konu: Sana arkadan sarıldığında
hyung line + HyunjinBang Chan
Chan yatak odasına girmeni izlerken zayıf bir şekilde gülümsedi, sadece gardırobuna giderken onu tamamen görmezden gelemedin, o gergin bir şekilde hala oradaydı. İçini çekerek yataktan kalktı ve kollarını beline sardı bu hareketi seni şaşırttı. "Artık kavga etmemizi istemiyorum."
"Ben de," kaşlarını çattın, ellerini karnına dayayarak, "Gelip senden daha önce özür dilemeliydim."
"Artık özür dilemek umrumda değil," diye fısıldadı. "Özür dileyecek bir şey yok." dedi ardından.
Seni saran tutuşu sıkılaşırken Chan'ın başı salladı, "Kavga sadece senin hatan değildi, benim de hatamdı, bu yüzden burada işleri düzeltmeye çalışıyorum."
"Bana arkadan sarılmana alışabilirim," diye güldün, onunla göz göze gelmek için omzunun üzerinden bakarak, "belki bu olursa daha sık kavga etmeliyiz."
Elini nazikçe karnına bastırdı, "Bunu yapabilmek için kavga etmemize gerek yok, özellikle de şimdi sırtının ne kadar rahat olabileceğini yeni öğrendiğime göre."
"Görüyorsun, en azından bu kavga bize bir şey öğretti, değil mi?"
Lee KnowMutfaktan gelen koku, merdivenlerden inerken Minho'nun burnuna çarptı, senin ocağın önünde dikilip konsantre olduğunu görünce şaşırdı.
Sana doğru süzüldü, arkadan kollarını beline doladı ve uzak durmaya çalıştı. "Kahvaltı hazırlamana izin verdiğimi hatırlamıyorum, hazırlama sırası bende."
"Hala derin bir uykudaydın ve bazı işilermiz var," diye dalga geçtin, dikkatini tekrar tavaya çevirmeden önce ona bir anlığına sarıldın.
"Her ne pişiriyorsan, harika kokuyor," diye iltifat etti.