7] Dominant

5.9K 64 162
                                    

~De jongens nemen de video '5 euro VS 5000 euro overnachting' op. Matthy en Rob komen samen in de dure hotelkamer.~

POV Matthy:

Ik heb al mijn spullen gepakt en ben klaar voor vertrek. Wachtend op Rob zit ik op de rand van het bed. Hij is onze gehele kledingkast aan het ontleden. "Wat moet ik nou aandoen naar zo'n duur hotel?" Vraagt hij gestrest. Ik haal mijn schouders op, nog kijkend op mijn telefoon. "Doe gewoon iets leuks, alles staat jou." Hij zucht. "Lekker geïnteresseerd weer." Ik rol mijn ogen. Hij pakt snel iets en loopt richting de badkamer.

Ik zit nog steeds op mijn telefoon. Als we te laat komen geef ik echt mijn vriend de schuld. Ik kijk op als ik een kuchje hoor. Daar staat hij in de deuropening. Mijn mond raakt droog en mijn adem onregelmatig. Door alleen dit zicht word ik al lustig. Een skinny zwarte spijkerbroek met daarop een strak wit overhemd en een mooi net jasje. "En, hoe zie ik eruit?" Zegt hij lachend. Ik loop grijnzend op hem af. "Alsof ik je nu meteen tegen deze muur aan zou neuken." Zijn mondhoek kruipt omhoog en zijn handen belanden op mijn kont. Hij geeft een knijpje.

Op het moment dat ik naar voren buig om mijn lippen op de zijne te leggen loopt hij weg. "Helaas zijn we al 2 minuten later dan gepland." En met dat loopt hij de slaapkamer uit. Ik lach geniepig. Als hij dit spelletje wilt spelen, krijgt hij die ook. 

***

We komen de hotelkamer binnen. Het is prachtig. Ik zet na het filmen van ons stukje de camera snel uit. Rob kijkt me verward aan. Ik duw hem hardhandig tegen de muur aan en begin hem in zijn nek te zoenen. Hij ademt zwaar in mijn oor. "M-mat, dit kan echt niet. We moeten opnemen." Ik lik mijn lippen en grijns naar hem. "Dat is een zorg voor later." Fluister ik in zijn rechteroor.

Hij kreunt als ik met mijn hand over zijn broek glijd. "Hmm, meer." Laat hij gedachteloos vrij. Ik word hitsig en pak hem bij zijn bovenbenen. Hij slaat zijn voeten om mijn middel. Ik lijd ons al zoenend naar het king-size bed. In mijn hoofd besluit ik vandaag zijn spel te spelen. Het is immers mijn beurt voor de dominantie deze gehele week. En dat allemaal dankzij één wedstrijdje. 

"Wat wil je dat ik doe lieverd? Vertel het me." Hij kijkt me met lustige ogen aan. Mijn woorden maken hem geil. Ik grijns. Als hij geen antwoord geeft grijp ik met mijn rechterhand hard in zijn nek. Ik zorg ervoor dat hij bijna geen adem meer krijgt. Hij begint te spartelen, maar door het gewicht van mijn lichaam lukt dat niet echt. Ik kijk hem streng aan. "Als ik je iets vraag, geef je me antwoord. Is dat duidelijk?" 

"J-ja Matthy-" Ik versterk mijn grip. "Het is meester voor jou." Hij knikt een beetje angstig en ik laat hem daarbij los. Ik voel hem groeien door de stof van zijn broek heen. Met een grijns kijk ik van zijn broek naar zijn ogen. "Gek. Je blik lijkt angstig, maar je stijve hier zegt iets heel anders." Bij het woord 'hier' pakte ik hard de bobbel in zijn broek beet. Hij gooide zijn hoofd naar achteren en liet een schokkerige kreun vrij. 

"Maar terugkomend op mijn vraag, wat wil je doen? Het mag alles zijn." Ik kijk hem grijnzend aan. Rob kijkt nadenkend weg. Zijn blik richt zich dan weer op mijn ogen. "Neuk me. Neuk me hard." Ik slik. De woorden alleen al maken me ontzettend geil. Ik ben nog nooit bij hem naar binnen gegaan. Hij wel een paar keer bij mij. Dit gaat een nieuwe ervaring worden en dat geeft me nog meer kracht om het zo goed mogelijk te doen.

Ik zoen hem en begin mijn heupen op en neer te bewegen. We doen het een tijdje droog tot hij zijn handen in mijn broek steekt. Ik kreun hard, maar bedenk me dan dat ik hier de leiding heb. Snel trek ik zijn jasje uit. Ik bekijk het blouseje eronder. "Wil je deze graag heel houden schat?" Hij kijkt zelf ook even wat hij aan heeft en knikt dan. Ik luister en maak het kledingstuk knoopje voor knoopje los.

MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu