konu: arkanızdan sarıldığında
maknae lineHan Jisung
Aniden sırtında hissettiğin vücut ile sıçradın, kıkırdadı ve arkanı döndüğünde Jisung'un arkanda durduğunu gördün.Sana sıkıca sarıldı, neyin peşinde olduğunu görmek için çenesini omzuna dayadı. "Geç oldu, sence de bir gece ara verip biraz uyuman gerekmiyor mu?"
"Yapacak fazla bir şeyim kalmadı," diyerek ona cevap verdin, "eğer bana yarım saat daha verirsen, söz veriyorum bu gün için işim bitecek."
"Bunu yaparken biraz eşlik etmemi ister misin?" Jisung teklif etti.
"Eşlik etmene hayır demem."
Cevabın üzerine gülümsemesi büyüdü, "Hiç hareket etmemi ister misin? Odaklanabilmen için bana ihtiyacın olursa odanın diğer tarafında oturabilirim."
"Biliyor musun? Seni olduğun yerde seviyorum," diye sırıtarak yanıtladın, "olduğun yerde kalır ve bana arkadan sarılırsan, sanırım bunu güzel ve hızlı bir şekilde halledeceğim."
Jisung, tam olarak ondan istediğini yaparak başını salladı, "Burada kalmama izin verirsen, bunu yaptıktan sonra bile seni bırakmaya hiç niyetim olmadığını biliyorsundur umarım."
"Güven bana, hiç aldırış etmiyorum."
Felix
Gözlerinin altını sildiğini fark eder etmez, Felix bir şeylerin yanlış olduğunu anlardı ve senin hıçkırıklarının sesi yükseldikçe yavaşça yanına gelirdi.Hemen, kolları arkadan seni sardı ve seni sıkıca göğsüne bastırdı. "Y/N, ne oldu?" Kulağına fısıldadı, derin sesi seni titretti.
"Önemli değil," diye yalan söyledin, gözlerini kurutmak ve gözyaşlarının akmasını engellemek için elinden geleni yaptın, "sadece biraz aptalım, hepsi bu."
"Seni üzüyorsa hiçbir şey aptal değildir," diye karşılık verdi Felix.
"Dürüst olmak gerekirse, önemli değil."
Ona bakmak için başını çevirirken, "Önemli bir şey değilse neden bana söylemiyorsun? Ne derler bilirsin, bir sorunu paylaşırsan yarısı kalır."
"Benim için endişelenmene gerek kalmadan yeterince sorunun var," demeye çalıştın ama Felix ilgilenmedi, her zaman yaptığı gibi senin için endişelendi.
Elleri hala belinin etrafındayken seni kanepelerden birine götürdü, "Burada oturacağız ve sen bana aklından geçenleri söyleyeceksin ve bunu tartışmıyoruz bile."
"Dürüst olmak gerekirse Lix hiçbir şey için ağlamıyorum."
Seungmin
Seungmin sonunda evde olduğunu görmek için merdivenlerden inerken gözleri parladı, merdivenlerden inip seni selamlamak için yürüyüş hızını artırdı.Sen habersizken, Seungmin şansını denedi ve arkana geçti, sen ayakkabılarını çıkarırken sana arkadan sarıldı. "Eve hoş geldin." Gülümseyip yanağını öptü.
"Seungmin," kaşlarını çattın, elini kalbine bastırdın, "beni böyle korkutmakla ne yapıyorsun? Hatta neredeydin?"
"Yukarıda biraz ortalığı topluyordum," diye seni bilgilendirdi.
"Anlamadım, etrafımı toparlıyordun?"
Seungmin'in başı gururla başını salladı, "fazla şaşırmış görünme, aslında olmaya çalıştığımda oldukça evcilleşebiliyorum, bunu çok iyi saklıyorum."
"Umarım sarıldığın kadar düzenlisindir," diye şaka yaptın, kollarını beline daha sıkı sararak, "İşte iyi bir gün geçirdim, yukarı çıkarsam bunu mahvetmez değil mi?"
Bir kez daha başını salladı ve senin ona biraz güvenmeni sağlamaya çalıştı, "Yatak odamızı temizlerken ne kadar iyi bir iş çıkarmış olmama şaşıracağını bile söyleyebilirim."
"Senin bu yönüne alışabilirim."
JeonginÖn kapı nihayet açıldığında, Jeongin rahat bir nefes aldı, kavgadan sonra eve döneceğini umarak endişeyle bekledikten sonra seni gördüğüne sevindi.
Hızla sana doğru ilerledi ve belini sıkıca tutarak arkadan sarıldı. "Beni korkuttun, neredeyse gece yarısı, dışarısı karanlık."
"Üzgünüm," kaşlarını çattın, kollarını tuttun, "yürümeye başladım ve durmadım, zaman biraz çabuk geçti."
"Keşke bana nerede olduğunu söyleseydin," diye azarladı seni.
"Hala sana biraz kızgındım."
Jeongin senin hayal kırıklıklarını anlayarak başını salladı, "Ve bana hala kızgın mısın? İşleri batırdığımı biliyorum ama bunların hiçbirini kastetmedim."
"Böyle uzun yürüyüşlerde çok fazla düşünebilirsin," diye açıklamaya başladın, "ve sanırım çok çabuk anladım ki aşırı tepki verdim ve eve gelmekten çok korktum."
Onu tutuşun daha da sıkılaşırken başı salladı, "Artık evdesin ve önemli olan da bu. Bana ne kadar kızgın olursan ol, beni bir daha böyle korkutmayacağına söz ver."
"Söz veriyorum, bu sadece bir kerelik bir hataydı."