➪𝙾𝚗𝚕𝚊𝚛𝚍𝚊𝚗 𝚞𝚣𝚞𝚗𝚜𝚞𝚗.
𝗕𝗮𝗻𝗴 𝗖𝗵𝗮𝗻Chan senin boyunu gerçekten umursamıyor, yine de sana sarıldığında seni küçük hissettirmenin bir yolunu bulur ve onun yanında kendini güvende hissettirir.
Ondan uzunsan hiç rahatsız etmez. Uzun olman seni daha az kadınsı yapmaz, o senin varlığına aşık.
Chan bu tür şeyleri gerçekten umursamıyor ve hayatını istediği gibi yaşıyor! Alnını sırtının üstüne yaslamayı, parfümünü ve saç kremini koklamayı sevdiğini biliyorsun.
𝗟𝗲𝗲 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼Minho muhtemelen ya küçük bir kedi ya da akrep gibi davranıyor! Boyun hakkında konuşurlarsa herkesle savaşmaya hazır mı..? Evet.. Sadece onlara kötü bakan kişiyi yargılar. Adam evlerini yakmaya hazır.
Tıpkı chan gibi, 'normalden daha uzun' olmana aldırmıyor, sadece sana aşık oluyor ve hepsi bu!
Yanında olmayı, yanındayken sokakta yürümeyi seviyor.
𝗦𝗲𝗼 𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗯𝗶𝗻Herkes Bin'in küçük bir kral olduğu hakkında şaka yapıyor, belki ilk başta biraz endişeliydi çünkü seni koruyabilmek istiyor ve o dünyanın en güçlü adamı gibi görünüyor.
Ama şimdi.. Evet uzun taraftasın ve ? Pes etmiyor.
Onunla ve arkadaşlarıyla birlikteyken gurur duyuyor. Gömleğini giydiğini görmeye bayılıyor, çok büyük değil ama yine de sana büyük görünüyor.
𝗛𝘄𝗮𝗻𝗴 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻O skz'deki en uzun kişi, bu yüzden ilk başta Bin'den biraz daha uzunsan ya da şarkı söylüyorsan şöyle olabilir.. "Oh ? O kadar uzun mu?" (Ama kötü anlamda değil) bunu sevimli bulur. Bir de dans yapabilirsen, ölürdü...
O kadar düşünme, o seni seviyor, senin için önemli değilse başkaları için neden önemli olsun ki? Bu konuda güvensizsen, boyun hakkında iyi hissetmeni sağlamak için her şeyi yapacağını bil.