21.Díl - Directionky!

1K 72 9
                                    

DŮLEŽITÉ!!!
Chtěla jsem se zeptat: Jelikož Zayn odešel z 1D tak jestli to mám udělat i v příběhu nebo ne? Prosím napište svoje odpovědi do komentáře. :)
_____________________________________NIALLŮV POHLED:
Ráno jsem se probudil jako první. Mishell ještě spala a byla strašně roztomilá. Vstal jsem tedy z postele a šel do kuchyně. Zrovna co jsem do kuchyně mi začal vyzvánět mobil.
,,Ano?" zeptal jsem se
,,Nialle! Kde seš??! Máme zkoušku!" zařval na mě Liam
,,Ježiš ajo! Já na to zapomněl"
,,Za 10 minut tě vyzvedneme" řekne a zavěsí. Musím Mishell napsat papírek. Hned co jsem se převlíkl a napsal lísteček tak přijeli kluci.
,,Ahoj" pozdravili všichni
,,Čau" usmál jsem se
,,Promiňte kluci"
,,V poho. My jsme taky zapomněli" řekne Liam
MISHELLIN POHLED:
Po nádherné noci. Nádherné ráno. Usměju se a rukama chci nahmatat Nialla. Jenže nic neucítím. Urychleně otevřu oči. A opravdu tady není. To by si snad neudělal. Že by čekal půl roku na to aby se semnou vyspal a pak odešel? Nemyslím si. On takovej není. No už to neřeším a vstanu. Vezmu ai oblečení a jdu do koupelny. Vysprchuju se a oblíknu. Vezmu si tričko s nápisem ,Geek, teplákové kraťásky. Vlasy jsem si dala do drdolu. Na očích jsem si udělala linky a pusu lehce přetřela slabou rťenkou. Potom jsem se lehce navonila a šla jsem dolů. Na stole ležel lísteček.
Promiň musel jsem na zkoušku.
Niall
Super a já tady celej den mám dělat co?? Jdu do ledničky a zjistím že tu nic není. Vážně super! Vezmu si klíčky od auta a pojedu nakoupit.
(.........)
Po půl hodině jsem konečně přijela do krámu. Nechápu proč Niall bydlí tak daleko od centra. Zaparkuju, vylezu z auta a vezmu košík. Nakoupím potřebné věci. Ne jako Niall kterej kupuje samý kraviny. Ano kraviny, protože z popcornů, brambůrek a tyčinek se vážně nenajím. Takže po hodině nakupování jsem nakoupila rohlíky, salámy, sýry, jogurty, nějaké ty sladkosti, zeleninu, ovoce, chleba, věci na toasty. Dneska udělám k večeři. Potom taky pastu, toaleťák, kartáček a šampón. Potom nějaký pití a dokonce i ty brambůrky, tyčinky a popcorny. Jídlo jsem odložila do auta a pak jsem si chtěla jít koupit něco na sebe. Jenže se na mě nahrnuli directionky a nádavali na mě. Nemohla jsem jít pryč, protože mi branili v cestě. A teď jsem nahraná.
,,Děvko!" řvali na mě
,,Nialla chceš jen pro peníze a slávu" zařvala jiná. Já z nich asi zkončím na psychiatrii. Já Nialla miluju a nejsem s ním jen kvůli penězům. Pak najednou odběhli někam jinám a řvali:
,,One Direction!" zatím co já ležela na zemi. Zapomněla jsem se zmínit že mě mlátili a jedna holka když pak odešli mě kopla do břicha a teď tu ležim a nemůžu vstát. To břicho mě extrémně bolí.
,,Panebože!" uslyším něčí hlas
,,Mish si v pohodě?" sklání se ke mě blonďatá hlava. Chytne mě pod hlavou, pod krkem a odnese mě k našemu autu. Položí mě na zadní sedadla, zavře dveře a jde zpátky. Nic neslyším, protože upadám do říše snů.
NIALLŮV POHLED:
Tak tohle přehnali. Myslel jsem že budu vraždit když jsem jí tam viděl ležet na zemi. Vzal jsem jí a položil do auta.
,,Držte huby!" zařval jsem na ty ječící nány. Mám je rád, ale když ublíží někomu koho miluju tak se neznám. Dav holek okamżitě ztichl.
,,Nemyslíte že jste to přehnali?!" řeknu nahlas
