Aslan boynumu öpmeye başlayınca bütün vücudum titremeye başladı.
Birinin kurtarması gerektii.
'' İmmmmdaaaatt ! ''
'' Su nefesi boşa harcama daha çok harcıycaz kimse seni duyamaz herkes aşağada ki kavgada ''
Tabi ya Aslanın planı buydu bütün okulu kavgayla oyalamak tabi Kaanı da tuvallette bana sahip olmak inanamıyorum.
'' As - Aslan yapma nol nolur.. ! ''
Artık yardım edicek kimsem yoktu gözlerimden yaşlar akarken gözlerim karardı ve gerisi karanlıkk..
***
'' Su ! Su ! ''
Ukalanın sesi karanlıkta yanılanıyordu gözlerimde yaşlar kurumuştu yavaş yavaş açtım ve oh ukala yanımdaydı ve elimi tutmuştu hadi ama fırsattan istifade..
'' Ka - Kaan şey Aslan ban..''
'' Birşey olmadı Su sakin ol o piç sana bişey yapmadı ''
Yapmadı ama ben bu sefer bu şoku nasıl atlatacaktım..
'' Kaan ben çok korktum.. ''
'' Sana uzak dur demiştim Su birazcık dinlesen beni bir bok gelmez başına ! ''
Hadi ama ben unuttun sanmıştım kızmayı.
'' Kaan sen salaksın ben neler atlattım gelmiş neler diyorsun ! Bırak ya bırak ! ''
Ayağa kalkarken baş dönmesi normal değil mi ?
Tam giderken arkamdan gelmediğini anladım ne bekliyordum ki UKALAA !
Bu anın değişini yaşamıştık Kaan hayatıma girince üzüleceğim çok olaylar oluyor..
Dışarı çıktığımda vücudumun hala titrediğini anladım.
Telefonum ziliyle kendime geldim arayan baş belam Furkandı.
'' Efendim Furkan ''
'' Su nerdesin !? ''
''Furkan adresi mesaj atıyorum beni almaya gel lütfen. ''
Furkanın konuşmasına izin vermeden kapattım telefonu gelmek zorunda en iyi arkadaşı bu durumda.
Yaklaşık 20 dakika bekledikten sonra Furkanın arabası görünce rahatladım hemen ön koltuğa yerleştim.
'' Su evine bırakma mı istermisin yada sahile falan ? ''
'' Furkan çok yorgunum lütfen eve gidelim. ''
Furkan kafasını sallamakla yetindi cama kafamı yasladım ve beynimdeki seslere kulak verdim.
Ukala aramadı , öküz işte ben niye önemsiyorum ki bunu ?
Hadi ama Su o seni önemsemiyor bile aptal sarışın su !
'' Su geldik ''
Furkanın sesiyle beynimdeki sesler sustu ve Furkana kocaman sarılarak arabadan indim.
Eve girdiğimde koşarak odama girdim pembe ayıcıklı pijamamı giyerek yatağa girdim yorganı kafama kadar çektim ve bugünkü yorgunluğumu atmam için gözlerimi kapattım.
***
Güneş gözümü gelmese olmaz dimi yorgunum güneş batar mısın acaba ?
Esneyerek yataktan paytak paytak banyoya girdim.
Siz şimdi benim ailemi merak ediyorsunuzdur söyleyim annem ve babam işden başka paradan başka hiç bişey görmezler.
Neyse portakal suyu mu elime aldıktan sonra kendimi koltuğa attım bugün okula gitmemek de güzelmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA
Teen FictionGökyüzünden bir yıldız kayar kapatırsın gözlerini bir çocuğun oyuncak istemesi misali istersin o dileği. Ellerini açarsın kapatırsın gözlerini bir çocuğun annesine sarılması misali huzurla istersin dileğini. Masmavi gökyüzüne bırakırsın balonunu bi...