırakırım '' Kaanın sesiydi.
'' Gerek yok ukala bey gideriz biz '' dedim oda ısrar etti ama binmedim Merve inat etmeyerek bindi.
Bar sokağında ilerledim karanlıktı ve serseri doluydu laf attılar ama aldırmadım.
Önüme içmiş bir genç çocuk çıktı yaklaştı ve dudağımı eliyle kapattı bağırıyordum napabilirdim ki.
Çocuk duvara yasladı ve tam o sırada arkadan çok tanıdık bir ses
'' Bırak sıçmıyım ağzına '' dedi !
Ukala gelmişti beni umursuyordu...
Yeni hikayemde konu gerçekten çok gizli her bölümde yen bir ipucu çıkacak okuyanlara zamanlarını ayırdıkları için TEŞEKKÜRLER (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA
Teen FictionGökyüzünden bir yıldız kayar kapatırsın gözlerini bir çocuğun oyuncak istemesi misali istersin o dileği. Ellerini açarsın kapatırsın gözlerini bir çocuğun annesine sarılması misali huzurla istersin dileğini. Masmavi gökyüzüne bırakırsın balonunu bi...