,,Jestli se jí něco stane tak se neznám. Prostě pochopte že jí miluju! Ona mě taky miluje! Není semnou jen kvůli penězům! Tak jí laskavě dejte pokoj! Jak v reálu tak i na twitteru! Nazdar!"
řekl jsem a odešel jsem do auta. Nastartoval jsem a mohli jsme jet domů. Zaparkoval jsem v garáži. Vzal jsem Mish do náruče a odnesl jsem ji do ložnice. Položil jsem jí na postel a přikryl jsem ji. Zavřel jsem dveře a šel jsem pro nakup, který udělala. Věci jsem uklidil a pustil si televizi.
(..........)
,,Lasko je ti dobře?" zeptal jsem se
,,Jo. Jen mě trošku bolí hlava a břicho" odpověděla. Vyhrnula si tričko a měla tam velkou modřinu přes celý břicho.
,,Panebože" řekneme naráz
,,No já je asi zabiju!" vstanu
,,Nialle uklidni se" chytí mě za ramena
,,Dneska se directionky moc nepředvedli..." zazněl hlas z televize
,,...zmlátili Mishell Mon (17). Pořvávali na ní sprosté nadávky a potom zmlátili. Niall Horan (21) jim po vysvětlil. Zde máte video jeho proslovu: ,,Držte huby!"
,,Nemyslíte si že jste to přehnali?" ,,Jestli se jí něco stane tak se neznám. Prostě pochopte že jí miluju! Ona mě taky miluje! Není semnou jen kvůli penězům! Tak jí laskavě dejte pokoj! Jak v reálu tak i na twitteru! Nazdar!" zakřičel na ně a potom odešel. Myslíme si že na to měl právo. Vam by asi taky nebylo nejlíp kdyby vám tohle někdo udělal někomu koho milujete" ukončila redaktorka.
,,To si važně udělal?? Kvůli mě?" usměje se na mě
,,Jo, protože tě miluju" řeknu a přitáhnu si jí k sobě a políbím.
,,Miluju tě!" řekne mi
,,Já tebe víc"
,,Já tebe nej-" umlčím jí polibkem.
MISHELLIN POHLED:
To břicho mě ukrutně bolí. Asi bych to měla říct Niallovi.
,,Nialle?"
,,Ano?"
,,Bolí mě to břicho a to dost"
,,Cože??! Tak jedeme do nemocnice" řekl a šel si vzít bundu. Sedla jsem si do auta a čekala až Niall nastartuje.
(......)
,,Monová" řekne sestra. Niall jde semnou do ordinace.
,,Odložte si" řekne doktor. Prohmatával mi tam břicho.
,,Au!" křikla jsem když mi sáhl na tu modřinu.
,,Takže vás pošleme na ultrazvuk a na rentgen" řekne doktor. Sedíme před ultrazvukem.
,,Monová?"
,,To jsem já" vstanu a Niall taky
,,Vy tu prosím zůstaňte" řekne Niallovi
,,Odložte si a lehněte si"
Chvíli mi přejížděl po břiše a pak řekl:
,,Tak paní.." začal
,,Slečna" přerušila jsem ho
,,Tak slečno jste těhotná" řekl
,,Cože??!" vyšiluju
,,Ale musíte na gynekologii a pak budeme vědět víc. Jděte tam hned. Hlavně nechoďte na rentgen" obleču se a jdu ven. Jsem zklamaná. Nechci dítě v 18.
,,Tak co??" zeptal se Niall
,,Musíme na gynekologii" řekla jsem
,,Proč?"
,,Protože jsem asi těhotná" vzdechnu
,,My budeme mít prcka??" zaradoval se Niall
,,Nevím"
(......)
,,Mam pro vás šlatné zprávy" řekne
,,Jaké?" zeptá se Niall
,,Jelikož vaši přítelkyni někdo kopnul do břicha tak potratila" řekl gynekolog
,,Pane bože" řekl Niall a měl slzy v očí
,,Je mi to líto" řekl a my odešli. Musím uznat že jsem taky trošku zklamaná. Sice jsem ho nechtěla, ale nemuselo by to být špatný.
,,Nialle.." obejmu ho
,,Já je nenávidím" řekl
,,Koho?"
,,Fanynky"
,,Proč"
,,Ty se ptáš proč??! Zabili mi dítě!'' vykřikl
____________________________________
Zase je tu další díl!! :D doufám že jste to nečekali. Chci se omluvit directionkám za to že je Niall nenávidí, ale myslím že vy byste jim taky nepoděkovali. :D bdu ráda za komentáře a votes.

Niall Horan- Dokončeno!Kde žijí příběhy. Začni objevovat