ELISIIN POHLED:
Na ráno jsem si musela nastavit budík jinak bych nevstala. Mám prázdniny a musím vstávat. Co je to za logiku? Posadila jsem se na postel, vypla budík a šla do koupelny. Dala jsem si půl hodinovou sprchu, převlíkla jsem se. Otrávená jsem sešla schody do kuchyně a sedla si ke stolu.
,,Ahoj'' usmála se na mě mamka a podala mi vafle s javorovým sirupem. Jen jsem kývla. Neměla jsem vůbec hlad, ale kdybych se nenajedla tak by máma měla kecy. Ještě mi tam položila pití a začala dělat tátovi vajíčka. Po chvilce táta přišel do kuchyně.
,,Dobré ráno'' usmál a políbil mamku na líčko.
,,Dobré'' odpověděla mu mamka. Sedl si naproti mě a otevřel si noviny. Já byla ráda že ke mě nemluvil. Neměla bych s ním o čem mluvit.
,,V devět vyrazíme'' řekl táta, když mu máma položila talíř smažených vajíček před něj. Dojedla jsem jídlo a odnesla talířek společně se skleničkou do myčku. Dala jsem to tam a šla do pokoje. Musím si něco udělat s vlasama. Nechci je mít rozpuštěné a tak jsem si udělala drdol. Byla jsem s tím víc než nad míru spokojená. Podívala jsem se na mobil a zjistila jsem že je tři čtvrtě na devět. Sebrala jsem teda telefon a sluchátka do ruky a šla dolů. Tam už stály rodiče a oblékali si bundy. Já si nasadila své černé Conversky a bundu jsem si vzala jen do ruky. Vlastně ani nevím kam jedeme a ani mě to nijak nezajímá. Vždycky jsem měla naše rodinné výlety ráda, ale po tom včerejšku se mi nikam nechtělo, ale když už to naplánovali. Sedla jsem si do auta a hned si nasadila sluchátka. Nechci poslouchat jak se hádají kam mají jet, protože oni v autě nic jinýho nedělají. Na mobilu jsem si zapla data a šla na messenger. Skoro nikdo nebyl online až na Alexe. Rozklikla jsem naší konverzaci a chtěla mu napsat, ale on mě předběhl.
Alex: Ahoj! :*
Elis: Zrovna jsem ti chtěla napsat :D a Ahoj :D
Alex: Tak co rodinný výlet?
Elis: Zatím ještě sedím v autě :/ radši bych byla doma
Alex: Semnou! :3
Elis: Si piš! :3 :*
Alex: Už si to píšu! :D
Elis: Ok :D Ani nevím kam jedeme :/
Alex: Se zeptej ne? :D
Elis: Po tom včerejšku se s nima nebavím :/
Alex: Co se stalo včera? :O
Elis: Když jsem přišla domů tak táta po mě vyjel jako kde jsem a pak mi vlepil facku. :/
Alex: To je hajzl! -_- taky mu jednu vrazím!
Elis: Tak zas dobrý :D stále je to můj otec :D
Alex: To je mi jedno -_- Mojí holku nikdo bít nebude!
Elis: A co ty dnes budeš dělat? :)
Alex: Tátovy sem přijedou jeho starý kámoši z kapely tak tu bude i jeden syn jednoho. :)
Elis: Si to užij! :*
Alex: Víc bych si to užil s tebou! :*
Elis: *červenající se smajlík*
Alex: *vytlemenej smajlík*
Elis: Hej! Nesměj se mi! :D Já se červenám pořád :D
Alex: Je to roztomilí! :3 :*
,,Elis! Schovej ten telefon aspoň na výletě!'' slyšela jsem tátův křik tak jsem si sundala sluchátka
,,Co?'' zeptala jsem se otráveně
,,Takže za prvý si odpusť ten tón...'' nad tím jsem protočila oči ,,..a za druhý jsem říkal ať schováš ten telefon aspoň na výletě'' řekl a koukl se na mě do zrcádka.
Eli: Musím končit tak pa! :*
ALex: Pa! :3 :*
Telefon jsem teda odložila do kapsy a za poslouchala jsem se do písniček z rádia. Hráli tam A Thousand Years- Christiana Perri. Miluju tu písničku! Hned jsem si začala zpívat. (video kde zpívá je v popisku :) btw. není to ,,pravá Elis'' :D jako myslím tu herečku :D)
Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall,
but watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow
One step closer
I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more
Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What's standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this
One step closer
I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more
And all along I believed
That I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more
One step closer
One step closer
I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more
And all along I believed
That I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand moreDozpívala jsem a mamka na mě koukala s otevřenou pusou. Já si ani neuvědomila že tu jsou. Začervenala jsem se a sedla si zase zpátky.
,,Já nevěděla že umíš tak nádherně zpívat'' řekla a pořád byla v šoku. No nemyslím si že umím zpívat. Jen jsem se usmála a koukala z okna. Blížili jsme se k nějakému jezeru. Tady jsem ještě nikdy nebyla. Táta zaparkoval na nějakém parkovišti a my jsme vylezli z auta. Pořád jsem se usmívala jak měsíček na hnoji.
,,Líbí?'' zeptal se táta
,,Moc!'' řekla jsem a oba je objala. Ano je tu ještě ten včerejšek, ale na ten teď nechci myslet a kazit si náladu.
_____________________
Tak a je tu další díl :D Snad se vám líbí :D Mám na vás dotaz (ano zase :D)
Máte zájem o Charakter ask?
Jen kdyby byl o to opravdu zájem :) aby měli postavy na co odpovídat :D Tak to napište dolů do komentářů :D ale aby jste pak dali otázky :D na dvě otázky odpovídat nebudu :D Otázky můžou být směřovaný na všechny postavy :) Stačí napsat komu ta otázka patří :D Samozřejmě se můžete ptát i mě :D Tak to napište a uvidíme do příště! :D Budu za to mco ráda :) mě to osobně baví hodně číst ten charakter ask :D Takže bych ho znovu ráda udělala, ale aby bylo víc otázek :)
ČTEŠ
Niall Horan- Dokončeno!
FanficOtevřu oči. Kde to jsem? Slyším jen pípání nějakých strojů. To jsem zase v nemocnici?? Proč mě tak příšerně bolí hlava a ruka? Svůj pohled upřu na své ruce. Jsou spálené a ohavné. Chcete vědet víc?? To se dočtete v tomto příběhu