POV Robbie:
We lopen met z'n vijven richting de bioscoop hier in Utrecht vanuit ons kantoor. Ik lach om één van Koens flauwe grappen. Dan scan ik zijn lichaam. Ik moet zeggen, ziet er niet slecht uit in pak. "Maar wat vind jij nou van die foto Mat?" Vraagt Milo dan uit het niets grijzend. "Wacht even, eerst oversteken jongens." Zegt Raoul dan vaderlijk. "Ja pap." Lach ik er nep-zeurderig achteraan. Als we het zebrapad veilig over zijn kijkt Mat weer naar Milo om de vraag te beantwoorden. "Welke foto Miel?" Glimlacht mijn jongen. Jezus, wat ziet 'ie er ook goed uit in pak. Ik grijns er een beetje door. "Ja die van Koen en Rob die zoenen natuurlijk." Lacht Milo hard. "We hebben niet gezoend!" Schreeuwt Koen meteen uit verdediging. Ik lach hard mee met Milo. "We gaan niets ontkennen DNP." Koen kijkt me afgunstig aan. "Ben geen homo." Ik grinnik om zijn sullige reactie. Matthy lacht mee, maar niet al te hard.We arriveren op bestemming. Er is een warm welkom met ballonnen en posters van de nieuwe film. Matthy glimlacht lief naar me. Ik pak zijn hand beet en kijk liefdevol terug. Hij loopt een beetje rood aan, waardoor ik klein grijns. "Niet weer stiekem neuken hè." Lacht Milo, die ons blijkbaar zat de aanschouwen. Mat kijkt hem boos aan. Ik haal een wenkbrauw omhoog en kuch nep. "Waarom weet hij dat Matthyas?" Fluister ik naar Matthy. Hij haalt zijn schouders op. Ik weet dat hij het weet, dat vraag ik hem later wel. Dan kijk ik weer in zijn ogen. Een lustige gedachte gaat door mijn hoofd, want alle Jezus hij ziet er lekker uit in pak. Ik bewonder de donkerblauwe stof die zijn figuur strak omlijnt. Daaronder zit een strak wit blouseje. Hij grijnst een beetje. "Maak anders een foto schat." Giechelt hij. Ik rol mijn ogen en zoen hem dan. Het is een korte zoen, maar het zegt genoeg over mijn gedachtes. Matthy is knalrood en hij kijkt me bangig aan. Dit is één van de eerste keren dat we zoiets openbaar doen. Uit mijn ooghoek zie ik Roel een beetje grijnzen. Hij is trots op z'n twee kleine homo's. Ik grinnik erom.
Matthy kijkt me nog steeds redelijk bezorgd aan. "Is er iets lief?" Vraag ik hem verbaasd. "Nee." Hij kijkt weer weg. Ik weet dat hij dit doet om mijn vraag te vermijden, hierom stoot ik de jongen aan. "Hey, praat met me schat." Hij zucht, maar geeft me dan ene klein knikje. "Ik," hij stopt zijn zin en kijkt even naar boven. "vind het gewoon moeilijk zo in het openbaar." Een grinnik verlaat mijn mond. Ik leg mijn ene hand op zijn achterhoofd en de ander in zijn nek. Dan trek ik hem op ooghoogte. "Je zal eraan moeten wennen." Grijns ik. Hij kijkt me indringend aan. "Je waagt het." Fluistert hij zacht. Voor mij is dit het startsein om mijn lippen op de zijne te zetten. Ik verdiep meteen de zoen en mijn tong gaat door zijn mond. Hij probeert weg te trekken, wat lastig gaat door mijn handen in zijn nek. Na even proberen lukt het hem. "Jij bent echt de lul, weet je dat?" Mijn grijns verbreedt. "Oh ja?" Ik zeg dit omdat ik weet dat hij zich zo weer onder mijn aanrakingen begeeft als ik dat wil. "Ja." Komt er zacht uit zijn mond. Ik voel zijn ademhaling versnellen en zie zijn pupillen vergroten.
De zaal vult zich met steeds meer mensen. Het tweede glas drank in mijn hand is alweer leeg. Ik voel me al een beetje zweverig door de alcohol. "De film begint pas over een uur Mat." Fluister ik de jongen naast me toe. Hij pakt mijn hand beet. Ik glimlach ernaar. "En wat wil je daarmee zeggen?" Fluistert hij. "Oh niks hoor, ik dacht dat je zei dat ik in de problemen zat." Ik grijns ondeugend naar hem. Hij kijkt me meteen weer aan met zijn grote pupillen. "Ja, ik ga ff pissen." Meldt ik de jongens. Matthy volgt me als een soort hond. "Neuk ze!" Lacht Koen hoofdschuddend. Ik glimlach naar hem. "Je mag mee hoor, we hebben toch al gezoend." Knipoog ik. Hij loopt rood aan en kijkt snel weg. Milo en Raoul schieten in de lach. Ik pak Matthy's hand beet en loop grinnikend met hem weg.
We komen aan bij de toiletten, die er overigens schoon uit zien. Er is niemand hier, iedereen is op het feest. Matthy duwt me gelijk tegen één van de wastafels aan. Hij kijkt indringend in mijn ogen. "Wat zie jij er ongelofelijk lekker uit in pak." Ik grinnik. "Ja weet ik." Hij kijkt teleurgesteld. Ik lach harder. "Weet je, ik kan me ook gewoon weer aftrekken op m'n compilatie van jouw momenten in Factureren." Hij grijnst geniepig, ik val stil. "Dat dacht ik al." En met die woorden zoent de jongen me. Ik word ruig tegen de wastafel aangedrukt. Onze tongen verkennen elkaars monden. Zijn knie kruipt langzaam tussen mijn benen omhoog. Ik kreun zacht in zijn mond. Hij grijnst. Zijn hand gaat af naar mijn broek om de knoop uit het gat te halen. Op het moment dat hij de rits naar beneden schuift vliegt de deur open. Matthy en kijken de jongen verslagen aan.
JE LEEST
Mabbie
FanfictionOmdat mijn andere RobbieXMatthy boek zo goed beviel, hier een nieuw verhaal! Dit wordt vooral gewoon heel cute en geil. Er zal veel smut in voorkomen ;)