26] Eigendom

3.6K 52 94
                                    

POV Matthy:
Rob is eindelijk thuis na een week in het buitenland voor een sponsor. In die week heb ik veel naar hem verlangd. Ik verlangde naar zijn warmte, zijn lichaam tegen de mijne, zijn aandacht naar mij, zijn aanwezigheid op kantoor of in huis; maar waar ik vooral naar verlangde was seks. Ik heb in één week drie natte dromen gehad, die uiteraard allemaal over mijn lieftallige vriend Robbie gingen. Daarnaast heb ik onder de douche, in bed, of eigenlijk op welke plek dan ook, veel te vaak een stijve gehad. Het was zo vaak dat ik het niet heb bijgehouden... 34 keer. Ook was ik afgeleid op kantoor, elke keer dat ik naar Robbies' bureau keek dacht ik aan hem en begon er een hele fantasie af te spelen in mijn hoofd. 

Ik kan me niet concentreren op het voorbereiden van de video. Sterker nog, ik ben al vergeten wat ik moet doen. Rob spookt door mijn hoofd. Hij is pas drie dagen weg, maar het voelt als drie maanden. Overal waar ik kom bedenk ik me hoe hij me daar zou kunnen neuken, het is echt erg. Ik weet van mezelf dat ik verslaafd ben. Verslaafd aan zijn aanrakingen, verslaafd aan bevrediging, misschien wel verslaafd aan seks. Als ik dat zeg voel ik me gelijk zo vies. Ik word uit mijn gedachtes gehaald als ik iemand mijn naam hoor roepen. Ik kijk omhoog en ontmoet zijn ogen. Oh, het is Anton maar.

"Matthy, waar zijn de voorbereidingen?" Ik kijk hem glazig aan en registreer zijn woorden niet helemaal. Hij ziet mijn verwarde blik en zwaait daarom even met zijn hand voor mijn ogen. "Matthy, voorbereidingen." Ik kijk hem nog steeds niet-begrijpend aan. Anton schudt zijn hoofd en wijst dan naar mijn beeldscherm. Ineens realiseer ik me waar ik ben en wat ik zou moeten doen. Anton zucht. "We gaan over 15 minuten opnemen, als jij het niet afhebt is dat je eigen probleem." Hij zucht een beetje teleurgesteld. Met dat hij wegloopt mompelt hij nog in zichzelf. "Ik hoop niet dat je deze hele week zo afwezig gaat zijn omdat Rob weg is." Ik zucht zelf ook nu. Mijn relatie zou mijn werk niet moeten beïnvloeden. Ik voel me er een slecht persoon door, mensen zijn teleurgesteld in me.

Ik wacht ongeduldig in de woonkamer tot Rob terugkomt van het uitpakken van zijn spullen. Mijn jongen is gisteravond thuisgekomen, toen was hij te moe om ook maar iets te doen. Hij is bij me in bed komen liggen en zo zijn we knuffelend in slaap gevallen. Rob hoeft daarentegen niet te weten dat ik met een erectie wakker werd. Ik was kleine lepel, dus dat heeft hij toch niet gevoeld. Momenteel zit ik op de bank. Ik staar naar mijn telefoon, maar ik kijk niet echt naar wat daar gebeurt. Ik wacht op Rob, en dat is dan ook echt het enige waar ik aan kan denken.

Voetstappen komen dichterbij. Ik kijk blij omhoog. Rob loopt de woonkamer in, zijn ogen op zijn telefoon gericht. Hij kijkt me niet eens aan en loopt langs me om op de bank te gaan zitten. Mijn vrolijke glimlach vervaagd en ik kijk hem teleurgesteld aan. "Gezellig dat je weer thuis bent." Zeg ik sarcastisch. Ik hoor Rob grinniken. Boos kijk ik hem weer aan. "Ja, wat lach je nou?" "Heb je aandacht tekort Matthyas?" Lacht hij. Ik kijk verslagen neer en haal mijn schouders op. "Ik heb je gewoon heel erg gemist." Vanuit mijn ooghoek zie ik hem knikken en grijnzen. "Is dat ook de reden van de spermavlekken in je vuile onderbroeken en de vele tissues in de prullenbak in onze slaapkamer?" 

Verschrikt kijk ik omhoog. "Als je iets achter mijn rug om doet, doe het dan goed." Ik rol mijn ogen. Rob legt zijn telefoon weg en komt dichter bij me zitten. De jongen haalt een hand door mijn haar, wat mijn aandacht trekt. Ik kijk hem aan in zijn blauwe ogen. Of zijn ze groen? Of grijs? Ik ben er nog steeds niet over uit, ik denk dat het een combinatie is van alle drie. Zijn blik veranderd van een verliefde glimlach in een achterdochtige grijns. "Je bent stout geweest." Ik grijns ondeugend. "Stop met grijnzen, ik ben serieus." Ik slik en knik verlegen. "Je verdiend straf." 

Rob wenkt me mee als hij opstaat. Ik volg hem. Hij wijst naar het bed als teken dat ik erop moet zitten. Dit doe ik dan ook. "Goed zo, je weet blijkbaar toch nog een opdracht juist uit te voeren." Ik durf hem niet aan te kijken. Mijn gevoel zegt dat hij echt teleurgesteld is. Hij gniffelt gemeen, alsof hij me uitlacht. "Ik heb nog een cadeautje meegenomen van vakantie..." Even kijk ik omhoog. Mijn blik heeft waarschijnlijk hoop, ik hou van cadeautjes. Rob kijkt me grijnzend aan. "Eigenlijk wilde ik het later pas geven, maar aangezien je een sletje besloot te zijn vind ik het nu wel gepast." Ik wacht ongeduldig af, want hierdoor ben ik erg nieuwsgierig. "Kleed je uit. Als ik terug ben zit je hier naakt op de bedrand." Het lijkt alsof hij nog niet klaar is met zijn verhaal aangezien zijn grijns verbreedt. "Je krijgt misschien een extra beloning als je jezelf ook al volledig stijf krijgt in de tussentijd."

Als Robbie de kamer verlaat sta ik zo snel mogelijk op om mijn kleding uit te trekken. Door mijn gehaast struikel ik bijna over het bed. Nadat ik alles uit heb ga ik klaar zitten. Ik kijk naar beneden en zie mijn gevaarte daar slap tussen mijn benen rusten. Mijn hand beweegt zich er langzaam naartoe. Ik denk aan Rob, aan zijn mooie ronde billen en zijn lekkere lul, aan hoe hij me straks straf zal geven, aan zijn hijgen en kreunen. Terwijl ik fantaseer over mijn vriendje laat ik mijn hand langzaam over mijn paal glijden. Eerst wat tedere aanrakingen, dan steeds iets meer grip erbij. Ik geef wat druk op mijn eikel en masseer met mijn andere hand mijn ballen. Langzaam voel ik mezelf stijf worden.

Dan zie ik ineens een grijnzende jongen in de deuropening staan. "Stop." Ik luister naar hem en stop mijn bewegingen. Mijn handen laten mijn geslachtsdeel los en ik laat ze naast mijn lichaam rusten. Teleurgesteld kijk ik naar beneden. Ik ben wel hard geworden, maar niet volledig stijf. Robbie schudt zijn hoofd afkeurend. "Helaas, helaas, dat is dan geen extra beloning." Een geniepig lachje verlaat na deze zin zijn mond. Rob gaat tegenover me staan met een grijns op zijn gezicht. Hij overhandigd mij het ingepakte cadeautje, ik staar ernaar. In mijn handen ligt een doos van ik gok zo'n 20 centimeter, ingepakt met vlindercadeaupapier. 

"Maak maar open." Vertelt Rob mij. Ik scheur het papier van de kartonnen doos af. Er staat niks op, het is gewoon bruin. Ik scheur de tape met mijn nagels, vervolgens open ik snel de doos. Mijn ogen staan gericht op de inhoud. Ik slik langzaam mijn speeksel door en kijk dan naar de jongen tegenover me. "Mooi hè?" Grijnst hij. Ik haal de zwarte halsband uit de doos. Het is zo te voelen van echt leer. Er zitten een paar zilveren details in en aan het uiteinde hangt een bedeltje. Ik pak het beet en lees wat erop staat. Mijn wangen worden warmer en zijn waarschijnlijk knalrood nu. 'Robbies' geile sletje' is wat er in het bedeltje staat gegraveerd. 

Ik blijf hopeloos naar mijn cadeautje staren. "Geef hier." Zegt Robbie teder. Uiteraard geef ik de halsband aan hem. Mijn ogen blijven vastgelijmd aan de vloer. Ik ben te beschaamd om Rob aan te kijken. "Schat," Ik reageer niet. "ik wil dat je naar me kijkt wanneer ik je bestempel als mijn eigendom." In plaats van alleen mijn wangen voelt het nu alsof mijn gehele hoofd gloeit. Langzaam kijk ik omhoog en ontmoet ik zijn ogen. Rob maakt de halsband los en zijn handen bewegen langzaam naar voren, om mijn nek heen. Hij kijkt lustig uit zijn ogen, alsof dit iets is wat hij altijd al miste. Rob trekt het leer strakker zodat ik het voel zitten, maar niet strak genoeg om me zwaarder te laten ademen. 

Als mijn vriendje weer rechtop gaat staan houdt hij het bedeltje vast. "Robbies' geile sletje, en of je dat bent." Ik voel me vernedert en beschaamd. Mijn ogen dalen even en nu merk ik op dat Rob al behoorlijk stijf is. Ik grijns erdoor. Rob laat het bedeltje weer los. "Nou Matthyas, nu ben je echt van mij." Ik kijk hem verlegen aan. "Je bent nu mijn eigendom, mijn geile sletje," Mijn hoofd zou nu vergeleken mogen worden met een tomaat. "mijn speeltje om te gebruiken waar en wanneer ik dat wil. Want ik ben de baas, de baas over alles in onze seksuele relatie." Ik voel mezelf stijver worden bij deze woorden. "Vertel me van wie je bent Mat." "Van jou." Mompel ik neergeslagen.

Dan wordt mijn gezicht ferm beetgepakt. "Ik wil meer dan 2 woorden horen, hoer." Ik knik snel en kijk hem schuldig aan. "Ik- ben Robbies' geile sletje." Hij grijnst en knikt. "Ga verder." "Mijn lichaam is van jou om te gebruiken hoe, waar en wanneer jij dat wilt." Rob heeft vuur in zijn ogen. Ik kan je vertellen dat dit hem lustiger maakt dan wat dan ook. "Ik ben- jouw eigendom, jouw speeltje en bovenal jouw sletje." Zonder nog een woord te verwisselen begint hij me te zoenen. Het is gelijk een ruige zoen met overduidelijk de dominantie van zijn kant. Hij duwt me achterover waardoor mijn rug op het bed belandt. Zijn tong verkent mijn hele mond en zijn lichaam beweegt op hetzelfde tempo mee over de mijne. Dan trekt hij kort terug. 

"Bereid je maar voor op wat komen gaat, slet." 

-1650 woorden-

Sorry dat ik zo lang niks heb geschreven, ik had even andere dingen te doen.

Deze zaterdag ga ik op vakantie, dus geen idee wanneer et volgende hoofdstuk online komt.

Wat zouden jullie willen dat Rob met Mat gaat doen volgende keer?

Howdy van Maudie <3

MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu