Kᴏɴᴜ: Aşᴋ Nᴇᴅɪʀ?
Hʏᴜɴɢ ʟɪɴᴇ + Hʏᴜɴᴊɪɴ𝗕𝗮𝗻𝗴 𝗖𝗵𝗮𝗻
Bir yer ya da evden ziyade bir insanda yuva bulmaktır. Yumuşak gülümsemeler, sevgi ve hayranlık dolu gözler, şefkatli dokunuşlar, alından öpücükler, cesaret verici el sıkışmaları, başını omzuna yaslamak ve dünyada tek bir şey için endişelenmene gerek kalmadan her an uyuyabileceğinizi hissetmek. Dünyanın herhangi bir yerindense onların kucağında olmayı tercih edersin, orada olduklarını fiziksel olarak olmasa bile, devam etmek için fazlasıyla yeterli.
𝗟𝗲𝗲 𝗞𝗻𝗼𝘄Yanlarındaki tek kişiyle her şeyi ve her şeyi yapabileceklerini hissetmektir. Birbirinize verdiğiniz güç, güvence, itme, daha iyi olma dürtüsü, ne olursa olsun, önünüze ne çıkarsa çıksın, birbiriniz olduğu için iyi olacağınız inancı. tutku, telaş, özlem, duygular, aynı anda mutlu, korkmuş, heyecanlı ve mutlu hissetmek. Minho ile aşk her şeydir.
𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗯𝗶𝗻Alevin daha uzun yaşaması için mum böyle yanar. Onu kırsa bile sana iyi gelecek kararları nasıl aldığı, seni nasıl en büyük önceliği haline getirdiği, seni nasıl koruduğu ve seni hiç de kolay olmayan yollarla nasıl önemsediği, yüzlerce şeyden nasıl bu kadar kolay vazgeçebildiği. Mutluluğun için, nasıl her zaman duygularına ve zorluklarına odaklandığını ve bunları nasıl düzelteceğini, size ve ilişkinize her şeyini, her parçasını vermeye nasıl istekli olduğunu. senin mutlu ve güvende olduğun anlamına geliyorsa, o ne yaparsa yapsın.
𝗛𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻Bu, ne kadar uzağa itilirse itilsin denizin kıyıyı selamlamak için geri gelmesidir. Ona hiçbir şey söylemenize gerek kalmadan zihninizi nasıl okuduğu, açıklamanıza gerek kalmadan ne hissettiğinizi nasıl anladığı, gözlerinizi nasıl bir anlığına yakalayabildiği ve arkalarında ne sakladığını bildiğidir. Senin nasıl davranacağını, ne söyleyeceğini, ne yapacağını nasıl biliyor? Seni ve hareketlerini yanlış yöne çekmesi konusunda endişelenmene gerek yokmuş gibi hissetmeni sağlıyor, sessiz anlayış, rahatlık ve o sağlıyor.