16.BÖLÜM (FİNAL)

436 36 14
                                    

Minik prens Wei Yuan'ın doğum günü için hazırlıklar yapılıyordu. Bu sırada Wei Ying ve Lan Zhan oğulları Wei Yuan ile sarayın bahçesinde koşuşturmakla meşguldüler.

- Ben yakayayamazsınız ki

Yuan dil çıkararak koşmaya devam etti.

- A-Yuan bu kadar koşturmaca yeter. Yoksa hasta olacaksın.

Madam Yu'nun seslenmesiyle onun olduğu yere koşturdu. Kollarını Madam Yu'ya sardı.

- Tamam büyükanne. Daha fazla koşmam.

Madam Yu eğilerek Yuan'ın alnından öptü.

- Aferin sana. Bugün doğum günün A-Yuan. Bu yüzden kendini yormamalısın.
- Ben kaç yaşındayım şimdi büyükanne?
- Üç yaşındasın A-Yuan

Wei Ying ve Lan Zhan, Yuan'ın Madam Yu ile olan konuşmasını gülerek izlediler. Madam Yu, Yuan'a çok düşkündü. Yuan da öyleydi.

- Lan Zhan oğlumuz sanırım büyükannesini bizden daha çok seviyor.

Yuan bunu duyunca hızla babasının yanına gitti.

- Yuan babasını da seviyoy.

Kollarını Wei Ying'in bacaklarına doladı. Wei Ying, Yuan'ın bu hallerine kahkaha attı.

- Evet A-Yuan. Baba da seni seviyor.

Eğilip Yuan'ı kucağına aldı ve yanağından öptü. Lan Zhan da yaklaşıp Yuan'ı öptü.

- A-Yuan öğle uykusu zamanı gelmiş. Hadi uyumaya gidelim.
- Hayıy ben uyumak istemiyoyum

Wei Ying'in boynuna yapışarak Lan Zhan'dan saklanmaya çalıştı.

- A-Yuan babanın sözünü dinle. Eğer öğle uykunu uyursan sana çok güzel bir hediye vereceğim.
- Yaa ne veyeceksin?

Wei Ying düşünür gibi elini çenesine götürüp bakışlarını etrafta dolandırdı.

- Bunu söyleyemem A-Yuan. Bilmek istiyorsan uyumalısın.
- A-Yuan bilmek istiyoy. Baba uyumaya.

Ellerini Lan Zhan'a uzattı. Lan Zhan minik bebeğini kucağına aldı. Yuan biraz önce uykusunun olmadığına emindi ama Lan Zhan'ın kucağına geldiğinde göz kapakları uykudan ağırlaşmaya başlamıştı. Lan Zhan ve Wei Ying, Yuan'ı odasına götürüp yatağına yatırdılar. Üstünü örttükten sonra alnına öpücük kondurup odasından çıktılar.





Yuan yanağının dürtüklenmesiyle gözlerini açtı. Kuzeni Jin Ling onu uyandırmaya çalışıyordu. Gözlerini minik elleriyle ovuşturduktan sonra örtüsünü üstünden attı ve ayağa kalktı.

- A-Ling gelmişsin
- Evet geldim A-Yuan

Sevinçle birbirlerine sarıldılar. Jiang Yanli ve Wei Ying kapıdan çocuklarının etkileşimlerini gülerek izliyorlardı.

Yuan bahçeye çıktığında birsürü insanın gelmiş olduğunu gördü. Gözleri Lan Zhan'ı bulunca koşarak yanına gitti ve bacaklarının arasına saklandı. Onun utandığını görenler onun ne kadar da tatlı olduğunu düşündüler. Jin Ling, Yuan'a yaklaşarak elinden tuttu.

- Bugün senin doğum günün A-Yuan. Hadi oyun oynayalım.

Yuan, Lan Zhan'ın gözlerine korkarak baktığında Lan Zhan eğilerek Yuan'ı yanaklarından öptü.

- A-Yuan bebeğim korkmana gerek yok. Herkes senin doğum gününü kutlamak için geldi.

Yuan ilk başta tereddüt etse de Jin Ling'in elinden tutarak Lan Zhan'dan uzaklaştı.

Ejderha Krallığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin