07

285 12 31
                                    

Save your tears- by Remus Lupin

Severus her zaman tehtitkar bir insan olmuştu, fakat bizimkilerin ona yaptığı zorbalığın yanında tehtitleri asla bir sonuca ulaşmıyordu.

Zaman zaman ona üzülsem de böyle anlarda Sirius'un ne kadar haklı olduğunu birkaç kere daha anlıyordum. Iç çekip elimi asama attım.

"Sen kimseye bir şey söyleyemezssin."

"O kadar emin olma."

"Ne istiyorsun?"

Severus hafifçe sırıtıp elimi eline aldı ve yavaşça öptü. Yüzümü buruştururken kusma isteğim uyandı, bu adamdan nefret ediyordum.

"Lily ile yakınlaşmam için benimle sevgili gibi davranacaksın."

"Sanmıyorum."

"O zaman herkes senin ne tür bir canavar olduğunu öğrenir tatlı kurt."

"Sirius buna asla izin vermez."

"Ah hatırlattığın iyi oldu, onlar bu anlaşmayı bilmeyecekler. Hatta kimse bilmeyecek."

"Istemiyorum."

"Umrumda değil, lily ile aramı ne kadar çabuk düzeltirsem o kadar çabuk kurtulursun benden."

Yutkundum, elinde koz olunca başka çarem kalmıyordu. "Iyi, çok ileri gidersen elini kopartırım."

"Senin beni tehtit etme hakkın var mı sence?"

"Orospu çocuğu."

"Yürü, sevgilim." Derken elimi kavramıştı, fena mide bulandırıcıydı.

Birlikte ortak salona ilerlediğimizde herkesin şok dolu bakışlarını hissediyordum, iğrenç bir andı. Sirius hızlıca yanımıza gelip elimi, elinden çekmişti. Kızgınlıkla Severus'a bakarken olayın benimle alakasız olduğunu düşünüyor olmalıydı.

"Çek elini üstünden, boğazını keserim."

"Sana birbirimizi seviyoruz demiştim köpek."

"Sana ona elini sürme demiştim!"

Gergin hava tüm salona yayılırken Sirius'un elini tuttum. Esmer çocuk bana döndüğünde bakışları yumuşamıştı. Severus ise uyarıcı bir şekilde ellerimize bakıyordu, bırakmamı işaret etse de anlamamış gibi yaptım.

"Kavga etmenize gerek yok, tüm Hogwarts burda."

"Haklısın sevgilim, gidelim arkadaşların ile tartışmak istemem."

"Remus ne diyor bu şerefsiz?"

"Özür dilerim, sana anlatmam gerekirdi."

Esmer çocuk şokla bana bakarken yutkundum. Bileğimden tutup beni dışarı çekerken engel olmadım. Kolidorun sonunda beni hırsla duvara ittiğinde iç çektim, haklıydı.

"Ne yapıyorsun lan sen?"

"Özür dilerim-"

"Siktirtme özrünü! Seviyor musun da tutuyorsun elini?!"

Gözlerimle yeri incelerken çenemdeki parmaklar beni kendine bakmaya zorladı. "Konuş, sinirleniyorum."

"Seviyorum."

Sirius'un gözlerinden ne olduğunu anlamadığım hızlı birkaç pırıltı geçti. Daha sonra anında öfke ile doldu siyah gözleri.

"Ne dedin?" Çenemi daha da sıkarken gözlerimin dolmasına engel olamadım, ilk kez aramızda bir şeyler olduğunu düşünmüştüm ve yaptığım şey beni ölesiye pişman ediyordu.

"Özür dilerim.."

"ÖZÜR DILEMEYI KES!"

"Seviyorum!" Dediğim an hayal kırıklığı ile bakmaya başlamıştı. Ağlama istediğim an be an artarken kendimi tutarak gözlerimi kaçırdım.

"Yalan söylüyorsun."

"Söylemiyorum."

Alaycı bir gülüş ile dolarken omuzlarımdan tutup beni duvara bastırdı. Nefesim kesiliyordu.

"Daha dün benim altıma yatmak için ölürdün sen Lupin, ne değişti?" Şokla gözlerim açılırken kaşlarımı çattım.

"Ne?"

"Benim altıma yatmak isteyen bir sürtük olduğunu bilmiyorum mu sanıyorsun!?"

Ellerini hızlıca itip yumruk attım, sinirimi kontol etmek mümkün değildi. Ben onu tüm kalbim ve saflığımla severken o her şeyi farkındaydı fakat değil gibi yapmıştı. Üstüne üstlük sadece onunla sevişmek istediğimi düşünüyordu.

"Iğrenç bir insansın."

"Git sevgilinde teselli bul."

"Öyle yapacağım." Hızlı adımlarla ilerlerken göz yaşlarım otomatik olarak gözlerimden akıyordu. Bunca yıl sırf bu anı yaşamamak için içimde tuttuğum hisler patlama yaşarken hiçbir şey hayal ettiğim gibi değildi. 

Benim hayalim, romantik bir gecede sarılırken itiraf etmek ve belki de öpmekti. Fakat Sirius asla benim gibi düşünmemişti.

**
Bu kitapta asla tek bir karakteri suçlayabileceğinizi düşünmüyorum çünkü cidden ikisi de çok suçlu ve saçma hareketlerde bulunuyorlar. Dediğim gibi toxit bir kitap.

Severus olayına gelirsek serideki Severus ile bağlantılı bir karaketer değil. Bu kitapta villian olacak.

Öpüyorum 😍

Need your LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin