ချစ်ရပါသော....သူ Ep (13)

2.4K 101 8
                                    

Yb ကိုဆွဲကာခေါ်လာတဲ့ ယုန်ကြီးရဲ့လက်တွေက အားပါလွန်းတာကြောင့် လက်လေးတွေကပင်နီရဲနေလေp....

Yb...... xz...လွတ်ပေး....လွတ်...ကျနော်နာနေp...

Xz ဂရုမစိုက်....ကားနားရောက်အောင်သာ ခြေလမ်းကျဲကြီးတွေဖြင့်သာလျောက်နေခဲ့တယ်....

Xz စိတ်တိုတယ်...စိတ်ရှိလက်ရှိကို ပေါက်ကွဲပစ်လိုက်ချင်နေတာ.... မျက်လုံးထဲမှာ လဲ ky က ငယ့် ပါးကိုဆွဲနေတာပဲ မြင်နေတော့ပိုဆိုး....

အကောင်ပေါက်လေးကလဲ အတင်းကာရော လက်တွေကိုရုန်းနေတယ်...စိတ်မရှည်တော့တာကြောင့်....

Xz...... လူပုံလယ်မှာ ဖက်နမ်းတာမခံခြင်ရင် ငြိမ်ငြိမ်လိုက်ခဲ့....

Yb...... ကျနော့်ကိုယ့်ဘာသာပြန်မယ် ခင်ဗျားနဲ့မလိုက် အွန်း....အွတ်...

Yb စကားလေးတောင်မဆုံးလိုက် တစ်ကယ်ကြီးကို Mall ထဲမှာ နမ်းလိုက်တဲ့ယုန်ကြီး....
Yb လန့်သွားတာရော ရှက်တာရော ပေါင်းစုံနေသလို ရင်ထဲမှာလဲ တဒုန်း၂တဒိုင်းဖြင့်.....

Xz တစ်ကယ်မလုပ်လောက်ဘူးထင်p စွာနေတဲ့ ငယ့်ကို ဖက်နမ်းပစ်လိုက်တယ်.... ဘယ်ရမလဲ ချက်ခြင်းကိုငြိမ်သွားရော....နမ်းနေတာကို ခွာလိုက်p...

Xz...... ဒီတစ်ခါဒီတိုင်းလိုက်မလားချီသွားရမလား....

မေးလိုက်တော့ မျက်နှာရဲရဲလေးတွေနဲ့ ခေါင်းငြိမ့်ပြတယ်...မရုန်းတော့ဘူးလေ....လက်ကောက်ဝတ်ကိုလွတ်ပေးp လက်ဖဝါးနုနုလေးကို လက်ချောင်းခြင်းယှက်ကာ စုပ်ကိုင်လိုက်တော့ ပြူးကြောင်ကြောင်လေးမော့ကြည့်လာတယ်....အား....ယိုး...ဖျစ်ညစ်ခြင်စရာကောင်းလိုက်တာ....

Yb မှာတော့ရှက်လွန်းလို့ငြိမ်ငြိမ်လေးသာလိုက်ခဲ့ရတော့တယ်...တစ်ကယ်ကို လက်ရဲဇက်ရဲနိုင်p အရှက်မရှိတဲ့ယုန်ကြီး....

Xz...... ကားပေါ်တတ်....

Lover set ဘက်ကိုဖွင့်ပေးp မေးဆတ်ပြတော့ yb လဲ ဝင်ထိုင်လိုက်တယ်....ထို့နောက် xzလဲ ကားပေါ်တတ်ကာ ကားလေးကိုမောင်းကာ အိမ်သို့ဦးတည်လျက်........

.................... ...............

May....... Ge ဘာသဘောလဲ.... Ge တမင်လုပ်တာမလား....

ချစ်ရပါသော....သူ(Complete)Where stories live. Discover now