2. Bölüm

466 20 4
                                    

Evet bu bölüm de geldi :)

Media da Kaan var yakışıklımıza bakınn ! :)

***

'' Bırak sıçmıyım ağzına '' Kaanın sesiydi.

Çocuk korkmuştu '' Kaan abi ben senin ki olduğunu bilmiyordum '' dedi senin ki derken bana mı demişti bu salak !

Kaan kafasını salladı ve kolumdan tutup sürükledi bir ara durunca bağırmaya başladı.

'' Sen kendini sokaklara atmaya meraklımısın ? Sürtük müsün kızım !? ''

Dondum bana sürtük demişti hala ellerim titrerken bunu söylemişti .

'' Sen kime sürtük diyorsun ? Gerizekalı mısın defol git buradan git sürtüklerinin yanına uzak dur bendende sürtüksem siktir'' bağırmıştım ve boğazım acımıştı.

Arkamı dönüp ilerledim hızlı adımlarla ama kolumda yine bir sıcaklık hissettim.

'' Ben öyle demek istemedim sinirlendiğim içi.... '' lafını keserek bağırdım.

'' Ben senin o süzdüğün sevdiğin kızlardan değilim '' dedim ve taksiye binip gittim.

İlk defa biri sürtük demişti ve bu çok ağır geldi gözlerimden yaşlar süzüldü.

Telefonum çaldı açtım :

'' Alo kimsiniz ? ''

'' Su ben Aslan '' Aslanla çok yakın değildik ama görüşürdük.

'' Aslan nasılsın bişey mi oldu sen beni aramazdın ? ''

'' Senin okula yazıldım fıstık. '' mutlu olmuştum çünkü Aslan kötü bir çocuktu ve beni korurdu o ukaladan.

'' Çok sevindim bize gelsene şimdi eve geçiyorum ''

'' Tamam 10 dakikaya ordayım ''

Eve gelmiştim üstümü değiştim pijamalarımı giydim Aslan tanıdığım biriydi.

Kapı çaldı Aslan ' a kocaman sarıldım.

'' Beni bu kadar çok severmiydin ? '' dedi alayla

'' Tabi severdim gel içeri ''

1 saattir film izliyorduk filmi kapı zili bozdu.

Kapıyı açtığımda şaşırmıştım o ukalanın burada ne işi vardı ?

'' Se - senin ne işin var burada ? ''

'' Özür dilemeye geldim '' dedi gülerek

'' Su o kim ? '' Aslan kapıyı geldiğinde Kaanın çenesi kasıldı.

'' Aslan ne işin var burada senin ? '' Kaan çok sertti belli önceden tanışıyorlardı.

'' Su arkadaşım gelirim gelmem sanane Kaan ! ''

'' Hey bi durun siz tanışıyormusunuz ? ''

'' Evet düşmanlarımdan birisi '' dediler aynı anda demek ki birbirlerini sevmiyorlardı.

Aslan içeri geçti Kaan bana dövecek gibi bakıyordu.

'' Su gönder şu çocuğu '' dedi kaan.

'' Sanane ukala ne olsa ben sürtük değimliyim ? '' dedim ağzını tam açıcaktı ki kapıyı suratına kapattım.

İçeri geçtim , aklım ondaydı.

Telefonuma mesaj geldi hemen baktım ve şaşırdım.

- '' . Aslanı gönder yoksa elimden çekeceğin var ve bence bu tehditimi hafife alma. ''

Ukala tehtidini hafife almak mı hayatımı mahvedemem.

***

BEĞENMENİZİ UMUYORUM YORUM BIRAKIN LÜTFEN :)

UKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin