🙌Setkání🙌

233 17 0
                                    

Po tom, co mi zaklapl dveře svého Lamborghini před nosem s mým papírkem schovaným v saku, tak nenápadně, že by si toho všiml i slepí, jsem se ale nehodlal vzdát.

Rozhodl jsem se ho pronásledovat, což by bylo nemožné, ale i tak se mi to povedlo. A víte jak? Je to jednoduché, na to auto s diamantovým volantem jsem přilepil sledovací zařízení. A neptejte se mě, kde jsem ho vzal.

A tak jsem teď stál před domem, který byl tak čisté uklizený, že se i malý chodníček před vchodem doslova blyštil.

Nakoukl jsem oknem dovnitř a uviděl toho malého může s tak divným sestřihem, se kterým by kdokoli jiný vypadal jak největší idiot, ale on v něm vypadal nehorázně sexy.

Najednou jsem si uvědomil, co tady vůbec dělám. Právě jsem vystalkoval týpka, kterého jsem asi před půl hodinou potkal, k němu domů. A to jen z toho důvodu, že mi ukradl papírek...

Když jsem sem běžel myslel jsem si, že prostě zaklepu a on mi ten kus papíru dá.
Jenže teď, když jsem stál před domem mi bylo jasné, že takhle to asi jen tak nepůjde. Kdyby mi ho chtěl dát jen proto, že bych ho o to poprosil, asi by si ho neschovali tak nenápadně do saka.

Asi by bylo lepší se vrátit a prostě ten papír napsat znova... Nebo ho ani psát nemusím, prostě ho nebudu mít, vždyť stejně vím, co je tam, tak to nepotřebují mít u sebe... A Armin... Počkat, já na něj úplně zapomněl, musím se vrátit!

Rozhodl jsem se, že se otočím a půjdu zpátky tudy, kudy jsem přišel, ale to by ten sexy dvacátník nemohl stát přede mnou.

Když přemýšlím, občas zapomenu na svět okolo a teď se mi to vymstilo...

„Ale ale, copak tu asi jen může dělat ten drzí nevychovanec?”

Čaumky mňamky, yaoistky a yaoisté, tak je tu další kapitolka, doufám, že se vám líbila a myslím, že na další se rozhodne máte těšit, má ji sice Gon, ale zato se tam bude dít něco hodně zajímavého 😏
~Killua

Jeho |Ereri|Kde žijí příběhy. Začni objevovat