„Ale ale, copak tu asi jen může dělat ten drzí nevychovanec?” zeptal jsem se a usmál se přinejmenším hentai pohledem.
Mladík se na mě otočil. ,,Já se vám moc omlouvám..." Začal potichu.
,,Omluvy nepřijímám." Odpověděl jsem.
,,Jak se vám tedy co nejlépe mohu omluvit?" zeptal se mě a mě v očích probleskl lišácký úsměv. Tuhle omluvu si užiju.,, Pojď dál," řeknu, a on po mě střelí nedůvěřivý pohled. Nojo, on možná viděl ten hentai co jsem sledoval...
,, Dobře..." Vysouká ze sebe nakonec a neochotně jde domů.Já rychle vypnu televizi. Jen co vstoupí do kuchyně, začnu si prohlížet jeho zadek. Že jsem si ho dřív nevšiml, to je mi záhadou...
Neví kam si má sednout, protože tady není stůl, ten je v obýváku. Mám malou kuchyň (ale moderní, stejně jako moje praktiky).
Jen co se na mě otočí, přitisknu své rty na ty jeho. Cítím, jak chce utéct, a tak ho obejmu kolem pasu a líbám ho ještě dravěji.
,,To je tvoje omluva, chlapečku..." Řeknu mu a začnu se věnovat jeho krku.
Cuká sebou, chce se mi vymámit z mého "objetí", ale nedaří se mu to. Jak politování hodné.
Poté už se oddám svým touhám...
Čahojky Yaoisté a Yaoistky!
Tady to utnu. Tak co říkáte na první setkání Erena a Leviho? A jak si myslíte, že se s další kapitolou popere Killua?
-Gon😏
ČTEŠ
Jeho |Ereri|
FanfictionProstě jeho... Teď záleží kdo je čí😏 !!!! VAROVÁNÍ !!!! 15+ (ale stejně to všichni porušujou) Boyxboy