Yᴇᴍᴇ Bᴏᴢᴜᴋʟᴜɢ̆ᴜɴᴜᴢᴀ Tᴇᴘᴋɪʟᴇʀɪ
Hʏᴜɴɢ Lɪɴᴇ𝗕𝗮𝗻𝗴 𝗖𝗵𝗮𝗻
İlk olarak, Chan çok endişelenecek. Seni daha sonra yemek yerken ve kusarken görmenin acı verici olduğunu anlıyor, ama klozetin önünde diz çökerken gördüğünde kendini çaresiz hissediyor. Her şeyin daha gençken şişman olduğun için alay konusu olman yüzünden başladığını ve psikolojik zararın geri alınamayacağını biliyordu. Yapabileceği tek şey, seni bir terapi almaya ikna etmektir ve yanında olmaktır.
"Bebeğim, bunun üstesinden gelmenin zor olduğunu biliyorum ama lütfen kendine dikkat et. Hepsini yiyip kustuğunu görmek acı verici ve sana yardım edememek bile işkence ediyor. Ben sadece senin geçmişteki alaycı yorumlardan kurtulduğunu ve kendin için yaşadığını, benim için yaşadığını görmek istiyorum," diye yanında diz çöker, kusmaktan kızarmış yanaklarını görünce boğulur ve çelimsiz vücuduna sarılırdı.
Bunu aşmak zor, çok zor. Gerçekten geçmişi parçalamak ve kendi hayatını yaşamak istedin ama ne zaman önünde yemek görsen, o sinsi kahkahalar kafanı bombaladı ve toksik döngü tekrar etti. Yetersiz beslenme nedeniyle ilk kez hastaneye kaldırılmıyorsunve artık durman gerekiyor. "Geçen sefer ki, terapiye gideceğim." nefes nefese, sen ayrılırken ona sarıldın, senin ve ikiniz için yeni bir başlangıcın habercisi olan "Seninle geleceğim, bunu birlikte yapabiliriz." diye fısıldadığında başını salladığını hissettin.
𝗟𝗲𝗲 𝗞𝗻𝗼𝘄
İlk olarak, neden buna sahip olduğunu anlamayacağını hissediyorum. Ona göre, sizinle tanışana kadar başkalarının yaptığı yorumlardan dolayı değil, yemek istediğini yemenin kendi seçimi olduğunu düşünüyor. Yaşadığın mücadeleler, ikilem, acı asla tam olarak anlayamayacağı bir şey ama seni bu durumda görmek kalbini sızlatıyor. Kafası karışmış, hüsrana uğramış ve başından geçenlere üzülmüştür ve seni küçümseyen insanları yumruklamak için zamanı geri almak istiyor.
"Durumunu hiçbir zaman tam olarak anlayamayacağımı biliyorum ama her kaşık yemeği yutmak için nasıl mücadele ettiğini görmek yüreğimi sızlatıyor," diyerek seni balkona çıkararak, kapıyı açmaya ve nasıl hissettiğini söylemeye karar verdi. "Geçmişteki bu incitici yorumların silinip gitmediğini biliyorum ama şunu bilmelisin ki, bunlar geçmişte kaldı. Onlar şimdi, kesinlikle gelecekte değiller. Ben varım, kankaların, sana inanan ailen ve sen güzelsin Y/N, gerçekten. O yüzden bunu kendine daha fazla yapma." Titrek gözlerine bakarak, sana gerçeği hemen şimdi bildirmesi ve seni kara deliğinden çekmesi gerektiğini hissetti.
Minho seninle konuşmaya karar verdiğinde sana hitap etmesi gereken çok önemli şeyler olduğunu biliyorsun. Bütün gün yemek yemediğini görmesi onun için de travmatik olabilir, hiç kötü hissetmiyorsun ama seni hiç bırakmadı. Sözleri kafanda çınlayana kadar yaşamak ya da yemek yemek için bir neden bulamadın. Evet, sevgilim karşımda beni desteklerken ve beni olduğum gibi severken neden geçmişte yaşayayım ki? "Bundan sonra üstesinden gelmek için elimden geleni yapacağım, sana sahibim" elini sımsıkı tutarak, yeni hayatını kucaklayarak kalbindeki düğümü çözmeye çalışırken yeniden yaşadığını hissediyorsun.
𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗯𝗶𝗻
İlk etapta, sen ona açılana kadaryeme bozukluğunun gerçek nedenini bilmeyeceğini hissediyorum. İlk başta bir şeylerin ters gittiğini fark etti ama hikayeni anlatmanı bekledi ama sen anlatmadın. Sana karşı olan algısını değiştirir diye korktun ama sana binlerce kez güvence verdi ve bu sorunun gençliğinden beri aşırı stresten olduğunu söylemeye karar verdin. Onları rahatlatabileceğin başka bir çıkış yolu yoktu, bu yüzden onları yutup kendinize zarar verdin.
"Bebeğim, bunları duyduğuma çok üzüldüm ama artık yalnız olmadığını bilmelisin. Buradayım, burada oturuyorum, seni dinliyorum ve her zaman da öyle yapacağım. Fikrine karşı dürüst olmalısın ki insanlar nasıl hissettiğini bilsin. Anlamaları önemli değil ama en azından amacını belirttin. İnsanlar seni takdir edecek," eller omuzlarının etrafında dolaşıyor, yanaklarındaki gözyaşını silerken parmaklarını nazikçe okşadı. "Stresli olsan bile, dışarı atın. Onu övdükten sonra hayat devam ediyor ve yemek yemek gerekiyor.Dışarıda bizi bekleyen o kadar çok leziz yemek var ki!"