1] Ochtend

7.3K 94 225
                                    

POV Matthy:

Ik open mijn ogen bij de geur van warme broodjes. Een lachje verschijnt op mijn gezicht. Ik gaap en rek me uit voordat ik mijn bed uitstap. Mijn benen verplaatsen zich naar mijn kast. Voor deze ochtend pak ik een trainingsbroek en een hoodie. Ik loop omgekleed onze kamer uit en de trap af. De lekkere lucht wordt sterker. Ik adem het in en zucht tevreden.

Daar staat hij dan. Eitjes te bakken voor ons beide. Ik zie dat hij me niet heeft opgemerkt. Stilletjes loop ik op hem af. Ik sla mijn armen om zijn middel en rust mijn hoofd op zijn schouder. "Goedemorgen schoonheid." Zeg ik met een ochtendstem. Rob ontspant en leunt een beetje naar achteren. Een lachje ontsnapt uit zijn mond. "Lekker geslapen lief?"

Ik dek alvast de tafel. Links de vorken en rechts de messen. Dan een bord tussen het bestek. Ik schenk jus d'orange voor ons in. "Koffie?" Vraag ik aan hem. "Lekker." Ik bestudeer hoe hij behendig de eieren klaarmaakt. Met zijn perfecte handen, perfecte lichaam, perfecte alles. Ik houd zoveel van mijn vriend. Zijn ogen doen me altijd denken aan de oceaan. Ik zou er bijna in verdrinken.

Hij kijkt grijnzend naar me toe. Met de pan loopt hij langs mij, richting de tafel. "Weer eens aan het dagdromen?" Fluistert hij in mijn oor als hij vlakbij is. Ik krijg een rilling van zijn warme adem die mijn wang kietelt. Verstijft blijf ik stilstaan. Rob lacht terwijl hij de eieren op onze borden legt. Hij loopt weer richting het aanrecht. Deze keer geeft hij me een kusje op mijn wang. Ik voel mezelf opgloeien.

We zitten aan tafel. Ik kijk naar mijn bord terwijl ik het Keiser broodje met ei afhap. Een grijns verschijnt op mijn gezicht als ik zijn ogen in mijn huid voel branden. Ik richt mijn ogen op de zijne. Zo zie ik dat hij ook naar mij grijnst. "Ik houd van je Matthy." Mijn grijns veranderd al snel in een brede glimlach. "En ik nog veel meer van jou Robbie." Ik pak zijn hand beet en houd hem even vast. Oh, wat voelt dit toch vertrouwd.

Alles is weer opgeruimd. Hij leunt op mijn schouder terwijl we samen op de bank zitten. We kijken een oude video terug. Hij lacht om zijn eigen grap. Die lach, als ik hem alleen al zie voel ik mijn lichaam tintelen. Ik heb al zo vaak aan hem vertelt hoe mooi het is. Hij haalt vaak zijn schouders op of hij wuift het weg.

Zijn lichaam tussen mijn benen, mijn armen om zijn middel, zijn hoofd op mijn borstkas. We waren een beetje klaar met video's kijken, dus we zijn gestopt. Rob zit op zijn telefoon zijn sociale media te bekijken. Ik wil meekijken, maar kan me niet focussen. Mijn ogen zijn gefixeerd op zijn lichaam. Ik slik, mijn mond is droog. Mijn adem stokt in mijn keel. En mijn hartslag gaat steeds sneller te keer.

Mijn lichaam begint te tintelen als ik denk aan zijn naakte lichaam. Een zucht verlaat mijn lippen. Ik voel het daarbeneden langzaam omhoog gaan. Mijn adem wordt steeds onregelmatiger. Rob spant zich aan. Hij heeft me gevoelt. Met een zwoele grijns draait hij zich om. "En dat alleen al bij een beetje onschuldig knuffelen." Hij legt zijn telefoon op de salontafel en hij draait zich om. Zo zit hij bovenop mij.

"Vertel, waar dacht je deze keer aan?" Deze woorden, wat ze met me doen. Ik sluit mijn ogen om mezelf te bedwingen. Te bedwingen om hem niet gelijk uit te kleden. "Ik verwacht een antwoord." Hij haalt zijn wenkbrauwen vragend op. Ik zucht weer. "Het was niet veel. Gewoon jouw naakte lichaam." Ik kijk hem diep in zijn ogen aan. Deze woorden alleen al maken hem geil. Ik zie het aan het vergroten van zijn donkere pupillen.

Plotseling grijpt hij de bobbel in mijn broek ferm beet. Ik snak naar adem terwijl ik mijn hoofd naar achteren gooi. Hij blijft me vasthouden, maar maakt geen enkele andere beweging. "R-rob, alsjeblieft." Zijn mondhoek kruipt verder omhoog. Hij maakt gebruik van alle macht die hij over mij heeft. "Wat wil je lieverd?" Zijn hand begint rustig over de stof te strelen. "Dit? Is dit wat je wilt?" Een zacht geluidje verlaat mijn mond.

Mijn ogen zijn gesloten terwijl ik me focus op zijn hand. Nog een kreun ontglipt me. Hij laat me weer los. Ik kijk hem verschrikt aan. Met een brede grijns staat hij rustig weer op. Alsof er niks gebeurt is. Hij pakt zijn telefoon van de salontafel. Met een knipoog loopt hij richting de deur. "En vergeet niet, nooit masturberen zonder toestemming van de ander." Zijn zijn laatste woorden voordat hij de trap oploopt.

Ik leg mijn handen in mijn haar. Mijn erectie is te pijnlijk om er niks aan te doen. Wat nu? Ik trek mijn joggingsbroek en ondergoed tegelijk omlaag. Mijn ogen nu op mezelf gericht. Heel voorzichtig streel ik mijn lengte met twee vingers. Met al mijn kracht houd ik de geluiden in. 'Rob is toch boven.' Zeg ik tegen mezelf.

Ik betast mezelf met mijn ene hand terwijl ik mezelf met de ander bevredig. Het lukt me niet meer om alle geluiden binnen te houden. Dat is gewoonweg onmogelijk. In mijn gedachtes denk ik aan Robbie. Zijn perfecte handen om mijn lengte. Een perfecte grip die hij heeft. En dan nog zijn hoofd, naar achteren gegooid met alleen al het beeld van mij. Het beeld van hoe ik alles loslaat onder zijn macht.

In mijn hoofd hoor ik zijn stem. "Je weet niet hoe geil dit me maakt Mat." Die woorden met een toon, net iets lager is dan normaal. Dit was mijn laatste gedachte voordat ik klaarkom in mijn eigen hand. Het warme, plakkerige spul lekt over mijn heupen en been. Ik kreun zijn naam en laat een tevreden zucht vrij. Dan hoor ik een geniepig lachje. Ik kijk met mijn grote ogen recht in de zijne.

"Oh, jij bent zo de lul vanavond."

-1000 woorden-

Nou daar ben ik weer.

God, wat is het schrijven hiervan lekker.

Als ik sterf weet ik zeker dat ik naar hel ga, er is geen weg terug😃🖐

Voor NL lees ik nu ook een gay boek en dat helpt toch wel met het visualiseren hiervan.

Dit boeide waarschijnlijk niemand, maar goed.

Dit verhaal gaat heel random worden, want ik heb nu al geen idee wat ik nog ga schrijven :)

Howdy van Maudie <3

MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu