7. Bölüm

350 13 5
                                    

Ayaklarım beni taşımıyordu hemen bir masaya oturdum onları görüyordum.

Gözlerimdeki yaşları durduramıyordum kız resmen Kaanın içine düşüyordu ve Kaan gülüyordu.

'' Su iyimisin ? ''

Ezginin sesiyle hemen kalkıp ona sarıldım nefesim kesiliyordu daha Kaanla tanışalı 1 hafta bile olmamıştı ama bunları hissediyordum.

Ezgi Kaanı görünce anladı hemen neden ağladımı.

'' Su gel gidelim hadi tut benden ''

Kafamı sallamakla yetindim ve taksi çağırıp sahile gittik yol boyunca ağladım.

Sahilde kumlara oturduğumuzda Ezgi ' nin omuzuna yatıp gözlerimde ki yaşları serbest bıraktım.

'' Su ağlama Kaan ' ın böyle biri olduğunu biliyordun ''

'' Ez - Ezgi ben ben seviyorum.. ''

'' Of Su biliyorum sen söylemesen gözlerin susmuyor ''

1 saat boyunca Ezginin omuzundan hiç kalkmadım ta ki telefon zil sesinden sonra.

Arayan Ukalaydı açıp hiçbişey olmamış gibi konuşacaktım belki söylerdi o kızı.

'' Su nerdesin ? ''

'' sanane. ''

'' Su sesin niye kötü ve bana güzel cevap vermeyi öğren. ''

'' Kaan sanane anlıyormusun sanane arama beni git başkasıyla otur. ''

Ve telefonu suratına kapattım bunun mutlaka cezasını çekecektim.

Ezginin omuzuna yattığımda gözlerim ağrıyordu artık.

'' Su benim gitmem gerek annem hasta ''

'' Tamam Ezgi iyi ki varsın bende biraz durur kalkarım ''

Ezgiyi öptükten sonra gözden kaybolana kadar arkasından baktım ve sonra denizi izlemeye başladım.

Yanıma birinin oturduğunu hissedince irkildim ama o kokuyu hissedince yerime iyice sindim.

'' Senin ne işin var burada ? Kimden öğrendin burada olduğumu ? Git hemen ''

'' Su sana hesap vermem ilk bunu öğren ve bu gözünün hali ne ?! ''

'' Kaan o kimdi o kız kimdi be- ben sana sevdiğimi söyledim sen benden gittikten sonra o o kıza gitin. ''

'' Su ben buyum benim kaç kızla birlikte olduğumu saymayı bıraktım. Sana beni sevme dedim karşıma geçip bana o kızı sorma tek gecelik bişeydi derim. ''

Beynim donmuştu ben bu çocuğu nasıl seviyordum ki..

Telefonumun zil sesini yine duyunca şaşırdım ekrana baktığımda Aslanın adını görünce tuvalletiki yaşadıklarım aklıma geldi.

'' Su beni dinle bak kapatma lütfen o gün çok kötüydüm babamla kavga etmiştim Kaanla seni görünce sinirlendim bak ben sana aşığım Su nolur anla beni.. ''

Telefonu hemen kapattım Kaan anlamayan gözlerle bakınca tepkimin sert olması gerek artık ama dimi ?

'' Sanane Kaan sana hesap vermem ben buyum ! ''

Yerimden kalkıp giderken Kaan kendine bedenimi yapıştırıp kaç gündür sussuz kalmış ve su bulmuş gibi öpmeye başladı hadi ama Kaan bunu yapma bana !

Kendimi zor olsada çektikten sonra Ukala o kaslı kollarını sardı bedenime donmuştum Kaan sarılırmıydı ?

'' Kaan o kız kimdi ? ''

UKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin