➪𝙾𝚗𝚕𝚊𝚛𝚍𝚊𝚗 𝚞𝚣𝚞𝚗𝚜𝚞𝚗.
𝗛𝗮𝗻 𝗝𝗶𝘀𝘂𝗻𝗴
Jisung bunu hiç sorgulamadı, evet uzunsun ee? Diğer adamlar gibi sorun değil, seni olduğun gibi seviyor.Hala sana şirin bebek diyor ve diğer evcil hayvan isimleri de hoşuna gidiyor. Seni etek veya şort giydiğini görmeyi seviyor çünkü bu senin güzel bacaklarını gösteriyor. Muhtemelen sana şaka olarak uzun bacaklı daddy diyor (kadın olsan bile bu bir şaka).
𝗟𝗲𝗲 𝗳𝗲𝗹𝗶𝘅Lix'in gözlerinde yıldızlarla sana bakacağını hissediyorum, her zaman bir parçana dokunmak istiyor, sadece sana aşık olmak istiyor. Belli ki boyun umrunda değil, daha da iyisi seni bir yerde kaybetmişse, seni bulması daha kolay!
Gerçek bir oyuncak ayı, bir neşe balonu ve yumuşak ruh olduğu için kıvrak büyük bir küvet arardı (birlikte taşındığınız gün) bu yüzden onu bir hediye olarak satın alır ve sana daha iyi olduğunu söyler çünkü böyle olmazdın.
𝗞𝗶𝗺 𝗦𝗲𝘂𝗻𝗴𝗺𝗶𝗻Neredeyse onun kadar uzunsan sevimlisin, ikinizin sevimli çift fotoğraflarını hayal edin. Uzun boylu, buzlu bir americano isterdi, öyle yaptığını düşünmeye devam ederken gülerek. Min bacağını vurgulardı çünkü bu önemli ve onun hayatında sen önemlisin. (SEVİMLİ).
Çok güzel olduğunu düşündüğü için arkadan fotoğraf çekmek istiyor, çok sevimlisin. Büyük beden kapüşonlularının üzerine oturması için ölüyor, buna aşık.
𝗬𝗮𝗻𝗴 𝗝𝗲𝗼𝗻𝗴𝗶𝗻Jeongin, yatağın çok küçük olduğundan şikayet edişini sevimli buluyor, ta ki vazgeçip kral boy bir tane alana kadar çünkü ikinizin de buna ihtiyacı var, uyumak için iyi bir pozisyon bulmaya çalışırken bacaklarınızın üzerinde olmasını seviyordu ve o zamandan beri özlüyordu. O yatağı satın aldı ama sen yine de Jeongin'e giden bir yol buluyorsun.
İki kişiye bir ilişkide uzun boylu olmanın sevimli olmadığını söyleyen herkesle savaşmaya hazır .. Sizler oradaki en tatlı çiftsiniz tamam mı!??
O sana ve boyuna aşık!
𝗢̈𝗻𝗰𝗲𝗹𝗶𝗸𝗹𝗲 𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺!
𝗕𝘂 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗯𝛊 𝗯𝘂𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗯𝗶𝘁𝗶𝗿𝗺𝗲 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗿𝛊 𝗮𝗹𝗱𝛊𝗺
𝗖̧𝘂̈𝗻𝗸𝘂̈ 𝗱𝘂̈𝘇𝗲𝗻𝗶 𝗽𝗲𝗸 𝗵𝗼𝘀̧𝘂𝗺𝗮 𝗴𝗶𝘁𝗺𝗶𝘆𝗼𝗿.
𝗬𝗮𝘆𝛊𝗻𝗹𝗮𝘆𝗮𝗰𝗮𝗴̆𝛊𝗺 𝟮. 𝗦𝘁𝗿𝗮𝘆 𝗞𝗶𝗱𝘀 𝗥𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗯𝛊𝗻𝗱𝗮 𝗴𝗼̈𝗿𝘂̈𝘀̧𝗺𝗲𝗸 𝘂̈𝘇𝗲𝗿𝗲.♡︎~