Klepal jsem se strachy. Tohle nebylo jako s Erenem, který si dával tu práci se mnou a ptal se, zda je to v pohodě, zda to chci takhle, nebo zda takhle. Ne, tohle bylo... Jiný. Hnusně, odporně a debilně jiný. Kde seš, Erene?
,,Er-nah," chtěl jsem, aby mě slyšel. Eren je určitě tady, určitě. Slíbil mi to ráno - že mě přijde navštívit. Tak kde jsi, Erene?
,, Copak, už vzdycháš moje jméno, Levi?" Zeptal se Erwin a já se pokusil kopnout, ale cíl jsem minul.
,,Ne," plivl jsem mu do obličeje. On odvrátil pohled a já se na stole překulil a pokusil se mu vyvléknout.
Erwin se na mě podíval a já neváhal ani minutu a kopl jsem ho někam. Ne tam, kam by v mé situaci chtěl každý, přesto Erwin zaskučel bolestí a já měl možnost utéct. Neváhal jsem ani minutu, natáhl jsem si kalhoty a oblékl košili.
,,Ber to jako výpověď, ty kreténe úchylná!" křikl jsem a práskl dveřmi. Pořád jsem se klepal jako osika, co hůř, pomalu jsem nestiskl ani kliku, ale statečně jsem se držel.
Když jsem zavřel dveře, naskytl se mi pohled na něco, nebo spíš někoho, koho jsem doopravdy nečekal.
,,Erene..." začal jsem pomalu, protože určitě věděl, co se za dveřmi dělo.
,,Nech mě," řekl, a zvedl se z podlahy na které do teď seděl.
,,Erene, prosím, nech si to vysvětlit," zkusil jsem začít, ale to už se Eren otočil zády a ke mně a odcházel.
,,Erene!" Křikl jsem po něm, ale on šel mlčky dál, jako by mě neslyšel.
Proč?
,,Kurva Erene, Erwin mě tam malém znásilnil, a ty se tady chováš, jak kdybych ti s ním zahejbal neustále!" řval jsem po něm jak splašený, ale Eren se stále neotáčel. Proč mi tohle děláš? Proč já? Proč já musím přicházet o toho nejlepšího člověka na světě právě tímto děsivým způsobem?
Eren se neotočil. Odešel. Prostě šel dál, jakoby ho nezajímalo nic, já, žádné okolnosti ani nic podobného.
Pročpak, Erene, proč?
Čus animus! Jak se vede? Nám stejně debilně jako Ledvinu v dnešní kapitole. No nic, mějte se krásně, pište ERERI fanfikce a u další kapitoly se (ne) bude těšit Killua.
- Mega NAHAJPENÝ GON 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏
ČTEŠ
Jeho |Ereri|
FanfictionProstě jeho... Teď záleží kdo je čí😏 !!!! VAROVÁNÍ !!!! 15+ (ale stejně to všichni porušujou) Boyxboy