😏Omluva²😏

237 14 0
                                    

Přivázal jsem toho týpka - vždyť já vlastně ani nevím, jak se jmenuje. Když jsem ho přiváděl k šílenství vzdychal akorát těžko srozumitelné "prosím" a pak upadl do mdlob.

Teď leží přivázaný k mé posteli a já akorát čekám, až se vzbudí, abysme si ujasnili určité věci.

Když jsem začal vidět, že přichází k sobě, dal jsme mu facku. Možná jsem na něj měl vylít kýbl  ledový vody, ale tak krutý ještě nechci být a všechen svůj sadismus si chci nechat na druhou čas jeho omluvy.

,,Tak se prospal?" zeptal jsem se.

Jemu se na tváři objevil vystrašený výraz. ,,Já se omlouvám." Vykoktal ze sebe.

,, Svojí omluvu už činíš, tak si teď chvilku odpočiň." Řekl jsem mu a on nevěděl, jak zareagovat.

,,D-dobře..." Vykoktal ze sebe začal koukat do stropu.

,,Jak se jmenuješ?" zeptal se mě nakonec a já si sedl k němu na postel.

,,Levi Ackerman." Odpověděl jsem suše a vytáhl z kapsy saka vizitku. ,,Tady máš vizitku." Podal jsem mu jí, i když jsem věděl, že si jí nebude moct vzít.

,,Tak to si jí asi můžu strčit leda tak do prdele..." Odsekl mi mladík.

,,Ale s radostí," řekl jsem s pobaveným úsměvem a já se začal chystat k činu.

,,Ne, já to nemyslel do slovně." Začal s sebou trhat jen co jsem mu položil ruku na stehno.

,,Tak to je ale hrozitánská škoda..." Řekl jsem na oko smutným hlasem odsunul jsem se.

,,Já jsem Eren Yeager." Řekl poté.

,,Co máš furt s těma jménama?" zeptal jsem se ho a odfrkl si.

,,No já třeba chci vědět jméno člověk se kterým jsem strávil svojí první noc, i když tohle byl vlastně den." řekl mi Eren a kdybych pil, nejspíš bych teď všechno pití vyprskl.

,,Ty jsi ještě s nikým nespal?" zeptal jsme se zděšeně a začal silně litovat svých činů.

,,Asi tě to překvapí, ale všechno, co se za posledních dvacet čtyři hodin událo bylo pro mě novinkou." Odsekl mi a já se začal za sebe stydět.

Dlouho mezi námi bylo ticho, ale pak jsem ho konečně prolomil.

,, Omlouvám se."

Čahojky Yaoisté a Yaoistky!!!!!! Vítám vás u dalšího kapitoly. Konečně je zde kapku té romantiky! Co říkáte? A neptejte se, jak jsem přišla na to stou vizitkou...

-Gon 😏😏

Jeho |Ereri|Kde žijí příběhy. Začni objevovat