31.Díl

699 48 3
                                    

,,Mami udělal jsem něco?'' zeptal jsem se opatrně

,,Ne vůbec nic'' řekla ironicky. Takže to bylo něco hroznýho. 

,,Řekneš mi to prosím? Já mám úplný okno'' 

,,Řekl si mi ať si naseru. Tak na tebe seru'' řekla

,,Víš že jsem to tak nemyslel. Byl jsem opilej''

,,Jo já vím že jsi byl opilý! Uvědomuješ si že ti ještě není 18?! S Ronem už se kamarádit nebudeš!'' řekla. 

,,To nemyslíš vážně?!'' křikl jsem

,,Nekřič na mě a jo myslela!''

,,Ron je můj nejlepší kamarád už od školky. Tohle mi nemůžeš udělat?!'' měl jsem slzy na krajíčku

,,To si pš že můžu a to taky dělám!'' 

,,Konec debaty!'' dodala. Naštvaně jsem se zvedl ze židle a šel si obout boty. Tady už nebudu ani minutu.

,,Kam si jako myslíš že jdeš?!'' křikla na mě máma

,,Ven'' odsekl jsem

,,Žádný! Budeš doma, protože máš  zaracha!'' 

,,To určitě!'' řekl jsem a vyběhl z domu. Vytáhl jsem si z kapsy krabičku cigaret, zapalovač a zapáli jsem si. Šel jsem si sednout do parku na lavičku.

,,Koho pak to tu máme?'' uslyšel jsem známý hlas

,,Ericu zrovna teď nemám náladu'' odsekl jsem

,,Nechceš se přidat k naší partě?'' zeptal se najednou. Je pravda že teď už nemám nejlepšího kamaráda a nějaký kamarády potřebuju. Aspoň máma pochopí že Eric je horší než Ron a pak mě dovolí se zase s Ronem bavit. 

,,Jo'' řekl jsem hned a stoupl si

,,Dobře'' usmál se. Abych vás trošku informoval. Eric a jeho parta jsou nejhorší kluci v tomhle okresku. Všechno ničí, sprejujou a všichni se jich bojí. Není divu. Erkovi je 18 a proto to tady vede. Nejhorší je že já v tý partě budu nejmladší, ale všichni mi říkají že vypadám na 17 a to mi je 15. 

,,Mohl bych u tebe přespat?'' zeptal jsem se Erica

,,Jasně, ale večer jdeme pařit do klubu''

,,Dobře'' zasmál jsem se

,,Si utekl z domu?'' zeptal se tentokrát on

,,Jo'' odpověděl jsem

,,Začínáš se mi líbit čím dál víc'' zasmál se. 

,,Můžeme jít rovnou k nám. Zapaříme nějaký hry a pak se sejdeme s klukama před barem'' řekl a všichni se rozešli ke svým domovům. Eric má svůj malý byt blízko jednoho klubu. Vsázím na to že do toho klubu dnes půjdeme. Přišli jsme k jednomu činžáků a vešli. Docela to tu smrdělo, ale dalo se to vydržet. Přišli jsme k výtahu a Eric zmáčknul poslední patro. Výtah zastavil na posledním patře a on se rozešel k hnědým dveřím.

,,Chovej se jako doma'' řekl a otevřel dveře. Měl to tu útulný. Vůbec to tu nesmrdělo jako dole. Právě naopak. Sundal jsem si boty a šel za ním do nějaký místnosti.

,,Tady budeš spát'' řekl a ukázal na volný pokoj. 

,,Dík'' sedl jsem si na postel a napsal tátovi

Pro tátu:

Nedělejte si starosti. Budu bydlet u kámoše a už se s váma nechci vidět! -Alex

Niall Horan- Dokončeno!Kde žijí příběhy. Začni objevovat