*ALEXŮV POHLED*
Uběhlo několik dní a můj stav se zhoršoval. Nevím zda si toho moji rodiče všimli, ale já určitě ano. Neměl jsem vůbec na nic náladu a pořád jsem musel myslet na operaci, která mě brzo čeká. Elis se mnou trávila všechny chvíle a já ji za to byl neskutečně vděčný. Musíme si vážit lidí co máme okolo sebe a kteří nás mají také rádi.
(......)
Je to tu. Den kdy mám jít na operaci, která mi možná zničí nebo zachrání život. Jsem strašně nervózní, ale nejvíc se bojím. Nikdy nevíte zda se operace povede a nebo zkazí.
,,Můžeme na to?" zeptal se mě doktor potom co jsem ležel na lůžku. Nebyl jsem si vůbec ničím jistý, ale i tak jsem odkýval a nechal se odvést na operační sál. Klepal jsem se jako nikdy předtím a doufal že se vše povede tak jak má.
*POHLED TŘETÍ OSOBY*
V čekárně byla velmi napnutá atmosféra. Niall, Mishell a Elis seděli v tichosti. Bylo jasné že všichni tři maji veliký strach o Alexe. Doktor jim řekl že je 40% šance že se to povede. Tak co vedlo Alexovi rodiče k tomu ho dát na operaci? Není to ani 50% šance že vůbec přežije a oni ho pošlou na velmi nebezpečnou operaci. Dělají to kvůli sobě aby měli od Alexe klid? Nebo to dělají pro jeho dobro a věří ze se to povede?
Seděli několik hodin a atmosféra víc houstla. Hlavou se každému šířili různé myšlenky jak asi operace dopadne, ale odpověď zatím nikdo nevěděl. Elis skenovala dveře od sálu a čekala kdy přijde doktor s úsměvem, který jim oznámí že Alex bude naprosto v pořádku a že se operace povedla.
V tu chvíli kdy to nejméně čekali, přišel doktor. Všichni hned vstali a šli k němu. Na očích měli tolik otázek, které ale nechtěli a ani nemohli vyslovit. Doktor se na ně podíval a zakroutil hlavou. Mishell a Elis propukly v hysterický pláč. Niallovi tekly slzy po tvářích a snažil se uklidnit Mishell.
,,Je mi to líto." řekl doktor a odešel
__________________
Velice krátký, ale konečný díl. Omlouvam se lidem co si mysleli ze to dopadne dobře :/ když sem tenhle příběh psala nikdy jsem nevěděla že skončí smutně, ale taky jsem si nikdy nemyslela ze budu mít tolik lidi co tenhle příběh bude bavit :) jsem vám moc vděčná a děkuji ze jste tu pro mě byli! ❤ kdyby vas zajímali i jiné příběhy jsou na mé profilu :* :)
ČTEŠ
Niall Horan- Dokončeno!
FanfictionOtevřu oči. Kde to jsem? Slyším jen pípání nějakých strojů. To jsem zase v nemocnici?? Proč mě tak příšerně bolí hlava a ruka? Svůj pohled upřu na své ruce. Jsou spálené a ohavné. Chcete vědet víc?? To se dočtete v tomto příběhu