2] Kwetsbaar

6K 82 141
                                    

Matthy POV:

Hij loopt op me af. Het voelt alsof hij 2 meter is vanuit deze positie. "Je bent stout geweest, dus je verdient een straf." Hij grijnst. Ik kijk toe hoe hij rondjes om mij heen loopt, alsof ik zijn prooi ben. "Wil je dit Mat? Wil je straf krijgen? Vind je dat aantrekkelijk?" Ik slik en zeg niks. Een geniepig lachje verlaat zijn mond weer. "Ik verwacht je naakt op bed als ik zo boven kom."

Daar lig ik dan, helemaal blootgesteld. Rob komt grijnzend de kamer ingelopen. "Goed zo, je kan toch nog luisteren. Nu zal ik je eens leren dat altijd te doen." Mijn lengte staat weer recht omhoog. Hij staart ernaar met een bedenkelijk gezicht. Dan kijkt hij me weer recht in mijn ogen aan. "Wat zal ik eens met je doen vandaag?"

Hij begint talloos 'volwassen speelgoed' op te noemen. "Vastgebonden? Alleen handboeien? Geblinddoekt? Een zweepje? Gewoon platte hand? Een cockring? Een vibrator? Een dildo?" Met grote ogen en een kurkdroge mond staar ik in zijn ogen. Zijn grijns is niet meer van zijn gezicht te halen. "En alleen de woorden maken je al geil, laten we het dus maar realiteit maken." Ik slik, maar weinig speeksel verlaat mijn mond.

Dit is de meest kwetsbare positie waarin een mens kan zijn. Naakt, vastgebonden in bed, met een blinddoek op. Ik kan alleen nog maar luisteren en voelen. Dat betekend wel dat mijn zintuigen extra scherp zullen zijn. Ik hoor dat Rob weer terugloopt in de kamer. Mijn erectie voelt al zeer pijnlijk, maar ik denk niet dat hij daar veel aan zal doen.

Vingers glijden over mijn borstkas naar beneden. Ik ril. Hij ontdekt mijn hele lichaam met alleen zijn handen. Een knijpje in mijn bovenbeen doet mijn heupen naar voren stoten. Hij duwt ze hardhandig weer naar beneden. Dan voel ik warme adem in mijn gezicht, naar mijn rechteroor afdwalend. "Het is dat dit een straf is Mat, want anders..." Nee kutzooi, nu wil ik weten wat we anders gedaan hadden.

Ik voel iets om mijn lengte heen glijden. Er is al een vermoeden. "Je hebt geen keuze meer Matthyas, je moet en zal stijf blijven." De manier waarop hij mijn naam zegt, ik word er steeds hitsiger door. Rob legt zijn vingers om mijn erectie, hij begint me af te trekken. Ik kreun en gooi mijn hoofd dieper in het kussen. Zijn hand slaat om mijn mond. Een duim naast mijn neus en zijn vingertoppen in mijn wang gedrukt.

Mijn geluiden worden gedempt door zijn hand. Omdat ik niet heel lang geleden nog ben klaargekomen, duurt het nu iets langer. Ik voel dat hij zich over mij heen buigt. Hij laat zichzelf zakken, waardoor ook zijn erectie naar voren komt. Ik voel hem in mijn bovenbeen prikken. Een harde kreun ontsnapt uit mijn mond, nog steeds gedempt door Rob.

Hij masseert mijn ballen en ik ben er bijna. Ik voel het touw in mijn polsen snijden. Dat gaat een rode plek worden. Hij stopt met alles wat hij doet. Mijn erectie klopt pijnlijk. Het bloed stroomt door mijn lichaam. Ik voel Rob weer omhoog komen. Hij zit op zijn knieën en pakt mijn schouders. Een lachje ontsnapt uit zijn mond. "Zeg eens aaaa."

Mijn 'A' veranderd al snel in het geluid van kokhalzen. Ik stik een beetje in zijn lengte. Hij gaat door alsof er niks aan de hand is. Zijn grip in mijn schouders versterkt. Eén hand verplaatst zich naar mijn haar. Hij duwt zichzelf nog verder naar binnen, waardoor ik weer kokhals. Hij is er bijna. Ik geef mezelf aan hem over voor de laatste secondes. Zijn warme zaad glijd in mijn keel. Ik blijf slikken tot alles weg is. Zijn handen houden mijn haar strak vast als ik een paar kreunen hoor.

Ik voel dat de touwen worden losgemaakt. Vervolgens wordt ook mijn blinddoek afgedaan. Ik knijp mijn ogen dicht door het felle licht. Rob grinnikt een beetje. Als ik weer een beetje op adem gekomen ben begint hij weer te spreken. "Dus, wat heb je geleerd vandaag?" Ik sla mijn ogen neer. "Nooit masturberen zonder toestemming van jou." Een tevreden grijns verschijnt op zijn gezicht. "Goed zo." En met dat haalt hij in één snelle beweging de cockring weer van me af. Ik snak naar adem, maar ontspan daarna weer. Eindelijk hoef ik deze pijn niet meer te ervaren.

Ik tintel en tril nog steeds na van de spanning. Rob kijkt me een beetje bezorgd aan. "Wil je weer kleren aan?" Ik knik glimlachend. Hij pakt een onderbroek, joggingsbroek en hoodie voor me en gooit het naar me toe. "Ik ben zo terug. Blijf liggen." Ik kleed me om en wacht op mijn lieve vriend.

Hij is terug met een dienblad. Erop staan thee en koekjes. Mijn hart smelt. Hij zet het op mijn nachtkastje en komt naast me zitten. "Heb je nog meer nodig, mijn prinsje?" "Nou misschien één klein dingetje." Ik grijp hem aan zijn heupen en zet hem tussen mijn benen neer. Mijn ene hand rust op zijn buik terwijl de ander de zijne vastheeft. Ik glimlach.

Ik heb echt mij hart en ziel over voor hem.

-860 woorden-

Aftercare>>>

Weer een rollercoaster van cuteheid en geilheid.

De volgende smut zal iets minder dominant zijn waarschijnlijk...

Ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen,

Howdy van Maudie :]

MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu