Hemen ejderhalarıyla yere indiler. Wei Ying hızlıca Lan Zhan'ın yanına koştu. Elinden tutarak Lan Zhan'ın inmesine yardım etti. Lan Zhan bacaklarının güçsüzleştiğini hissetti ve yere düşecekken Wei Ying belinden sıkıca tuttu. Havadayken Lan Zhan'ın feromonlarının kokusunu alamamıştı. Şimdiyse yerdelerdi ve feromonların kokusunu çok net alabiliyordu. Wei Ying de etkilenmeye başlamıştı.
- Lan Zhan yakınlarda bir han bulmalıyız.
Lan Zhan bacaklarının arasındaki sızı yüzünden Wei Ying'in dediklerine tam odaklanamıyordu. Wei Ying'in boynuna yaklaştı ve kokusunu içine çekti. Wei Ying'in boynundaki mühürlediği yeri yavaşça yalamaya başladı.
- Lan Zhan ahh. Şimdi olmaz. Önce bir oda bulalım.
Lan Zhan bu cevaba karşılık sızlanmıştı. Wei Ying aklını kaybetmek üzereydi. Kalan son mantığına tutunmaya çalışarak Lan Zhan'la beraber yürümeye başladı. Neyseki bölgedeki han yakındaydı. Kapıyı açarak içeri girdiklerinde hemen bir kişi onları karşıladı.
- Hoş geldiniz genç efendiler. Yemek mi oda mı istersiniz?
- Oda olsun.Görevli hemen bir oda anahtarı alıp yanlarına geri geldi.
- Beni takip edin lütfen.
Wei Ying, Lan Zhan'ı sıkıca tutarak çalışanı takip etti.
"Neyseki Lan Zhan ve ben birbirimize mühürlüyüz. Yoksa herkes onun feromonlarının kokusunu alabilirdi."
Çalışan onları bir odanın kapısının önüne götürdü.
- Odanız burası. Bir isteğiniz olursa çağırabilirsiniz.
- Teşekkür ederiz.Çalışanın gitmesiyle Wei Ying, Lan Zhan'ı çekerek hızlıca odaya girip kapıyı kapattı. Lan Zhan'ı belinden tutup kendine çekti ve dudaklarına kapandı. Lan Zhan sonunda açlık duyduğu dudakların tadını almasıyla mest olmuş bir şekilde mırıldandı. Wei Ying, Lan Zhan'ı öperken aynı zamanda da yatağa doğru adımladı. Öpücüklerinin arasında Lan Zhan'ın kıyafetlerini ve kendi kıyafetlerini çıkardı. Lan Zhan'ın sırtı yatakla buluştu. Wei Ying, Lan Zhan'ın üstünde onu öpmeye devam ediyordu. Bir anda Lan Zhan, Wei Ying'i altına alarak pozisyonlarını değiştirdi. Wei Ying'in dudaklarından ayrıldı. Wei Ying'in organını elleriyle kavradı.
- Ahh Lan Zhan ne yapıyorsun?
Lan Zhan, Wei Ying'in gözlerinin içine baktı. Wei Ying'in organını deliğinin girişine konumlandırdı ve yavaşça içine aldı.
- Ahhh Wei Ying
- AhhhhLan Zhan hareket etmeye başladı. Ellerini Wei Ying'in omuzlarına koydu. Wei Ying de ellerini Lan Zhan'ın beline yerleştirdi. Lan Zhan onun üstünde hareket ederken bir elini Lan Zhan'ın göğüs ucuna getirerek okşadı.
- Ahhh
Lan Zhan ritmini hızlandırarak hızlıca Wei Ying'in üstünde zıpladı. Aldığı zevk yüzünden gözlerinden yaşlar dökülüyordu. Lan Zhan hızlı hareketlerine devam ederken içine bir sıvının aktığını hissetti. Çok geçmeden o da boşalmıştı. Wei Ying'in organını içinden çıkardı ve kendini yatağa bıraktı. İkisi de nefeslerini düzenlemeye çalıştı. Wei Ying onları temizlemek için kalkacaktı ki bileğini tutan el yüzünden durmak zorunda kaldı.
- Henüz bitmedi.
Lan Zhan bacaklarını iki yana açtı ve deliğinin üzerinde parmağını gezdirip inleyerek Wei Ying'e baktı. Wei Ying bu manzara karşısında yeniden sertleştiğini hissetti. Lan Zhan'ın üstüne çıkarak boynunu öpmeye başladı. Aşağıya doğru öpücüklerle yol izledi. Sertleşmiş organını Lan Zhan'ın deliğine hizaladıktan sonra içine girdi.
- O kadar ıslaksın ki Lan Zhan, kolayca içine girdim.
- AhhhArtık yerini ezberlediği hassas noktaya her girişinde değerek Lan Zhan'ın sesli inlemesini sağladı. Lan Zhan'ın içinden çıkıp elleri üstünde durmasını sağladıktan sonra arkasından girmeye başladı. Her hareket edişinde yatak daha çok gıcırdıyordu.
- Wei Ying yaklaştım ımhhh
- Ben deBirkaç vuruştan sonra Lan Zhan'ın içine gelmişti. Lan Zhan doldurulma hissiyle rahatlamıştı. Wei Ying uzanarak Lan Zhan'ın sırtını öptü. İçinden çıkıp Lan Zhan'ı kendine çekti. Lan Zhan halâ feromonlarını salgılamaya devam ediyordu. Günün geri kalanını ve geceyi papapa yaparak geçirdiler. Lan Zhan yorulup uykuya dalınca Wei Ying hem kendisini hem de Lan Zhan'ı temizledikten sonra Lan Zhan'a sarılarak uykuya teslim oldu. Üç gün boyunca Lan Zhan'ın yumurtlama dönemi devam etti ve üç günü odada papapa yaparak geçirdiler.
Lan Zhan'ın yumurtlama dönemi bittiğinde kaldıkları sürenin parasını ödeyip asıl gitmek istedikleri yere doğru yola çıktılar.