➪Sᴋᴢ ᴛᴏᴘʟᴜ ᴛᴀşɪᴍᴀ ᴋʟɪşᴇʟᴇʀɪ
♡︎ { 𝗕𝗮𝗻𝗴 𝗖𝗵𝗮𝗻} 𝚝𝚛𝚊𝚖𝚟𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚒𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚞𝚛𝚍𝚞𝚐̆𝚞𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚔𝚘𝚛𝚞𝚖𝚊𝚔..Bir müze randevusundan dönerken tramvayın dar boşluğunda erkek arkadaşına yaslanmışken, hangi saçma şakaya güldüğünü çoktan unutmuşsun. Muhtemelen sana bakan, hatta muhtemelen dik dik bakan onlarca çift göz, o yanında durduğunda, yüzündeki o aptal geniş gülümsemeyle kendisiyle fazla gurur duyduğunda artık seni aşamadı.
Şakacı bir şekilde gözlerini devirip senden uzağa bakarken umursamadın. "Hadi ama o kadar da komik değildi! Fazla abartıyorsun-"
Yolcuların sessiz şaşkınlıkları ve küfürleri tramvayı doldurdu. Tramvay aniden durdu ve şeridine giren araca korna çaldı.
O anda neredeyse ayağın burkulacaktı. Elin dik durmak için parmaklığı tutmaya uzandı. Chan senden daha hızlıydı.
Sen farkına varmadan, sol kolu senin omuzlarına dolandı ve sağ kolu raylara tutunurken seni sıkıca göğsüne çekti. Ayakların tekrar sabitlendiğinde, derin iç çektin ve tramvay yine sakince yoluna devam etti.
"İyi misin?" diye sordu, sen başını sallarken sakinleştirici bir şekilde sırtını ovmak için elini indirdi. Rahat bir nefes aldı ve sana olayı olduğu kadar çabuk unutturan bir gülümseme sundu.
♡︎{ 𝗟𝗲𝗲 𝗞𝗻𝗼𝘄}𝚐𝚎𝚌𝚎 𝚐𝚎𝚌̧ 𝚜𝚊𝚊𝚝𝚕𝚎𝚛𝚍𝚎 𝚘𝚝𝚘𝚋𝚞̈𝚜 𝚍𝚞𝚛𝚊𝚐̆ェ𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚋𝚎𝚔𝚕𝚎𝚖𝚎𝚔..Endişeli bir şekilde durağını bekledin. Otobüs camlarının ardındaki sokaklar karanlıktı, gece yağan yağmur her şeyi kapladığı için neredeyse hiç farkedilmiyordu. Bir yanın, durağı bilmeden kaçırdığın için endişeleniyordu. Sokak lambaları endişelerini hafifletmek için çok az şey yaptı.