4.Díl

1.4K 89 2
                                    

Někdo zaťuká. Samozřejmě že to byl Niall.

,,Prosím teď sem nechoď" řeknu

,,OK" odpoví smutně

Po chvíli vyjdu a Niall stojí opřený o zeď.

,,Si v pohodě?" zeptá se a chytne mě za ruce

,,Už mi je trochu líp" odpovím

,,Chtěla bych si jít lehnout" dodám

Nic neříkáme a jdeme do mého pokoje. Jdu k posteli a zalezu si tam. Stále mi není moc dobře. Niall chce odejít, ale já ho zastavím.

,,Počkej" řeknu

,,Copak?" otočí se

,,Šel by sis ke mě lehnout?" zeptám se

Podívá se na mě s úsměvem a jde ke mě do postele. Lehá si, Já se k němu přitulím a on mě obejme. Po 5 minutách usnu. Zdál se mi sen. Byl o mamce. Když jsem jí viděla umírat tak jsem ze spaní brečela. Stále se mi po ní stýská. A nejhorší na tom je že jsem se s ní pohádala a to kvůli blbosti. Jen proto že jsem z párty přišla o půl druhý, přestože  mi to máma zakázala. Proč zrovna ona? Proč zrovna teď? Chybí mi a moc. Tak ráda bych jí obejmula, řekla jí jak ji mám ráda. Dala bych jí pusu na tvář. Achjo.

Když se probudím Niall je stále vedle mě. Sice trochu chrápal, ale takhle jsem se ještě nikdy nevyspala. Vykroutila jsem se z jeho obětí, protože jsem potřebovala na záchod. Vzala jsem si ještě věci, abych se mohla převlíct. Byli 2 hodiny odpoledne. Ty bláho spali jsme 2 hodiny. Šla jsem do koupelny. Nejdřív jsem šla na záchod. Pak jsem se svlékla a vlezla do sprchy. Tam jsem byla 15 minut. Užívala jsem si teplou sprchu. Vylezla jsem se sprchy a převlíkla se. Oblíkla jsem si bílé tričko do půlky břicha a černé legíny. Pak jsem přišla k zrcadlu a vyfénovala si vlasy. Když jsem si vyfénovala vlasy, tak jsem si smyla rozmazaný make-up. Vlasy jsem si dala do drdolu. Ani jsem si nedávala další, protože vím že budu zase brečet. Pak už jsem šla zpátky do pokoje. Niall pořád spal. Byl roztomilej jako malí miminko. Najednou otevíral oči. 

,,Ahoj" řeknu

Jen se usměje a podívá se na mě a pak promluví:

,,Tak dobře jsem se dlouho nevyspal" 

,,Já taky ne" posadím se na židli a usmívám se na něj 

,,Kolik je hodin?" zeptá se

,,Dvě" odpovím

,,Už!!!!!" vykřikne a vylítne z postele

,,Co se děje?" zeptám se vyděšeně

,,Už jsem měl bejt půl hodiny na zkoušce s klukama"  odpoví a už otvírá dveře, ale já ho zastavím

,,Tak ahoj" řeknu smutně

,,Ahoj" odpoví a  běží pryč

Tak smůla zase budu sama. Jackob mi psal, že bude na měsíc spát u Hannah. Jdu do kuchyně a otvírám ledničku. Super nic tam není. Takže vezmu si mikinu, peněženku, tašku a jdu do obchodu. Cestou poslouchám písničky. I v krámě. Beru rohlíky a uvidím Zayna s Perrie. 

,,Ahoj" řekne Zayn

,,Ahoj" sundám si sluchátka

,,Co tady děláš?" dodám

,,Nic jsme na nákupu" odpoví

,,Vy nemáte zkoušku?" zeptám se

,,Měli jsme" odpoví s úsměvem

Uff. Už jsem si myslela, že mi Niall lhal to bych asi nepřežila. To by mi moc ublížil.

,,A co tady děláš ty?" zeptá se

,,Doma nic nebylo, tak jsem zašla do krámu" odpovím a usměju se

Jde směrem ke mě a pošeptá mi:

,,Upřímnou soustrast" 

,,Jak to víš?" ptám se zvědavě

,,Niall říkal. Taky že kvůli tomu přišel pozdě" odpoví mi a Perrie mu už mává aby šel za ní.

Niall Horan- Dokončeno!Kde žijí příběhy. Začni objevovat