ဖိတ်ထားတဲ့ဧည့်သည်အချို့ပြန်သွားသည့်တိုင်...yb အိမ်လည်ခန်းတွင်ထိုင်နေမိတုန်း.ပဲ။.....
W..ma..X..ma..X..pa သုံးယောက်က ဧည့်သည်တွေကိုနုတ်ဆက်p အိမ်ထဲပြန်ဝင်လာတော့ ထိုင်နေတဲ့yb ကိုမြင်ကာ အနားသို့ ရောက်လာကြသည်......
X..ma...... သားလေး...သွားမနားသေးဘူးလား....ပင်ပန်းရောပေါ့.....
Yb........... ဟုတ်...အန်တီ...သားမနားချင်သေးဘူး...
X..pa....... မား.....ပါး....အဲ့လိုပဲခေါ်ပါ ဝမ်လေး....ဒီနေ့ကစလို့ ဝမ်လေးက ပါးတို့ရဲ့သားပဲ....
X..pa ရဲ့စကားကြောင့် W..ma မျက်ရည်မကျအောင် ထိန်းထားရလေသည်.....သူမ စိတ်ချလက်ချ ထွက်သွားလို့ရp... ခုဆို သူသွားရတော့မဲ့ရက်က တဖြည်း၂ နီးကပ်လို့ လာနေပြီဆိုတာ ခံစားလို့ရနေp......
Yb....... ဟုတ်ကဲ့...ပါး...မား....
စကား တအောင့်လောက်ကြာအောင်ပြောp တော့ မား ပြန်တော့မယ်ဟုပြော တော့ yb မျက်ရည်များက တာကျိုးသလိုစီးဆင်းလာတော့သည်....မားက သူ့ကိုတစ်ကယ်ထားခဲ့တော့မှာပဲ.....yb ငိုလေတော့ x လင်မယားက သားအမိနှစ်ယောက်အေးဆေးနုတ်ဆက်ရအောင် အလိုက်တသိ ရှောင်သွားပေးလေသည်.....
W..ma...... ဝမ်လေး....မားစိတ်ချမယ်နော်....မားသားလေးက တစ်သက်လုံးမားကိုစိတ်ချမ်းသာအောင်ထားခဲ့တယ်....ခုလဲမား နောက်ဆံမတင်းရလေအောင် နေမယ်မလား....
Yb......... အင်း....(ဟုပြောကာ မားရင်ခွင်ထဲဝင်၍ ရိူက်သံများဖြင့်) မား...စိတ်ချပါ.... သားအတွက်မပူပါနဲ့..... မား တရားစခန်းဝင်မယ်ဆိုတော့ သားတစ်လတစ်ခါတော့လာတွေ့လို့ရတယ်မလား....
ဟုတ်ပါတယ်....မားက မနက်ဖြန်ကစp တရားစခန်းဝင်တော့မည်တဲ့.... မားက yb ကို စိတ်ချရတဲ့သူနားအပ်ခဲ့p အေးချမ်းတဲ့နေရာမှာပဲ နေတော့မည်တဲ့....
W..ma....... အင်း....ဝမ်လေး မားကို လာတွေ့ဖို့ မားအခေါ်လွတ်လိုက်ပါ့မယ်....အဲ့ခါကျမှ လာခဲ့နော်....
Yb....... ဟုတ်မား....သားမျှော်နေမယ်နော်....မားနဲ့ပြန်တွေ့မယ့်ရက်ကို.....
ပွေ့ဖက်နုတ်ဆက်p ချစ်ရတဲ့ ရင်နင့်သည်းချာလေးကိုအမြတ်တနိုးနမ်းကာ W..ma. တစ်ယောက် အလျင်မြန်ပဲ ကားပေါ်တတ်ကာ ပြန်သွားလေသည်...
ထွက်သွားတဲ့ မားကို ကြည့်ကာ yb မျက်ရည်မဆည်နိုင်...မား က ရက်စက်သည်.... ထားခဲ့ရက်တယ်...
ငိုနေတဲ့ yb ကို X..pa နဲ့မားက နှစ်သိမ့်ပွေ့ဖက်ရှာတယ်....
Yb...... ကျနော် တောင်းဆိုစရာရှိတယ် မားနဲ့ပါး....
YOU ARE READING
ချစ်ရပါသော....သူ(Complete)
Fanfictionကျနော့်ဘဝမှာ အလိုချင်ဆုံးက အကို့အချစ်ပါ။ဒါပေမဲ့ အကိုသာ အလိုမရှိရင်တော့ ကျနော်က ရင်နာနာနဲ့ အကိုနဲ့ အဝေးဆုံးထွက်သွားပေးပါ့မယ်။ ကျနော်ကအကို့တွက် ဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးမဖြစ်ချင်ပါဘူး.... (M- Preg) က်ေနာ့္ဘဝမွာ အလိုခ်င္ဆုံးက အကို႔အခ်စ္ပါ။ဒါေပမဲ့ အကိုသာ အလိုမရွ...