12] Tegels

4.4K 59 136
                                    

POV Matthy:

Als het water warm is duwt hij me al zoenend de douche in. De dominantie van zijn kant heerst. Hij is iets van plan, ik merk het gewoon aan hem. Plots word ik tegen de muur aangeduwd. Het is redelijk hardhandig en doet even zeer. Ook zijn de tegels erg koud. Ik kijk Rob verwilderd en een beetje angstig aan. Hij grijnst eng. "Angsthaasje." Ik voel me een beetje onprettig in deze situatie. En de bijnaam helpt niet echt.

Ik raak slap. Hij is nog steeds hard. Ik voel me een beetje schuldig, maar ik kan er ook weinig aan doen. Het warme douchewater stroomt langs onze voeten. Het raakt ons vrijwel niet aangezien we tegen de muur aan staan. Rob kijkt me nog altijd grijnzend aan. Hij buigt naar voren om in mijn linkeroor te fluisteren. "Mat, ik weet dat dit heel psychopathisch gaat klinken," Hij grinnikt tussendoor. "maar jouw angst en onderdanigheid maakt mij echt tering geil." Zijn stem is zwaar en lustig. Ik slik en voel mezelf weer harder worden.

"Ik weet dat dirty talk je opgewonden maakt, dus ik zal nog even doorgaan." Zelfs deze woorden maken me lustig. Hij leunt even naar achteren om me aan te kijken. Zo ziet hij mijn lustvolle ogen en inhoudende blik. "Ah, je bent zo mooi. Ik kan echt uren naar jouw prachtige naakte lichaam staren." Hij stopt niet. Mijn angst vervaagd en mijn lust neemt over. "En vooral het gedeelte daar beneden," Hij kijkt even naar mijn erectie. "het is een eer dat ik er elke keer mee mag spelen." Ik ben inmiddels volledig hard. Mijn ogen dwalen af van zijn ogen, naar zijn lippen, naar zijn stijve. Ik ben zo geil.

Hij grinnikt kort en buigt dan weer naar mijn oor. "Ik hoop dat je je hebt schoongemaakt voor mij." Ik weet onmiddellijk wat hij bedoeld. Mijn oogleden sluiten even en ik bijt op mijn lip. Ik neem de woorden even in me op voordat ik antwoord geef. Mijn ogen openen zich weer en ik kijk recht in zijn prachtige groene ogen. "Uiteraard schat." Hij grijnst nog breder, voor zover dat kon. "Goed zo, dan gaan we daar gebruik van maken." Nu vraagt mijn stijve gewoon om aanraking. Het begint pijn te doen, ik voel mijn hart er bijna in kloppen. 

Ik laat een klein zuchtje vrij. Hij spreid mijn benen en tilt me een beetje omhoog. "Klaar voor?" "Ja~" Mijn antwoord is wat schaars aangezien ik geen woorden meer kan vormen. Ik voel me zweverig. Alsof ik op een grote wolk sta. Ik word teruggebracht in de realiteit als ik zijn puntje bij mijn ingang voel. Meteen begin ik sneller te ademen. Hij bijt sensueel op zijn lip. "Blijf me aankijken terwijl ik je tegen deze muur aan neuk." Hij duwt zichzelf langzaam naar binnen. Ik kreun hard. "Goed zo. Houd dit vol lieverd. Je doet het geweldig." Mijn ademhalingen veranderen vrijwel allemaal in zachte kreunen. Mijn 'praise kink' helpt niet echt bij het zelfcontrole beheersen in deze situatie. Langzaam sluiten mijn ogen zich weer.

Hij zit volledig in mij. Ik ben zo strak om hem heen. Het doet zoveel pijn, maar het voelt tegelijk zo geweldig. "Mag ik?" Vraagt hij lief. Ik weet dat hij woorden van me wilt horen, maar ik kan echt niet praten momenteel. Een klein knikje is het enige wat ik kwijt kan. Mijn ogen zijn dichtgeknepen. "Ik kan ook stoppen als je wilt." Ik kijk hem plots schichtig aan. Hij zegt het serieus, maar ik weet dat hij dit alleen doet om mij te plagen. "N-nee, alsjeblieft Rob." "Alsjeblieft wat?" Ik zie dat hij zijn grijns niet kan inhouden. Met alle moed die ik in me heb krijg ik de woorden uit me. "Zorg ervoor dat ik morgen niet kan lopen." Zijn grijns vervaagd in een blik van totale lust. Ik heb het beest in hem ontwaakt.

