felix x fem!reader
smut, angst and fluff"Siktir," diye inlediğini duydun, Felix içine son bir kez daha girerken, ikinizin de orgazmı sona erdi.
Ağırlığını yumuşak bir şekilde kabaran göğsünün üzerine verdi, nefesini sakinleştirmeye çalışırken yüzünü boynunun kıvrımına gömdü. Sen de aynısını yapıyordun, yavaş yavaş gerçeğe dönerken sırtında küçük daireler çiziyordun.
Orgazmınızın dalgaları sonunda azaldı ve daha önce kafanızı bulandıran hafif bulanıklık ile birlikte vücudunuzu terk etti. Ani değişiklik, ikiniz de şimdiye kadar o ana dalmış olduğunuzdan, zihninize biraz sert geldi.
Felix prezervatifi atmak için yataktan kalkarken, hafifçe yüzünü buruşturdun. Geri döndüğünde, sepete atmadan önce, indirdiğin havluyu yavaşça altından çekti. Hemen ardından yatakta size katıldı, küçük bir hışırtıyla yanınıza uzandı ve yorganı ikinizin üzerine çekti. Vücutlarınız tekrar soğumaya başladıktan sonra oda gerçekten de biraz soğumaya başladığı için bu hareketi takdir ettin.
Felix'in yanında memnun bir şekilde iç çektiğini ve seni kendisine yaklaştırırken kollarından birini vücudunun üzerine kapattı.
"Kendini iyi hissediyor musun?" diye sordu, başı yastığına yarı gömülü haldeyken sesi biraz boğuktu. Uykulu yüzüne baktığınızda, her an uyumaya hazır olduğunu söyleyebilirdin.
Tamamen dürüst olmak gerekirse, bilmiyordun. Evet, harika hissettiğini ve onun ilk olduğu için kendinden geçmiş olduğunu söylemek istedin ama gerçekten emin değildin. Bunu bugün onunla, yatak odasının rahatlığında yapmak istediğini biliyordun ama yine de kendini garip hissetmeden edemedin. Belki de ikiniz arasındaki ani yeni yakınlık katmanıydı. Ya da belki, Felix'in daha sonra pek bir şey yapmama şekliydi, sadece yanına uzandı ve sana muhtemel cevabını bildiği bir soru sordu.
Bunun önemli olmadığını ve Felix'in seni sevdiğini ve sana çok değer verdiğini biliyordun. Ne de olsa sana karşı çok nazik ve sabırlıydı. Yine de onunla yatakta yatarken bu garip boşluğun yavaşça kalbine girdiğini hissettin. Belki kendi aklındı, ya da belki toplumun bekaretini kaybetmek için yaptığı büyük baskıydı, ama birden içinde bulunduğun durumla ilgili her şeyden nefret ettin. Sanki senden bir şey alınmış gibi hissettin, sanki Felix senden bir şey çaldı ve bu sana korkunç hissettirdi.
Birdenbire ikinizin ne kadar yakın olduğunun farkına vardın. Bir başkasının yatağında nasıl tamamen çıplak yatıyordun, yanında eşit derecede çıplak erkek arkadaşınla, nasıl-
"Nereye gidiyorsun?" diye sordu Felix, önceki sorusuna yanıt vermediğin için şimdiden biraz gergin hissederek. Sen yataktan kalkıp tişörtünü ve külotunu geri çekerken yüzündeki tuhaf ifadeyi fark etti. "Y/N?" Sana tekrar seslendi, sonunda durup arkanı dönmeni sağladı.
"Sadece içecek bir şeyler alacağım, endişelenme," diye zorla gülümsedin, küçük bir "tamam" diyerek gitmene izin vermeden önce Felix'in kaşlarının hafif endişeyle çatılmasını izledin.
Kısa koridorda mutfağa yürüdün, zaten uyluklarına yerleşen ağrıyı hissetmeye başladın ve her şeyi daha da kötü hissettirdi.
Kendine bir bardak su doldurup masaya oturduğunda zihnin zaten olumsuz düşüncelerle dolmaya başlamıştı. Tüm tuhaf, ürkütücü sözleri, gençlik filmlerindeki fazlasıyla romantikleştirilmiş seks sahnelerini, her şeyi hatırladın. Herkesin bunu, kızın bir şeyleri "kaybetmesi", kendini ve "masumiyetini" bir erkeğe vermesi olarak tanımlaması. Elindeki bardağı daha sıkı tutarken midendeki çukurun neredeyse hasta olacak kadar büyüdüğünü hissettin.