༊*·˚ skz olmadan uyuyamadığında
𝙵𝙻𝚄𝙵𝙵𝗛𝗮𝗻
Youtube videoları izleyerek, program izleyerek ya da izlediği söz konusu programdan esinlenerek şarkı sözü yazarak, geç saatlere kadar her zaman ayakta kalan birisi. Ama en azından, bunları yaparken genellikle evde oluyor ama bu gece stüdyoda zamanın nasıl geçtiğini anlamamış ve o geç saatler onu orada tutmuş gibiydi.
Erkek arkadaşının çok meşakkatli bir işi olduğu için meşgul olduğunu biliyorsun ama onu beklerken saat geç olunca, onun varlığına olan özlem daha da büyüdü ve büyüdü. Mesafeler, kalbi daha da büyütür, ama sen zaten ona o kadar bağlıydın ki, onsuz uyumak bile imkansız olmaya başladığı için, senin kalbinin daha fazla büyüyebileceğini düşünmedin.
Böylece meseleyi kendi eline alarak hiç vakit kaybetmeden kalkıp ona doğru yola çıktın ve şirkete çabucak ulaştın. 3racha'nın küçük stüdyosunun kapısını açarken Jisung'un görmeyi beklediği son kişi sendin, yorgun gözleri senin formuna yerleşirken hafif bir şaşkınlık içinde fal taşı gibi açıldı. Ellerini tutup parmaklarını ellerinin arasından geçiren Jisung'un seninle eve gelmesi için fazla ikna edilmeye ihtiyacı yoktu, özellikle de ona sıkıca sarılıp onu ne kadar özlediğini fısıldadığında eridiği için.
"Bunca yolu benim için mi geldin? Beni gerçekten bu kadar çok mu seviyorsun bebeğim?"
𝗙𝗘𝗟𝗜̇𝗫Tıpkı Minho gibi, Felix de programında gün içinde meydana gelebilecek herhangi bir değişiklik hakkında seni bilgilendirir ve düzenli olarak mesaj atar. O çok dikkatli bir aşık, bu yüzden isteyeceği son şey, uzun bir günün ardından dinlenirken nerede olacağı konusunda endişelenerek onu beklemendir.
Saat 12'ye gelirken, en sevdiği şekerlemelerden bir tanesini daha fırına koyuyordun dudaklarının arasından küçük bir iç çekiş bırakırken onun tam olarak nerede olduğunu biliyordun. Çocuklar büyük bir ödül daha kazandılar ve bu harika haberle çok mutlu ve onurlu bir şekilde geceye kadar kutlama yapıyorlardı. Başarılarının elbette farkındaydın ve Felix sana özellikle onun peşinden gitmemeni söylese de, yine de yaptın. O burada olmadığı için, başını göğsüne yaslarken battaniyelerin altına sarılmadığı için uykun yoktu, bu yüzden zaman geçirmek için ona kendi sürprizini hazırlamaktan daha iyi bir yolu var mı?
Fırından son tepsiyi daha yeni çıkarıyordunuz ki ön kapı açılıp içeriye adımını attı, o mutfağa girene, ilahi kokulara kapılan ve seni orada tamamen uyanık görene kadar evin içinde parmak uçlarında dolaştı. Gözleri senin ve tatlı tepsileri arasında birkaç kez gidip geldi, bütün gece hissettiği o sersemlik ve neşe geri geldi ve seni kollarına almak için koştu, vücudunu yerden kaldırdı ve kendi etrafında döndürmek için seni yerden kaldırdı.