Hij haalt zichzelf bijna volledig uit me en duwt zich dan weer helemaal terug. Uit onze monden ontsnapt een harde kreun. Hij brengt zijn hand om mijn hals en zorgt ervoor dat ik nog lastiger adem. Toch maakt het me geil. Steeds sneller begint hij te bewegen. Plots raakt hij mijn prostaat en ik kreun harder als nooit te voren. Dit is het beste gevoel dat ik ooit heb gehad. Ik sluit mijn ogen weer uit genot en ik voel mijn hele lichaam ineen zakken van overweldiging. "Wat had ik gezegd over aankijken?" Hijgt hij uit. In mum van tijd kijk ik weer in zijn ogen. "Goed zo, en nu zo houden." 

Mijn erectie voelt alsof het elk moment kan uitbarsten, en dan niet op de goede manier. Rob ziet mijn struggle en pakt mijn lul met zijn vrije hand beet. Hij trekt me in hetzelfde tempo af als we neuken. Tussendoor speelt hij soms wat met mijn ballen. Ik kreun hard. Mijn ene hand trekt aan zijn haar. Met de andere hand zet ik mijn nagels in zijn rug. Morgen zit daar sowieso een rode streep, misschien nu al wel. Onze bewegingen zwakken wat af. Ik val bijna uiteen tegen deze muur aan. "Kom op, nog even door lief." Hij kijkt me diep in de ogen aan. "R- ik kom." Meer woorden komen er niet uit mijn mond. "Tegelijk." Zegt hij.

Hij stoot nog even door en ik rol mijn ogen achterin mijn hoofd. "Nu." Zegt hij. We houden onze bewegingen vol tot we allebei uit onze orgasmes zijn. Ik ben geloof ik nog nooit zo luid geweest. Mijn zaad loopt over zijn buik naar beneden, één van de geilste dingen die ik ooit heb gezien. Rob laat eerst mijn nek los. Hij grijnst, waarschijnlijk heb ik daar een 'tattoo' van zijn handafdruk staan. Zijn handen rusten naast mijn lichaam als hij zichzelf uit mij haalt. Dit is altijd het pijnlijkste moment. Ik knijp mijn ogen dicht vanwege het brandende gevoel. Als hij er volledig uit is krimpt mijn lichaam in elkaar. Rob vangt me op. 

Het word me allemaal even te veel. De hitte van de douche in combinatie met het overweldigende gevoel laat me duizelig voelen. Rob zet snel de douche uit. Hij tilt me uit de cabine en zet me op de grond. Mijn benen trillen hevig. Alles aan mijn lichaam voelt momenteel zwaar. Rob tilt mijn kin op. Hij kijkt me lief aan. "Je hebt het weer geweldig gedaan lieverd. Ik ben trots op je." Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. 

Rob pakt een handdoek voor me. "Moet ik je afdrogen of wil je het zelf doen?" Ik voel me net een klein kind en schaam me er een beetje voor. "Doe jij het maar, ik denk dat ik anders val." Zeg ik zachtjes. Hij glimlacht lief. "Hey, je hoeft je nergens voor de schamen. Ik ben er voor de nazorg." Dit warmt me weer op van binnen. Ik laat mezelf tegen zijn lichaam aan vallen en sluit mijn armen om zijn middel. Hij doet hetzelfde. Mijn hoofd leunt op zijn schouder en ik kom langzaam tot rust.

Hij heeft me geholpen met afdrogen. Rob pakt me bij mijn knieholtes beet en teelt me op als een bruidspaar. Ik lach. Hij tilt me naar ons bed en legt me er zachtjes op. "Wat wil je aan?" Vraagt hij als hij voor de kast staat. Ik denk even na. "Alleen een onderbroek, ik wil jouw lichaam nog even tegen me aan voelen." Hij glimlacht als een soort trotse vader. Ik glimlach als een soort klein kind. Het is lief. Ik krijg een zwarte onderbroek naar mijn hoofd gegooid. Hij doet zelf een felblauwe aan.

Robbie komt naast me liggen en draait zijn rug naar me toe. Ik lach naar mezelf. Hij weet precies wat ik wil. Ik sla mijn ene arm om zijn middel, de ander van onderen om zijn schouder. Hij pakt de hand bij zijn middel beet en bekijkt hem eventjes. "Ik hou van je Robbie." Fluister ik in zijn oor. Hij lacht lief. "Ik hou nog veel meer van jouw Matthyas." Ik grinnik kort. 

"Dat is onmogelijk." 

-1330 woorden-

Oké, ik ben hier echt heel trots op :)

Ik vond het seks zelf eerst even moeilijk om te schrijven manXman, maar toch is het best goed gelukt deze keer.

En dan toch altijd weer even eindigen met een ontzettend lieve aftercare.

Howdy van Maudie <3


MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu