Cítil jsem se pod psa. A taky jsem tam byl. Poprvý jsem byl dole a bylo to to nejhorší, co jsem kdy zažil...
Nečekal jsem, že se v Erenovi vezme energie k tomuhle. Samozřejmě, doufal jsem že někdy dáme třetí kolo. Někdy. Ne hned teď.
Než jsem se nadál, měl jsem jeho prsty v puse a oči jsem měl převázané urvanou látkou z mé luxusní košile.
Jen co Eren uznal za vhodný vytáhnout prsty z pusy, věděl jsem, co přijde. Bal jsem se. Strašně moc. Vlastně to byl největší strach, co jsem za posledních pár měsíců zažil.
Strčil do mě jeden prst a já myslela, že ho nohou kopnu. Jestli bych měl sestavit seznam NEJHORŠÍCH věcí, tohle by tam rozhodně patřilo.
Jen co přidal druhý prst, myslel jsem, že umřu. Ale ne, reálně, bylo to fakt strašný. Bylo. A to až do chvíle, kdy se Eren dotkl toho nejcitlivějšího místečka v mém těla a já nezavzdychal tak, jako nikdy před tím.
,,Hmm, hezké, Levi." Prohlásil Eren a začal všemožně kroutit prsty okolo onoho bodu.
,,Erene..." Zavzdychal jsem a v hlase se mi zrcadlil chtíč. ,,Neser mě." Řekl jsem a myslel si, že se zblázním.
,,Hezky popros..." Odpověděl Eren, ale cítil jsem, že i on by ho do mě nejradši strčil už teď.
,,Eren-nah... Erene... Pr- nah - sím..." Řekl jsem a těžce oddychoval. Opatrně že mě vyndal prsty a já tušil, co přijde.
Jen co se dotkl mého vstupu, zaplavila mě vlna euforie. Jo Erene, pojď, už jsi skoro tam! Křičel můj mozek jako smyslů zbavený.
Na jeden příraz do mě vnikl v celé jeho délce. Myslel jsem, že se zblázním (už zase?). Bylo to fakt nepříjemný. Ale v Erenovi, jako by se v tu chvíli objevila špetka soucitu. Naklonil se ke mě, jemně mě políbil a poté mi zašeptal:,,Jdeme na to, co říkáš?" A začal pomalu přirážet.
Ze začátku to bylo fakt pomalý tempo, ale čím víc to stupňoval, tím jsem cítil, že jsem spokojenější.
Eren se ke mě nahnul a políbil mě. Pravdu dravě. Jako by chtěl spustit válku jazyků.
,,Nah- Erene- teď není nejlepší čas..." Řekl jsem a poté jsem cítil, jak v Erenovi začíná tepat.
,,Ale je..." Odpověděl mi tím nejvíc sexy hlasem a na to jsem se udělal a on hned po mě.
Čahojky Yaoisté a Yaoistky!
Tu Gon. Tož nádherná kapitola, nemyslíte? Ale slibuju (teda já, ne Killua) že příště už to nebude jenom o sexu😏😏.
-Gon😏😏😏
ČTEŠ
Jeho |Ereri|
Fiksi PenggemarProstě jeho... Teď záleží kdo je čí😏 !!!! VAROVÁNÍ !!!! 15+ (ale stejně to všichni porušujou) Boyxboy