20.Díl - 13+????

1.2K 63 1
                                    

Bylo po obřadu a Harry s Veronicou jeli na svatební cestu, ale nemůžou mít svatební noc. Už asi chápete proč. My jsme jeli domů. Byla to asi hodina cesty.
,,Jsi unavená?"
,,Trošku a ty?"
,,Ani ne" ušklíbl se
,,Byla to krásná svatba" řekla jsem
,,Jo to jo" usmál se. Potom už bylo ticho, protože já jsem usnula.
Ráno:
Ráno jsem se probudila v posteli a vedle mě spal Niall. Jak jsem se sem dostala? Naposledy si pamatuju že jsme s Niallem mluvili o svatbě a pak jsem vytuhla. Dala jsem Niallovi pusu na čelo, ale tak abych ho nevzbudila. Opak je pravdou. Otevřel oči a hned si mě stáhl do úžasného polibku.
,,Dobré ráno" usmál se
,,Dobré"
NIALLŮV POHLED:
Bylo to krásné probuzení. Vstala a odešla do koupelny, ale nemohl jsem. No to víte ranní erekce. Asi po pár minutách jsem mohl konečně vstát a v tu chvíli vyšla Mishell s koupelny. Dal jsem jí pusu na čelo a šel jsem do sprchy. Byl jsem tam cca 15 minut. Oblíkl jsem se a šel dolů. Krásně to tu vonělo a mě se ozvali chuťové buňky. Přišel jsem do kuchyně a Mish stála ke mě otočená zády. Hned jsem využil situace a obejmul jí ze zadu.
,,Lívance?" zeptal jsem se jí
,,Jo" řekla hrdě
,,Už se nemůžu dočkat" pustil jsem jí, aby to mohla doděla a pak mi podala talíř plný lívanců.
,,Je to doblý" řekl jsem s poloplnou pusou
,,Děkuju" zasmála se. Miluju její smích. Vždycky když se usměje odhalí mi svoje bílé zubu.
,,Nad čím přemýšlíš?"
,,Nad tvým úsměvem" usmál jsem se
,,A nad čím ty?"
,,To by si nechtěl vědět" zasmála se
,,Ale chtěl"
,,Na tvoje oči, smích a polibky" řekne a trošku se začervená
,,Nečervenej se" zasměju se
,,Já za to nemůžu"
,,Já vím" dám jí pusu na čelo
Večer:
Niall musel odjet do studia. Takže jsem strávila u televize. Zítra bych mohla zavolat Jackobovi i Hannah. Dlouho jsem s nima nemluvila.
,,Ahoj" usměju se do telefonu
,,Ahoj" zní její hlas
,,Tak jak se máte na líbánkách??"
,,Super"
,,Aha. Nechci bejt nezdvořilá, ale proč mi voláš?"
,,No že se vrátíme dřív kvůli těhotenství"
,,Aha"
,,Harry! Já telefonuju" zasměje se
,,Hele budu muset končit. Tak papa" znovu se zasměje. Než stačím něco říct típne mi to.
,,Zlato jsem doma!" zakřičí Niall
,,To jsem ráda" usměju se, i když vím že to neviděl
,,Copak si dnes dělala?" políbí mě do vlasů a já vzhlédnu vzhůru
,,Koukala na televizi a volala mi Veronica"
,,A co chtěla?" sedl se vedle mě
,,Jen mi oznámila, že přijedou dřív"
,,Aha" usměje se. Podívá se na mě a začne se přibližovat. Políbí mě. Chytne mě za boky a posune si mě do svého klína. Rukama mu zajedu do vlasů a jemně zatahám. Odpovědí mi je vzdychnutí do úst. Rukama mi zajede pod tričko a potom mi to přetáhne přes hlavu. Nachvilku se musíme od sebe odtrhnout. Skosl si spodní ret. Nelíbí se mi že je ještě oblečený. Chytnu mu lem trička a taky ho přetáhnu přes hlavu. Hned potom se vrhne na můj krk zatím co já mu jezdím po břišácích. Miluju jeho tělo. Chytně ně pod zadkem a zvedne se. Automaticky mu obmotám nohy kolem těla a jde do naší ložnice. Nežně mě položí na postel a stáhne mi legíny. Sehne se nademnou a znovu mě začne líbat. Rukou mi vjede za záda. Rozepne mi podprsenku a odhodí do kouta pokoje. Hned je začne mýma rukama laskat a pak zapojí i pusu. To mě donutí zavzdychat. Rukama mu začnu rozepínat kalhoty. Konečně se mi to podařilo a on si je pak stáhnul dolů. Jeho kamarád už byl v pozoru (:D).
,,Si tak nadherná" zašeptá. Musela jsem se usmát. Pomalu mi začal svlíkat kalhotky. Každý jeho dotek mi dodával elektřinu do těla. Nechci aby Niall zůstal po zadu tak jsem mu sundala boxerky.
,,Měla bych ti něco říct"
,,A co?" usměje se
,,Já-á jsem to ještě nedělala" zavřu oči
,,Neboj. Budu něžný" usměje se. Nasadí si kondom a opatrně do mě vnikne. Chvíli ve mě je abych si zvykla na jeho délku. Po chvíli začne pomalu přirážet. Naše steny musí slyšte i sousedé. Sice to trošku bolí, ale dá se to vydržet. Je to tak nádherný. Niall začně přirážet rychleji.
,,U-už budu" řekne a měl pravdu. Za chvíli jsme oba dosáhli orgasmu. Niall ze mě slezl, vyhodil kondom a šel zpátky ke mě. Lehl si a objal mě.
,,Byla si úžasná" políbí mě do vlasů. Neodpovím a už upadám do říše snů.
_____________________________________
Takže je tu další a trochu kratší díl. Taky bych se vám chtěla omluvit že dlouho nebyl, ale přemýšlela jsem jak mám napsat to 13+ :D. Protože v tomto příběhu je to první, ale ne poslední. :D Zase vám moc děkuju a za komentáře a votes. Jste nejlepší! :*

Niall Horan- Dokončeno!Kde žijí příběhy. Začni objevovat