5] Live

4.9K 71 142
                                    

-Heden-

Matthy POV:
"En zo vertelden we het aan de jongens." Rob en ik zijn aan het live streamen. Ik heb net uitgelegd hoe we uit de kast zijn gekomen voor de jongens vorig jaar. De meeste kijkers reageren lief. Er zitten een paar homofobische opmerkingen tussen, maar ik negeer ze. Ik ben er inmiddels wel aan gewend met onze doelgroep.

Rob legt een hand op mijn bovenbeen. Ik kijk hem verschrikt aan. Hij geeft een kleine grijns, maar richt zich gewoon weer op de stream. "We zijn nu ongeveer anderhalf jaar samen!" Zegt hij met een brede glimlach. Ik weet wat er allemaal nog meer achter die glimlach afspeelt. Hij glijd met zijn hand iets verder omhoog, steeds meer in de buurt bij de plek waar ik hem zo graag wil. Ik voel me al groeien. Voor even vergeet ik dat we live zijn. Snel focus ik me weer op de kijkers, voordat dit fout gaat.

"JaA inderdaad." Mijn stem slaat over als hij mijn stijve beetpakt. Ik lach het weg. Rob lacht met me mee. Hoe kan hij zijn gedachtes zo goed verbloemen? En hoe lang wilt hij nog hiermee doorgaan? Hij blijft in een langzaam tempo over de stof van mijn broek wrijven. Ik begin zwaarder te ademen. Mijn hart klopt in mijn keel. Hij laat me weer los, waardoor ik naar adem snak. Ik kijk hem geïrriteerd aan. Hij doet alsof er niks is gebeurd.

De camera gaat uit. Ik kijk voor de zekerheid of alles écht uit is en pak Rob dan bij zijn kraag beet. Hij kijkt me grijnzend aan. Ik hang boven zijn lichaam en verplaats mijn mond naar zijn oor. "Oh, hoe geil ik deze halve stream ben geweest." Fluister ik hijgend. Hij slikt. Ik ga op zijn schoot zitten en zoen hem ruig. Hij glipt zijn tong binnen. Ik behoud de dominantie en rol mijn heupen naar voren. Hij kreunt zachtjes in mijn mond. Ik verplaats mijn hoofd in zijn nek en laat wat tekens achter. Iedereen mag weten dat Rob van mij is.

Ik til hem om. Hij slaat zijn benen om mijn middel. Ik loop de studio uit en de deur ertegenover weer in. Rob plaatst zijn voeten weer op de grond. We beginnen ons uit te kleden. Ik weet niet hoe snel ik de zoen weer moet voortzetten. In enkele secondes glijd mijn tong weer in zijn mond. Beiden staan we in onze boxershorts. Ik trek weg. "Ik denk dat je wel even mag afmaken waar je net aan begon." "O-oké Matthy." Zegt hij een beetje angstig.

Ik duw hem naar beneden, waardoor hij op zijn knieën terechtkomt. Hij pakt mijn bovenbenen beet. Ik grijp met mijn handen in zijn haar. Hij glijd weer met zijn handen over de bobbel in mijn onderbroek. Ik hijg en steun. "Wees niet zo'n fucking tease." Kraam ik uit. Hij grinnikt. Ik vind het iets minder grappig. Ik trek gouw mijn onderbroek naar beneden. Hij kijkt verschrikt omhoog. Grijnzend duw ik hem naar me toe. Hij gehoorzaamd.

Rob likt en zuigt. Ik kreun en verlies controle. Hij heeft mij echt onder zijn duim. Ik kan dit gewoonweg niet. Mijn gehele lichaam begint te trillen als mijn warme zaad zijn keel inglijdt. Ik laat alles los en krijg het idee dat ik bijna flauwval. Dit is beter dan XTC of welke drugs dan ook. Hij staat op. Zijn knieën zijn rood en morgen waarschijnlijk beurs.

Ik zie dat hij niet heeft geslikt. Mijn ogen wijden. Hij duwt me tegen de muur. De lucht slaat uit mijn longen van de klap. Hij zoent me, waardoor ik verplicht ben mezelf te proeven. Ik zoen al snel terug. Als we weer loslaten druipt het witte spul uit onze monden. Hij grijnst en likt het van mij af. Eerst mijn mondhoeken, dan mijn wang en kin. Nu slikt hij het wél door. Ik grijns en laat mijn tong ook over zijn mondhoeken glijden. Hij ontspant en laat wat geluiden vrij.

We lopen naar het bed en Rob duwt mij erop. Ik lig op mijn rug als hij bovenop mij gaat zitten. Zijn onderbroek is nog steeds aan. Ik laat wat schokkerige ademhalingen vrij. Hij grijnst en kruipt verder naar boven. Ik raak verward. Hij trekt het laatste stukje stof van zijn lichaam af. Zijn knieën zet hij naast mijn hoofd. Ik heb zo perfect zich op zijn edele delen. Hij draait om en glijd als een slang over mijn lichaam heen. Zijn handen belanden weer om mijn nog harde lengte.

Hij pakt zichzelf beet en stelt zich op voor mijn mond. Ik zucht uit spanning. Mijn warme adem om zijn gevoelige deel doet hem naar adem snakken. Ik grijns. Hij laat zichzelf zakken. Ik stik in zijn lengte en maak kokhals geluiden. Rob begint na korte tijd op en neer te bewegen. Het enige wat ik kan doen is mijn mond openhouden en mijn tong gebruiken. 

Dan begint zijn ene hand op en neer te bewegen. De andere masseert mijn ballen. Mijn kreun laat hem kreunen. Hij voelt de geluidstrillingen door zijn lichaam stromen. Ik beweeg nu ook mijn heupen op en neer. Het word me allemaal bijna teveel.

Zijn sperma spuit in mijn keel. Dat was de laatste keer kokhalzen voor mij. En het laatste moment voordat ik zelf ook kwam. Het witte, plakkerige spul zit overal. Over zijn handen, mijn heupen en bovenbenen, en de lakens. Rob grijnst en begint het weer op de likken. Ik probeer langzaam op adem te komen. 

Hij ligt in mijn armen. "Volgende keer alles live doen?" Ik kijk Rob verschrikt aan. Hij schiet in de lach. Ik zucht als ik doorheb dat het een grap is. "Jij trapt ook echt overal in hè?" Ik begin ook te lachen. Dan geef ik hem aan por in zijn zij. Ik begin hem te kietelen en hij lacht steeds harder. Hij schopt zijn benen en probeert te ontsnappen uit mijn grip. "Stop lief! Alsjeblieft!" Ik grinnik en laat hem weer los. 

Volgende keer zal hij om iets heel anders smeken.

-1000 woorden-

Ik ben eigenlijk veel te moe om dit te schrijven.

Maar alles voor jullie!

Zelfs mijn slaapritme helemaal naar de tyfus laten gaan =D

Nee hoor grapje, love u guys.

Howdy van Maudie UwU

MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu