POV Matthy:
Ik ren op de bal af en pass hem richting Rob. Hij schiet weer door naar een andere speler. Mijn conditie is er in de Coronatijd nou niet echt op vooruit gegaan, dus ik ben echt uitgeput. De bal is weer bij te tegenstander. Ik sta spits, dus blijf even stilstaan en uithijgen. Uit mijn ooghoek zie ik Rob naar me seinen. Ik kijk hem aan. Hij wijst en roept iets. "Wat?" Schreeuw ik terug. Ik wil naar voren lopen, maar voel dan een pijnlijke steek in mijn knieholte. "Au! Kutzooi!" Roep ik, terwijl ik achteruit naar mijn been probeer te kijken.Robbie komt naar me toe gerend. "Wat is er?" Vraagt hij bezorgd. "Geen idee. Kan je even kijken?" Ik laat hem mijn knieholte zien en hij buigt voorover. "Oei, wespensteek ben ik bang." Roy de coach komt naar ons toe gelopen. "Jongens wat zijn jullie aan het doen? Ga voetballen in plaats van lekker een theekransje houden!" Hij klinkt deels geïrriteerd, wat ik uiteraard snap. "Ik ben net gestoken door een wesp, mag Rob me even helpen? Zelf kan ik er niet bij." "Oh, dat is vervelend. Ga snel dan!" Ik ren met Robbie richting de kantine. Achter ons schreeuwen wat kijkers. Ook hoor ik wisselspelers worden omgeroepen.
Rob en ik lopen door naar de kleedkamers. "Oké blijf staan ik ga het gif eruit zuigen." Ik grinnik. Hij fronst. "Je mag ook aan wat anders zuigen." Hij rolt zijn ogen. Ik lach harder. "Draai je om Mat." "Niet de eerste keer dat je dat zegt." Ik lach weer om mezelf. "Stop met geinen Matthy, ik ben serieus." Ik rol mijn ogen. "Pretbederver." Hij zucht en knielt achter me neer. Met zijn handen trekt hij het been met de steek naar hem toe. Ik sta met één been aangespannen en de ander achter me. Rob houd me stevig vast. "Blijf staan." Ik voel zijn lippen op de plek komen. Hij zuigt hard om het gif eruit te krijgen. De fysieke aanraking maakt me opgewonden, maar ik houd me in. Ik weet dat Rob momenteel geen behoefte heeft aan seks.
Om me beter vast te pakken grijpt Rob in mijn bovenbeen, naast mijn lies. Ik schrik en span aan. Ik voel mezelf stijf worden. Snel graai ik in mijn broek om hem achter de rand van mijn onderbroek te verstoppen, dan valt er weinig op. Hij haalt zijn mond weer van me af. Ik hoor een paar hijgen. "Misschien is het makkelijker als je je broek uittrekt, dan heb ik betere grip op je been." Mijn ogen schieten open. Zijn gedachten zijn zo serieus en onschuldig. Hij is gewoon een bezorgde vriend, die zijn vriendje wilt helpen. Maar ik, ik denk meteen aan de geile dingen die hij met me kan doen. Ik ontknoop mijn sportbroekje en laat hem dan naar de grond zakken.
Hij pakt me opnieuw onbewust beet bij mijn lies. Deze keer staat mijn stijve rechtop in mijn onderbroek. Ik zucht schokkerig. "Nog even volhouden Mat, ik hoop niet dat het al te veel pijn doet." Zegt Robbie bezorgd. Hij denkt dat ik me aanspan van de pijn. Ik vind het bijna zielig voor hem. "Komt goed Rob, dank je." Ik weet niet wat ik anders moet zeggen. Liegen is niet echt mijn sterkste kant. Dan voel ik weer twee paar lippen op mijn been. Hij grijpt met zijn handen redelijk hard in mijn huid. Ik kijk even naar beneden en zie daar een aangespannen hand om mijn bovenbeen geklemd. Daarnaast zie ik een tent in mijn onderbroek. Ik gooi mijn hoofd naar achteren en adem rustig uit.
Rob laat me weer los. "Ik denk dat het beter is als we dit onder de koude kraan zetten. Dat verzacht de pijn." Hij staat weer op. Ik verberg de bobbel in mijn onderbroek snel door mijn broek weer aan te trekken. Het is redelijk verborgen. Rob kijkt me vragend aan. "Waarom trek je je kleding weer aan als we gaan douchen?" We!? Ik kan dit echt niet aan. Als we samen naakt gaan douchen krijg ik zeker weer een stijve, en die van nu is nog niet eens weg. Ik zucht en leun naar voren. Hij stapt gelijk naar achteren. Ik kijk hem angstig aan. "Matthyas, we gaan dit niet nu en hier doen." Ik knik, maar kan me toch niet inhouden. "Als je dan wilde weten waarom ik me broek weer aantrok." In een snelle beweging ligt het sportbroekje weer op mijn voeten. Rob staart naar de tent. Hij kijkt me teleurgesteld en hoofdschuddend aan.
De jongen staart me bedenkelijk aan. "Het zal toch moeten, maar gedraag je Mat." Hij klinkt erg serieus. Ik knik, ook al weet ik dat mijn lul om iets heel anders vraagt. We lopen samen richting de douches. Rob gaat voor me staan en helpt me met uitkleden. Mijn adem raakt zwaar. Ik staar naar zijn handelingen. Mijn shirt gaat over mijn hoofd. Dan begint hij de touwtjes van mijn broek los te maken. Het kan niet anders dan dat hij nu voelt hoe hard mijn lul is. Zijn hand schaaft erlangs. Onbewust ontsnapt er een kreun uit mijn mond. Ik hijg snel en onregelmatig. Rob kijkt me aan. Hoofdschuddend trekt hij mijn broek naar beneden. Ik grijns. Hij raakt ook geil van mij. Ik zal alleen nog iets beter mijn best moeten doen.
JE LEEST
Mabbie
FanfictionOmdat mijn andere RobbieXMatthy boek zo goed beviel, hier een nieuw verhaal! Dit wordt vooral gewoon heel cute en geil. Er zal veel smut in voorkomen ;)