Nervózně klepám patou o zem, abych se uklidnil, ale ve výsledku mě to znervózňuje ještě víc... Už dvacet minut sedím před dveřmi, na kterých je napsáno 'Armin Arlert' a čekám až se majitel tohoto jména vzbudí a já budu moct jít dovnitř.
Tak jo, jestli tady budu ještě minutu sedět, asi mi vybuchne hlava.
Zvednu se ze židle a zamířím k automatu na pití.
Kliknu na svůj oblíbený čaj vycházejícího slunce.
Shýbnu se, vezmu si to ruky a už se zvedám, když hlavou a zády narazím do nějakého člověka, alespoň to jsem hádal vzhledem k tomu, že jakmile se ozvala tupá rána, následovalo ji zaklení.„O-omlouvám se, jste v pořádku?” opatrně se zvednu a pohled mi padne na asi dvacetiletého muže s výrazem alà: 'Jestli se ještě potkáme, jakože doufám, že ne, zkopu tě na hromadu'.
Přeměří si mě záhadným pohledem.
„Jo jsem, ale víš co nejsem? Tak starý, abys mi musel vykat.”
„D-dobře? Tak já už jdu...” zamířím zase zpátky. Tohle bylo divný.
Ten týpek je divnej, ale musím uznat, že sexy byl, to zase jo a pořádně. Je až nepřirozeně hezký, to by se mělo zakázat.
Egh... Na co to myslíš Erene?!
Chtěl jsem se kouknout kolik je hodin. V zadní kapse džínů jsem ale nahmatal jen mobil. A teď si možná říkáte, co je na tom špatně, ten jsem přece hledal, jenže s ním by tam měl být i papírek.
Otočím se, zamířil zase zpátky, ale nic ani nikdo u automatu nestojí. Rozhlédnu se a uvidím toho sexy dvacátníka, jak zachází za roh a v ruce drží nažloutlý papír popsány pro mě známým písmem.
Rozběhnu se za ním, což jsem ale asi neměl dělat...
Čaumky mňamky (ne, není to překlep xd) yaoistky a yaoisté❤️
Já jsem Killua... Nebo respektive jeho 26. převtělení - Jo a 1. mě nenávidí...
Další kapitola bude zase od Gona, tak uvidíme, na co se těšit 😏😏
Miluju vás
-Killua
ČTEŠ
Jeho |Ereri|
FanfictionProstě jeho... Teď záleží kdo je čí😏 !!!! VAROVÁNÍ !!!! 15+ (ale stejně to všichni porušujou) Boyxboy