😏⁉️😇⁉️😏

241 13 0
                                    

Musíme si trochu ujasnit, co se stalo... Právě jsem přišel o svůj první polibek i svou první noc se sexy úchylem jménem Levi.

Byl jsem nahý přivázaný na jeho posteli a on nade mnou klečel a před chvilkou mi doslova chtěl strčit svoji vizitku do prdele.

A nejspíš jsem ho trochu vyvedl z míry tím, že jsem mu řekl, že tohle je moje 'poprvé', takže upustil od toho úchylného pohledu, kterým mě sjížděl a nasadil trochu... Záhanbený?

Kámo, komu se tohle povede za míň jak dvacet čtyři hodin?

To, co mě ale právě teď nejvíc děsilo, bylo to, že jsem byl kurva svázaný na jeho posteli a on měl v ruce něco, co jsem doufal, že nikdy neuvidím...

V ruce svíral bič a jako by nic mu z kapsy vykukovala napodobenina kočičího ocasu, která byla připevněna k - No, to si že mně děláte srandu?!?

Zděšeně jsem se na něj podíval a on si všiml mého pohledu. Najednou se jakoby probudil z toho šoku, že je někoho první. Znovu nasadil svůj výraz, který nevěstil nic dobrého a olízl si rty.

„Dneska jsi se mnou možné zažil svoje poprvé, ale teď to už poprvé nebude, takže si to vychutnáte, co říkáš?" jeho pohled ve mě vyvolával děs, ale v nějaké zvrácené části mého já i zvrácené potěšení...

Ale strach rozhodně vítězil.

Levi se ke mně naklonil znovu se uchechtl nad mým vystrašeným výrazem a už se nedržel zpátky...

Tady zase Killua (PS: právě jsem zjistila, že se Killua skloňuje podle vzoru předseda... Nebo takhle, odvodila jsem si to heh... ), Gone, já vím, že mě teď nenávidíš... Ale budeš se s tím muset smířit😀😇

Vaše stále stejně úchylná
~Killua

Jeho |Ereri|Kde žijí příběhy. Začni objevovat