CAP 3

166 36 2
                                    


Kelima mereka sangatlah akrab, selalu sahaja bersama walaupun haraboji selalu lebihkan jihyo tapi suho, sehun, baekhyun dan kyungsoo tidak pernah sesekali cemburu kerana mereka tahu jihyo juga tertekan dengan semua hal yang dia harus tanggungjawabkan walaupun diusia yang sangat muda.

Jihyo selalu diatur oleh haraboji ,bahkan dia tidak boleh melakukan perkara mengikut kehendaknya sendiri. Balik sahaja sekolah jihyo harus mengerjakan kerja di kelas tambahan bisnes international yang sudah ditetapkan oleh haraboji, tidak hanya itu dia juga ada latihan memanah, menunggang kuda, menembak dan sebagainya. Hanya disekolah jihyo ada masa untuk berborak bersama sepupunya yang lain, mereka juga tidak dapat bermain atau berjumpa dengan jihyo saat dirumah walaupun tinggal sebumbung kerana jihyo sendiri sibuk mengerjakan pelbagai hal termasuklah dilatih dari segi adab royal berbicara, berjalan, berpakaian dan sebagainya. Diusia seperti ini hal-hal yang dia hadapi membuatkan dia cenderung kearah kemurungan dan tidak suka bersosial dengan orang asing disebabkan itu jugaklah senyuman jihyo hanya terukir bila bersama dengan suho, baekhyun, sehun dan kyungsoo.

Flashback

Jihyo berada didalam library royal house untuk berlajar seperti biasa, saat dia mengerjakan tugasnya tiba-tiba terdengar suara riang anak-anak sedang bermain diluar membuatnya bangun dari kerusi dan menjenguk keluar jendela, terlihat baekhyun, suho, sehun dan kyungsoo bermain diluar bersama beberapa orang anak lainnya. Senyumannya terukir melihat mereka bermain namun hatinya mengatakan sebaliknya

 Senyumannya terukir melihat mereka bermain namun hatinya mengatakan sebaliknya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BRIGHT SMILE Where stories live. Discover now