01

837 26 19
                                    

First seem- by writer

Titreyerek camı kapattı ve kendini koltuğa attı kumral çocuk. Her zamanki gibi Quidditch antrenmanından sonra tüm camları açmışlardı, bu da Remus'un hassas bünyesine ağır geliyordu. Hapşurduktan sonra yüzünü buruşturdu ve yatağına ilerledi, hafta sonu olduğundan rahatça uyuyabileceğini düşünmüştü, fakat yanılmıştı. Çünkü bunu düşünmesinden iki saniye geçmeden arkadaşları odaya dalmıştı bile.

"O kız neydi öyle!? Merlin bana sabır ver yoksa aşktan öleceğim."

Remus bu kız muhbbetinden aşırı derecede bunalmıştı, özellikle Sirius'un kadınlara olan merakı mide bulandırıcıydı. İki kelimelerinden biri kadınlar olan bu ortama daha fazla katlanamayarak göz devirdi. Kitabını yanına alıp üstüne kalın bir şeyler geçirdi.

"Çıkıyorum ben."

"Nereye?" Diyerek döndü Sirius hızlıca.

"Sana ne? Gidiyorum işte."

Remus'un bu ani çıkışına herkes fazlaca şaşırmış olsa da bir şey demediler, demek isteselerdi bile fırsat kalmamıştı.

"Nesi var bunun?"diye şaşkınca baktı kılkuyruk

Sirius olayın şokunu atlatıp "Ne bilelim biz?" Derken yeni bir konu açılmıştı bile

*

Önümüzdeki birkaç gün Remus'un bu tavırları ile devam ediyordu. James ve Peter konu üstünde çok durmasa ve düzeleceğini söylemeye devam etse de her gün daha kötüye gitmişti.

Sirius ise olayın farkında bile değildi, ergenliğinin doruklarında olduğundan kaynaklı aklındaki tek şey insanların onu beğenmesi ve sevgili yapmaktı, her şeyi hemen yaşayıp yaşıtlarından eksik kalmamak istiyordu. 17'sine girmeden her şeyi yaşamalıydı.

Bu yüzden de herkes ortak salonda ders çalışırken o yeni bir flört yapma peşindeydi. Remus ise onun yokluğunda daha mutlu hissediyordu kendini, gerilmesine ya da sinirlenmesine bir sebep yoktu. Sakince dersini çalışıyor ve ertesi günkü sınavdan tam puan alacağını garantiliyordu.

Fakat tam dersine tamamen odaklanmışken kapının açılması ile tüm dikkati dağılmıştı kumral çocuğun, bu da sinirlerinin oynaması için yeterliydi. Hızlıca kapıyı açan kişiye baktı ve hiç şaşırmamıştı, çünkü Sirius yeni bir kızla karşısında duruyordu.

"Biraz başkalarını düşünmeyi öğren artık!"

"Ne bu öfke aylak?"

"Soruyor musun bir de!? Sorumsuz gibi davranmayı kes, ders çalışıyorduk ama sen tüm dikkatimizi bozdun."

"Bağırma bana."

"Neden, sevgilin mi korkar?"

"Ne bu şimdi?!" Diyerek Remus'un üstüne bir adım attı esmer çocuk. Remus ise bu anı bekliyor gibi göğüsüne ellerini yaslayıp hızlıca itti.

"Sana sormak gerek!"

Esmer çocuk birkaç adımda kumral olanı kendi ve duvar arasında sıkıştırmıştı.

Dişleri arasından tıslar bir edayla sordu Sirius "Ne halt ediyorsun sen?"

Remus'un gözleri Sirius'un dudakları ve gözleri arasında gidip gelirken öfkeden kıpkırmızı kesilmişti.

"Siktir." Arkadaşını sertçe ittirip koşar adımlarla odasına girdi kumral çocuk, arkasındakilerse hiçbir şey anlamamıştı.

*
Çapulcular, Remusun birkaç güne düzeleceğini düşünse de değişen hiçbir şey yoktu. Kumral çocuk sadece uyuyor, derslere giriyor ve arada sırada yemek yiyordu. Bu hali herkesi endişelendirse de konuşmaya asla yanaşmamışlardı.

Bu durum ise Sirius'un fazlasıyla sinirlerini bozuyordu, çünkü en yakın arkadaşı onunla kavga ettikten sonra bir daha kimseyle düzgün iletişim kurmamıştı, kendini suçuyordu.

Uzun saçlarını geriye tararken düşündüğü şeyler sinirini bozmuştu, gidip açık açık konuşacak ve neler olduğunu öğrenecekti. Kıravatını gelişigüzel bağlayıp hızlıca banyodan çıktı. Remusun hala odada olduğunu görmesi içini rahatlatmıştı, sakince yanına ilerleyip kolunu omzuna attı.

"Naber dostum, birkaç gündür solgun gibisin bu gün dışarı çıkmak ister misin?"

Remus hızlıca kolunu ittirdi.

"İstemez."

"Neden?" şokla arkadaşına bakıyordu Sirius.

"İşlerim var."

Siyah saçlı çocuk ısrar etmek üzere ağzını açmışken Remus ona fırsat bile vermeden odadan çıktı, dinlemek veya konuşmak için en ufak bir fırsat tanımlamıştı.

*
İlk olarak herkese merhaba. İkinci olarak da dünyanın en toxit wolfstar kitabına gelmişsiniz hoş geldiniz, hiçbir karakter hakkında çabuk yargıya varmayın çünkü her bölüm farklı bir karakterden nefret edeceksiniz.

Yan çiftlere aşırı yer vermeyi düşünmüyorum ilk bölüm biraz daha konuya giriş olduğundan pek bir şey anlamamış olabilirsiniz fakat sonra her şey mantıklı gelmeye başlayacak.

Karakterlere istediğiniz kadar sövebilirsiniz ama lütfen bunun kurgu olduğunu ve benim bu karakterleri sadece kaleme aldığımı unutmayın yorum yaparken.

Bölümlerin belli bir gelme günü yok kafamda oturtunca ikinci bölümü yazmaya başlayıp yayınlarım.

!Ayrıca her bölümün başından kimin ağzından okuyacağınızı belirteceğim buna dikkat edelim lütfen.!

Umarım keyifle okursunuz.💜

Need your LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin