O günün geri kalanında Lan Zhan ne zaman Wei Ying'i görse kaçtı. Yemek yedikleri zamanlarda da göz teması kurmaktan kaçındı. İkisi de birbirlerine karşı ne hissettiklerinden emin değildiler. Bu yüzden ne yapacaklarını bilmiyorlardı.
Wei Ying gece yine Lan Zhan'ın odasına gitmek istedi ama belki Lan Zhan rahatsız olur diye düşündü ve vazgeçti. Sadece bir defa Lan Zhan ile aynı yatakta uyumuş olmasına rağmen Lan Zhan'sız uyumak ona zor gelmişti.
Ertesi sabah Wei Ying odasından çıkıp kapısını kapatırken Lan Zhan da onunla aynı anda çıkmıştı. Bir an göz göze geldiler. Göz irtibatını kesen ilk kişi Lan Zhan olmuştu. Arkasını dönüp hızla yürümeye başladı.
- Lan Zhan!
Wei Ying seslenmeye çalışsa da Lan Zhan arkasına bile dönmeden yürüdü ve gözden kayboldu.
"Neden benden kaçıyor? Dün beni ilk öpen de oydu. Şimdiyse suçlu benmişim gibi benden kaçıyor. Ne yapmalıyım?"
Kendi kendine düşüncelere dalmıştı. Lan Zhan ile öpüştükten sonra Lan Zhan'a olan hislerini yeni fark etmeye başlıyordu. Eskiden ne zaman Lan Zhan'ı görse heyecanlanmasını ona olan hayranlığına bağlıyordu. Şimdiyse pek emin değildi.
- A-Ying neden öylece dikiliyorsun?
- Shijie sadece düşünüyordum.
- Benimle konuşmak ister misin?
- Evet shijie. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bana yol göster lütfen.Ablasına küçük bir çocuk gibi sevimlilik gösterisi yapıyordu. Buna karşılık Yanli gülümsedi.
- O halde bahçeye çıkalım. Hem yürürüz hem de bana sorununun ne olduğunu anlatırsın ve bir çözüm buluruz.
Abla kardeş kol kola girip bahçeye çıktılar.
- Anlat bakalım A-Ying.
- Shijie dün Lan Zhan'la aramda bir şey oldu.Dün yaşananları hatırlayınca yüzünün kızarmasına engel olamadı.
- Kötü bir şey mi? Sabah kavga ediyordunuz. Onunla mı ilgili?
- Hayır shijie. Şey, biz şeyÖpüştüklerini söylemeye utanmıştı. Yanli ise merakla Wei Ying'e bakıyordu. Wei Ying derin bir nefes aldı ve bir anda söyledi.
- Lan Zhan'la öpüştük.
Anlık bir sessizlik oluştu. Yanli şaşkınlıktan bakakalmıştı.
- A-Ying inanamıyorum. Sizin adınıza çok sevindim. Bu çok iyi bir haber. Ama sorunun ne olduğunu anlayamadım.
- Sorun şu ki öpüştükten sonra Lan Zhan beni iterek uzaklaştı ve beni ne zaman görse benden kaçıyor. Üstelik öpücüğü başlatan da oydu. HıhBir çocuk gibi şikâyet etmişti. Yanli onun bu haline güldü.
- A-Ying, neden Lan er-gongzi'nın böyle davrandığını bilemem. Fakat yapacağın en iyi şey bunu ona sorman olacak. Konuşarak anlaşmak bir ilişkide en önemli şeydir. Konuşmazsanız problemlerinizi de çözemezsiniz.
Yanli kardeşinin başını okşadı.
- O halde Lan Zhan'la konuşmalıyım.
- Evet A-Ying. Bir an önce sorunlarınızı çözümlendirin.
- O zaman ben Lan Zhan'ı bulayım. Tavsiyen için teşekkür ederim shijie.Ablasına el sallayarak uzaklaştı. Sarayın içine girdi. Çalışanlardan birinden Lan Zhan'ın nerede olduğunu öğrendi. Çalışanın söylediği odaya girdiğinde Lan Zhan'ın üstünde düğün kıyafetiyle olduğunu gördü.
"Lan Zhan kusursuz görünüyor."
Lan Zhan'a bakakalmıştı. Lan Zhan ise kımıldayamadığı için öylece kalmıştı.