Sʜʏ ɴᴇʀᴅ! Cʜᴀɴɢʙɪɴ x gn!reader
fluff,library auChangbin'in gözleri uyuyan bedeninde gezindi. Masanın üzerine yığılmıştın, başın kollarının üzerine dayamıştı, yumuşak horlamaların boş kütüphanede yankılanıyordu. Akşam yemeği vakti gelmek üzereydi, bu yüzden öğrenciler çoktan ikinizi yalnız bırakarak kütüphaneden dışarı çıktılar.
Changbin'in ders kitabını uzun süre önce unuttu çünkü sana sinsi bakışlar atmaktan kendini alamadı. İçini çekti. Ah, cesaretini toplayıp numaranı istemeyi ne kadar da çok istiyordu ama her denediğinde dizleri bükülüyor ve tekrar yerine oturuyordu. Ama yaptığı şey sana adım adım yaklaşmaktı.
Her 5 dakikada bir, bir öncekinin önündeki masaya oturur, ikiniz arasındaki mesafeyi yavaş yavaş küçültürdü. Şimdi, senden sadece bir masa uzaktaydı.
5 dakika geçti ve onun için harekete geçme zamanı gelmişti. Ne yazık ki, koca popolu yanlışlıkla oturduğu sandalyeyi iterek sandalyenin sert mermer zeminde sürüklenmesine neden oldu. Gürültü seni uykundan uyandırdı ve gözlerini ovuşturmaya başladın.
Senin sersem halini görünce, Changbin'in tekrar oturmaktan başka seçeneği yoktu, bu sefer açıkça baş aşağı duran kitabının arkasına saklandı. Tabii ki fark ettin ve bir kıkırdama bıraktın. Hala habersiz olan changbin, sayıların yığınını dikkatle inceliyormuş gibi yaparak kaşlarını çattı.
Gerçekten zeki olduğunu düşündü ama bu çok açıktı. Nasıl olur da kütüphanenin en uzak köşesinde oturan biri sen fark etmeden masanın önüne birdenbire gelebilir? Sevimli tuhaflıkları yüzünde küçük bir gülümseme belirdi ve changbin bunu fark ettiğinde kalbi çarpıntı yaptı.
"Buraya sık gelir misin?" diye sordun, karşısındaki sandalyeyi çekip yere çöktün.
"Hava çok güzel ha?" diye cevap verdi, zihinsel olarak yüzünü avuçlayarak. Bu sohbet için harika bir başlangıçtı.
"Matematik çalışıyorum ve matematik oldukça havalı, özellikle de sayının içinde sekiz rakam varsa - tıpkı telefon numaraları gibi. telefon numaralarını sever misin? Bir telefon numaram var ve annem-" Kendini kurtarmaya "denedi" ama telaşlı hali onu hiçbir yere götüremiyordu. Telefonunu çıkarıp ona verirken işaret parmağın dudağına dokunarak onu susturdu.
"Numara?" diye sordun, rahat bir nefes aldırarak. Cesaretin için Tanrıya şükür, diye düşündü.